LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
magnetico

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

De anderen Anti's zullen, wanneer een mlm-er zegt dat de aarde rond is...., onmiddelijk kreten uitstoten dat ik dat dan eerst maar moet bewijzen....!
Nee hoor David, Goliath zal het werk voor je opknappen.
So, be it!

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Engelstalige Nikken Forum voor zij die meer info wensen: http://www.quatloos.com/Tax-Forums/view ... ?t=1004923

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij denkt dat een wat ervarener mlm-er, een hogeropgeleide....., naar je toe komt lopen...... en zegt:
Ik ben een mlm-er!
Ik zou nog uitleggen aan onze sobeit, waar ik bij mijn standpunt blijf. allereerst dienen we op te merken dat meneer weer een geweldige poging doet de zaken te verdraaien. Waarom zou iemand iemmer op me aflopen en direct gaan zeggen dat hij aan mlm doet. Dus ja, mijn argument is weg, niet waar?
Als dit zo is gaan we voorbij aan een aantal feiten. De eerste is dat je niet een uurtje op een hockeyclub bent en er nooit meer komt. De club waarvan ik lid ben vertoef ik regelmatig. En dus spreek je met verschillende mensen. Over van alles en nog wat. Zo ook over hobby's en werk. Ik kwam eens iemand tegen die bevriend was met een teamgenoot. Binnen ongeveer 5 minuten spraken we over zijn bedrijf.
Sobeit beweert dat mlm een hobby is, of althans voor velen. Meestal zijn mensen behoorlijk gepassioneerd over hun hobby. Vooral als ze er geld mee kunnen verdienen en met het werven van anderen nog meer geld kunnen verdienen. Doch bij de clubs waarvan ik lid was en ben, alsmede op mijn werk, weet ik wel ongeveer wat de meeste voor werk doen en hun opleiding is, en hun situatie (thuis) is. Doch over mlm hoor ik niemand.
Als nu mlm het zo goed doet bij hoger opgeleiden zou ik ze toch veel vaker tegen moeten komen. Zouden er op fora als deze meer positieve verhalen moeten staan. Zouden er bij de hogeropgeleiden die mlm-en op een gegeven moment een gedachte ontstaan om dit verder te verspreiden, hetzij via werk, sportclub, sociaal netwerk, of zelfs opleiding. Doch helaas. Nergens kom ik ze tegen. Vreemd toch.
Wat ik wel tegenkom is elke zaterdag in de krant advertenties die gouden bergen beloven.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

@ Maarschalk,

Zal ff net zo stupide reageren:

Hockeyieers, (hoe schrijf je dat, hockeyers?, Hokkieeers...?)) MOGEN n iet mee doen met mlm.....
Zijn ze te stom voor........

Ik zou jou NOOIT proberen te interesseren om met mij samen te werken........ Kijk wel uit!
En heb jij vrienden???
Bewijs dat nu eens??????
Laat ze eens allemaal een stuk in een paar landelijke bladen zetten????

En waarschijnlijk HEEFT heus wel iemand je verteld wat hij doet, misschien parttime......

Maar dat heb jij niet door!
Als ik jou vertel dat ik een bedrijf heb dat promotie doet voor bedrijven die zich presenteren op het internet en dat ik nog iemand zoek om mee uit te breiden.....
zal jouw reactie waarschijnlijk zijn:
Ik hoop voor je dat je iemand vindt.... Wil je nog een biertje????
Je bent niet "zoekende".....

Of dacht je dat hij zegt:
Ik ben bezig met een piramideverkoop en we luizen allerlei soorten mensen erin..... Doe je mee?

Denk toch eens na man. :cry:

Je bent gewoon niet "zoekende".
Je zit best, in jouw ogen, waar je nu zit en je hebt totaal geen behoefte om er wat dan ook bij te doen!

Jij wordt "gepolst", zonder dat je er erg in hebt!!!!

So be it.
(Bewijzen? Anmehoela!!! Wij doen het dagelijks! 8) )

Maarschalk

Zo. Ik ben in de hoek gezet. Wat een terugkomst van onze zot. Ik word gepolst maar heb het niet door. De grootspraak van de wijze waarop jij mensen aanspreekt, als je inderdaad de zin hanteert die je hier hebt neergezet, druipt er vanaf.

So be it

Zo. Ik ben in de hoek gezet.

Sorry..., was niet mijn bedoeling...... :oops: (nou ja.....? :lol: )

Wat een terugkomst van onze zot.

Kinderachtig dat je nu weer zó begint, Schalulleke! :shock:

Ik word gepolst maar heb het niet door. De grootspraak van de wijze waarop jij mensen aanspreekt, als je inderdaad de zin hanteert die je hier hebt neergezet, druipt er vanaf.
Aha.......
Onze grootmeester heeft dan gelijk door dat het gaat over een mlmconstructie........?
Wat weet JIJ toch veel..., zonder de juiste info....! :lol:

Zot
(Je laat je weer kennen knul.... Hoop Poeha!..... :roll:

Maarschalk

Kinderachtig dat je nu weer zó begint, Schalulleke!
Ach, ik reageerde enkel op jouw toonzetting.
Onze grootmeester heeft dan gelijk door dat het gaat over een mlmconstructie........?
Waar lees jij dat in mijn post? Ik zeg alleen dat de grootspraak er vanaf druipt. Alsmede de vaagheid. Beide zijn geen goede tekenen dat het werkelijk om iets interessants gaat.

So be it

Het is goed, Schalulleke.

So be it

Maarschalk

We zullen afwachten wat de rest zegt. Tot nu toe blijf je weer hangen in je tuut-tuut, blip-bliep reacties ipv werkelijk gaten te schieten in mijn redenatie.

So be it

Het is nog steeds goed, Schalulleke.

So be it
Prettig weekend.

Maarschalk

Nou ja, in alle eerlijkheid. Je hebt dit keer de woorden, tuut-tuut, en bliep-bliep niet gebruikt.

So be it

Nou ja, in alle eerlijkheid. Je hebt dit keer de woorden, tuut-tuut, en bliep-bliep niet gebruikt.
Excuus is niet nodig....
Ik voelde mij niet beledigd.......

Z O T

Maarschalk

Excuus?
Ik wacht nog steeds op het moment dat jij gaten schiet in mijn redenatie ipv kinderachtig te doen.

mlmangel
Contacteer:

sobiet

In deze thread over Nikken zie ik heel wat van berichten van jou, hoewel je zelf aangeeft amper iets te kennen over Nikken. :twisted:
Nogmaals... ik ken ze niet echt! Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet! Maar IK durf daar voor uit te komen!
Ik ken Nikken wel, ben naar enkele van hun presentaties geweest, heb enkele van hun producten gebruikt (en als kwakzalverij opzij gelegd), kende iemand die nog steeds voor hen werkt. :arrow:

Jij echter zegt dat je Nikken niet kent, :roll: maar schrijft wel dat het bedrijf, werkwijze (MLM) en producten je niet aanspreken. Dus zelf geef je je mening zonder het bedrijf te kennen, :oops: maar als jij meent dat TS'ers dit doen, o wee, dan is het kot te klein voor meneer. Dan zijn we een bende negativisten.

Maar goed, je wijst de werkwijze van Nikken af. Waarom? Wat is er volgens jou mis met de werkwijze van Nikken?

So be it

@ mlmettertje, (Je vindt het schijnbaar leuk....? :roll: )
Jij echter zegt dat je Nikken niet kent
Ik ken ze niet genoeg om te "veroordelen" zoals jullie al gauw doen.....!

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ja, dat was duidelijk, dat je ze niet ken. Maar toch keur je het bedrijf, hun werkwijze en hun producten niet goed. Waarom?

So be it

@ mlmangel,
Maar toch keur je het bedrijf, hun werkwijze en hun producten niet goed.
Ik weet er genoeg van om te beslissen dat het voor mij niks is.
Dit in tegenstelling tot jullie, die erg makkelijk tot een algemene veroordeling overgaan.... en een roddelcampagne! (Zal wel weer niet waar zijn... :wink: )

So be it
(zie je eigenlijk wel het verschil tussen mijn opmerking over dit bedrijf en JULLIE opmerking? :( )

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

@ so be it: dit is een leuke zeg!! schrijf ik zoiets wordt aan de hoogste boom opgehangen door jou, heb ik er te weinig tijd ingestoken, mij niet goed genoeg geinformeerd etc.. schrijf je zelf in grote lijnen hetzelfde, mag niemand doorvragen..

Nee ik zie het verschil niet tussen "onze" opmerkingen en je eigen.. want dat verschil is er niet!

Ophouden met 2 maten te meten meneertje!

mlmangel
Contacteer:

Nee, ik zie geen verschil. Er is GEEN verschil!

Wat is GENOEG voor jou? Heb je je geïnformeerd? Heb jij hun presentaties gevolgd? Producten getest?

Ik ben op presentaties van Nikken geweest, heb hun producten gebruikt, was erbij toen de Belgische markt openging, heb met Nikken distributeurs gesproken, heb samen met Nikken distributeurs persoonlijke ontwikkingscursussen gevolgd, dus daarop baseer ik mij op mijn opinie over Nikken te vormen. Meer dan voldoende onderzoek voor een onderbouwde conclusie.

Die, voor alle duidelijkheid de volgende is: NIKKEN = OPLICHTING

Je hebt gezegd
Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet!
Je veroordeeld ze dus !

Waarop baseer jij je om te stellen dat hun manier van werken je niet aanspreekt. Dat het je niet aanspreekt betekent dat je het afkeurt. Waarom? Laat nou eens het achterste van je tong zien ipv weer maar eens te vluchten!

So be it

@ Walter en Dingetje...,
Nee, ik zie geen verschil. Er is GEEN verschil!
Dus dat ik zeg:
"Wat ik weet van Nikken is voor mij genoeg om het niet interessant te vinden.... voor mij"
is hetzelfde als dat jullie zeggen:

"De boys van Nikken zijn een stelletje oplichters en mlmscammers!"

"RARE JONGENS"...... :shock:

Wat is GENOEG voor jou?
Wat ik er van weet.
Je mag proberen me "overtuigen"van het tegendeel! :lol:

Ik ben op presentaties van Nikken geweest, heb hun producten gebruikt, was erbij toen de Belgische markt openging, heb met Nikken distributeurs gesproken, heb samen met Nikken distributeurs persoonlijke ontwikkingscursussen gevolgd, dus daarop baseer ik mij op mijn opinie over Nikken te vormen. Meer dan voldoende onderzoek voor een onderbouwde conclusie
.
Prachtig!
Al had je liggen bonken met iemand van NIKKEN!
Moet JIJ weten. :twisted:
Die, voor alle duidelijkheid de volgende is: NIKKEN = OPLICHTING
Good for you.
MIJ spreekt het alleen niet aan. :wink:
Je hebt gezegd Quote:
Mij spreekt het bedrijf echter niet aan, de manier van werken niet.... en de producten niet!
Je veroordeeld ze dus !
Euh :shock:

Dat het je niet aanspreekt betekent dat je het afkeurt.

Terug naar Ned. taal les....!
Waarom? Laat nou eens het achterste van je tong zien ipv weer maar eens te vluchten!

Is verder alles goed met je? :cry:
schrijf ik zoiets wordt aan de hoogste boom opgehangen door jou
Nee.
heb ik er te weinig tijd ingestoken, mij niet goed genoeg geinformeerd

Dan moet je er wat aan doen, wanneer je het wil veroordelen...! 8)
schrijf je zelf in grote lijnen hetzelfde, mag niemand doorvragen..
Jawel hoor.
Mijn schoenmaat? 42 en een half. En nu? :?
Nee ik zie het verschil niet tussen "onze" opmerkingen en je eigen.. want dat verschil is er niet!
Brillen in de aanbieding misschien bij 1001euro? (weer in de "lucht", na een zware tegenslag! :D)
Ophouden met 2 maten te meten meneertje!
Was ik vergeten....... :oops:
Heb nog een "maatje" 42 en eenhalf....! Voel me wel eens gehandicapt.... :(

So be it(Hou eens op met die flauwekul..... :?: )

Gesloten