Energetix, eerst beweer je dat het onderwezen wordt aan die hogeschool, wat later kom je op je woorden terug en spreek je van een eventuele vermelding tijdens een cursus, om nu opnieuw te beweren dat het onderwezen wordt aan die hogeschool???!!
Niet echt consequent.
Zo te zien lees jij wat jij wilt lezen.....
Toevallig is op de Fach Hochschule in Worms een aparte studierichting mbt Netwerkmarketing/MLM.
Dit is wat ik gezegd heb als 1ste... En daarna heb ik als aanvulling het volgende geschreven:
Zoals ik al zei, stuur hem een e-mail met de vraag of op zijn school netwerkmarketing wordt onderwezen. Al is het niet een vak apart, maar als een onderdeel van een studie wordt het daar dan toch onderricht...
Misschien begrijp je niet wat ik bedoelde of je wil niet begrijpen wat ik bedoel...
Ik zal het voor je ontleden:
Stuur Prof. Zacharius een e-mail mbt netwerkmarketing en of dit onderwezen wordt op de FH in Worms.... Het antwoord wat je kan krijgen is een volmondig JA, NWM is een apart vak of NEE NWM is een onderdeel van een vak cq sudierichting... wat de uitkomst ook is van 1 van deze 2 antwoorden is toch dat NWM onderwezen wordt op de FH in Worms. AL dan NIET als vak apart...
Misschien begrijp je nu wat ik bedoel.....
Daarna heb ik geschreven dat het onderwerp niet uitbundig aan bod is gekomen op het seminar omdat het op dat moment niet relevant was...
Aan de hand van zijn verhaal heb ik begrepen dat NWM een apart vak is op de FH in Worms...
Dus geen woorden in mijn mond leggen of het verhaal zo draaien dat het jou goed uitkomt...
De bewijzen zijn er, zie voorgaande berichten. Hij heeft hij enkele studies en boeken geschreven over MLM, maar hij geeft er geen les over aan die hogeschool, dat is nu wel duidelijk. En als jij beweert van wel, bewijs het dan.
Welke bewijzen heb je geleverd? Dat hij een boek heeft geschreven over MLM.. Joepie een bewijs!! Omdat jij niks kunt vinden is het meteen niet waar?
Jij hebt toch een e-mail gestuurd naar Prof Zacharius mert de vraag? Of was dat grootspraak van iemand die maar wat ......... ... . . . ....???