LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Wat was het ook alweer? Oh ja, jullie trokken de verkeerde mensen aan. Vreemd toch als jij persoonlijk al die adressen afloopt om mensen te spreken.
Hm....., het verloop van je aandoening is wel progessief, hè, Maarschalk? :(

Kom, kop op........
laat je niet kisten....... :oops:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ja, het is inderdaad iets om je niet te laten kisten sobeit.
Jij wil toch zo graag mensen persoonlijk zien voordat ze met jou in zee gaan? Maar toch hou je er slechts 50 euro per maand aan over. Of washet inmiddels 100 euro?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

'Magneten maken slimmer'

Moeite om telefoonnummers of de naam van die bekende tv-presentator te onthouden? Er bestaat een kans dat magneten in de nabije toekomst dan uitkomst bieden. Ook alzheimerpatiënten zouden baat kunnen hebben bij 'magnetische stimulatie'.

Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat magnetisme de ontwikkeling van de hersenen kan stimuleren. Vooral het gedeelte in het brein dat ervoor zorgt dat we dingen kunnen onthouden, profiteert van stimulering door magneten. De behandeling is al succesvol toegepast op muizen.

De onderzoekers denken dat magnetische stimulatie vooral resultaat oplevert bij patiënten die herstellen van een herseninfarct of kampen met een vorm van dementie.

Overigens heeft het geen zin om met een koelkastmagneetje over je hoofd te wrijven. Om enig effect te krijgen zijn sterke, speciale elektromagneten nodig.

BRON: http://www.gezondheidsnet.nl/index.php? ... D%5D=15189

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Als ik jou was zou ik mezelf HARDSTIKKE vol met magneten hangen, jongen..... :wink:
Jeweetwel..... die aan de koelkast hangen...... :wink:


Maar het siert je toch wel wanneer dit een positief bericht was over magneten.....
Je hebt gelijk een biostabiel gekocht???

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Magneten verbeteren gezondheid niet

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat magneten gezondheidsklachten kunnen verhelpen. Dat schrijven twee Amerikaanse onderzoekers vrijdag in het tijdschrift British Medical Journal. De markt voor onder meer magnetische armbanden, hangers en lapjes is de afgelopen jaar sterk gegroeid, maar dit komt waarschijnlijk alleen de beurs van de producenten ten goede.

Toch zeggen de wetentschappers Flamm en Finegold dat veel mensen zich wellicht beter voelen als zij een magneetje dragen. Dat komt deels door inbeelding, maar ook doordat de magneten worden aangetrokken door metalen voorwerpen en de drager daarbij een lichte druk of aantrekkingskracht voelt. Dat zou het idee dat de magneet "iets doet" versterken.

Flamm en Finegold, verbonden aan de universiteiten van Pennsylvania en Californië, adviseren patiënten om hun geld uit te geven aan medicijnen waar de werking wel van is bewezen. Als mensen toch een magneet willen dragen, zouden zij de goedkoopste moeten nemen. "Dan wordt ten minste de pijn in de portemonnee iets verlicht".

BRON: http://www.gezonderworden.nl/2006/01/ma ... -niet.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Als ik jou was... zou ik toch een Piostabiel aanschaffen, jongen...., dan kom je misschien tot rust!!!

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Volgens veel reclame bevorderen magneten de bloedsomloop, bijvoorbeeld omdat er ijzer in rode bloedlichaampjes zit. Die verklaring is onzin. Bloed trekt zich niets aan van magneten.

Het hele menselijke lichaam bevat maar ongeveer drie gram ijzer en niet eens in magnetiseerbare vorm. Een schijf bloedworst blijft echt niet aan een magneet hangen.

Als magneten werkelijk de bloedsomloop zouden bevorderen, zou een magneet vlak bij de huid een rode plek moeten geven en men kan makkelijk vaststellen dat zoiets niet gebeurt.

BRON: http://www.skepsis.nl/magneettherapie.html

sponsor
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2003 16:54

Re: Nikken

Ongelezen bericht door sponsor »

Vraagje,

Is er in Nederlands energiebedrijf dat ook met een MLM systeem werkt.


Gerrit

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Volgens veel reclame bevorderen magneten de bloedsomloop, bijvoorbeeld omdat er ijzer in rode bloedlichaampjes zit. Die verklaring is onzin.

Bloed trekt zich niets aan van magneten. Het hele menselijke lichaam bevat maar ongeveer drie gram ijzer en niet eens in magnetiseerbare vorm. Een schijf bloedworst blijft echt niet aan een magneet hangen.

Als magneten werkelijk de bloedsomloop zouden bevorderen, zou een magneet vlak bij de huid een rode plek moeten geven en men kan makkelijk vaststellen dat zoiets niet gebeurt.

http://blog.seniorennet.be/jules/archief.php?ID=338

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Aha!!!
Bron: Seniorennet.....! :wink:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus hier telt ervaring niet? Alleen als je een mening verkondigt over mlm telt ervaring?
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 28 jun 2007 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Niet té serieus ziojn, M......

SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

Niet té serieus ziojn, M......

SBI
neeeee nu niet flauw gaan doen, maar gewoon eindelijk eens de keer de rug recht!

Nu moet Maarschalk niet serieus zijn, dan was jouw opmerking over ervaringen die wel tellen bij beoordeling van zaken dat dus ook niet!? Oftewel zoveelste keer onzin die je hebt geschreven hier?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Wat bén je toch af en toe een flauw mannetje, Walter.....
Aha!!!
Bron: Seniorennet.....! :wink:
Staat er een knipoog achter ... of niet!!!!

En zou ik onder de indruk mkoeten zijn wanneer ik de verwijzing lees???
Vooruit dan maar.....!!!

Ben al klaar.....
Toen ik de naam "Skepter" en "stichting Skepsis" had gezien had ik al gegeten en gedronken...., want ik heb daar een hekel saan....
Kritisch?? OK!
Skeptisch? Kl*te!!!
Zulke figuren zullen nóóit, nooit... helemaal nooit een ongelijk toegeven........

Over Maarschalk twijfel ik nog een beetje..., maar bijv Eco????
Nóóit!!!!! Is skeptich....
Met zulke mensen win je geen oorlog en bereik je geen vrede! So be it... :cry:

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat bén je toch af en toe een flauw mannetje, Walter.....
Dreaai de zaken eens om. JIJ bent flauw.
Die smiley zegt weer niks, nee, dan mag je alles zeggen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Becoming Wealthy With MLM: A Myth

We have discovered that the promise that one can become financially independent with Nikken is no more than a myth.

The 99.3% of the Nikken Distributors who are not financially successful at the moment (or who have not been successful in the past) will be able to ascertain that their lack of success was not because of them but because of Nikken’s marketing system.

We are able to show that the chances to earn a "reasonable income" with Nikken is less than ONE PERCENT, let alone that one can become financially independent.

Het volledige artikel is te lezen via: http://www.mlmwatch.org/04C/Nikken/letter.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

We are able to show
Op dezelfde manier zeker waarop je kan bewijzen dat 99% van mlm-ers helemaal niets verdient????:roll:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Nau dan......
Van de 558 postings zullen er dan misschien toch wel minstens 300 gaan over de "toolbusiness", Ééngel....

Laat er eens tien zien....?

SBI...:lol:
Merk je nou hoe dóm he klets????
En hóe makkelijk het is om jullie leugens bloot te leggen???

Maar, ja...
Het maakt jullie niet uit wat je er voor moet doen om mlm en mlm-ers zwart te maken, toch???

SBI
Kan zo nog wel een tijdje doorgaan..., maar zóveel tijd heb ik nou ook weer niet over..:wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Héh....!?!?
Zag een bak ellende op TV en toen miste ik Waltertje opeens!!!!
Toch zeker mlm-er geworden dan...! :oops:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »


Gesloten