LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken? Wie kan mij meer vertellen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Vivraen

Nikken? Wie kan mij meer vertellen?

Ongelezen bericht door Vivraen »

Een vriendin van mij werd laatst benaderd door iemand uit Amerika die zegt te spreken namens een bedrijf genaamd "Nikken". Van wat ik er van gehoord heb klinkt het als een mlm concept en heb ik haar verteld het niet te vertrouwen mede gezien het feit dat ze van hun distributeurs verlangen dat ze minimaal 70 euro aan produkten per maand afnemen. (ongeacht wat ze zelf verkopen)

Kan iemand mij misschien meer vertellen over deze mensen? Ik heb al op hun website gekeken en het zag er allemaal nogal vaag uit.

E-nergetix

Re: Nikken? Wie kan mij meer vertellen?

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Nikken is inderdaad MLM.

ER zijn positieve en negatieve verhalen over Nikken...

Als je meer info wilt kun je het internet afstruinen of afgaan van de verhalen van mensen die niks met Nikken te maken hebben of hebben gehad.

Veel succes gewenst met je onderzoek,

Alex van Breemen
Energetix Distributeur

Vivraen

Over Nikken zelf valt niet echt veel te vinden buiten hun eigen site om, echter ik ben wel op een aantal anti-sites beland en de verhalen daar zijn nou niet echt positief.

Misschien dat iemand mij nog van het tegendeel kan overtuigen, maar op het moment blijf ik van mening dat deze mensen niet te vertrouwen zijn.

Vivraen

Ik heb het tweede Nikken thread op deze site gevonden. In ieder geval bedankt voor je post E-nergetix.

Gesloten