LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nova Lusus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb je nu geprobeerd om je gratis aan te melden om te controleren of dat kon of onderzoek je liever niet of je verhaal dat het 600 euro kost wel klopt? Of kan je dat niet en is dat wat je bedoelt met:
Ik kan weinig met je opmerking, zal wel aan mij liggen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Waarom plaats je een reactie dubbel?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, de site is erg traag vandaag en ik denk dat ik per ongeluk twee maal op de verzendknop heb gedrukt.
Laatst gewijzigd door antileugens op 15 okt 2008 17:15, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Ik heb nooit ontkend dat je gratis kunt spelen op NL.het onderwerp ging daar ook niet over maar over het kopen van aandelen in NL.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=308

Forumregels weet je nog!
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Prima dan.Site is inderdaad heel erg traag.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Zoals al gezegd komt dat door de trage werking van de site. Ik dacht dat ik de verzendknop per ongeluk niet had aangeklikt en klikte hem nogmaals. Helaas kan een posting enkel nog gewijzigd worden en niet verwijdert nadat iemand anders heeft gereageerd. Het is dus zeker geen overtreding van de forumregels.

En zoals duidelijk uit het weerwoord van NovaLusus blijkt (en dat MLM Angel weigert op zijn site te plaatsen omdat dat niet in zijn straatje past) is het verhaal dat je 600 Euro moet betalen voor de aandelen pertinent onwaar. Die discussie is overigens al geweest, maar je hebt nog steeds niet aangegeven wat je nou precies niet met het weerwoord kan.
Of bedoel je dat je op het weerwoord geen weerwoord kunt geven omdat het klopt?!

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door kuklos »

Opvallend aan de respons van Nova Lusus is dat ze hard hun best om het programma zwart te maken en journalistiek in zijn algemeenheid zwart te maken maar een inhoudelijke respons op de aantijgingen van het programma achterwege blijft.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Huh?! Op welke aantijgingen zijn ze dan niet ingegaan?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mlmangel »

... en dat MLM Angel weigert op zijn site te plaatsen omdat dat niet in zijn straatje past ...
Op de site http://mlmpage.blogspot.com staat niets over Nova Lusus, dus zie ik echt niet in waarom ik hun weerwoord zou moeten plaatsen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik had beter ff een screenprint van je site kunnen maken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Het is een mooi verhaal dat NL opdist maar klopt van geen kanten.
In het begin zit de reporter aan hun tafel en verteld Herman Bikker in gezelschap van de andere leiders ( Als je echt wilt gaan verdienen moet je een pakket van 600euro kopen, dan zoek je 2 mensen die ook het 600 euro pakket kopen daarna ga je geld verdienen ).Waarom roept dan op dat moment niemand aan die tafel ho ho dat klopt niet?.

Dan het podiumverhaal,opnieuw roept de man dringend op een 600euro pakket te kopen ( noemt ook die prijs ) en zegt erbij dat de uitbetaling start op het moment dat je twee mensen inschrijft die ook dit 600 euro pakket kopen+ elke week een ticket kopen. Opnieuw roep niemand van de Word leaders ( Hans van der Meer bv ) dat dit niet klopt.

In de reactie van novalusus word daar met geen woord over gerept, alle media deugen niet, dat is hun antwoord.
Luister zelf anders goed wat wel of niet word gezegd.
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=308

Klik op het filmschermpje en luister zelf maar.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je echt wilt gaan verdienen
Lijkt me vrij duidelijk. En zo staat het ook in het weerwoord.
Opvallend is hoe Kuklos wat roept maar geen antwoord geeft.
Heb jij al geprobeerd je gratis aan te melden? Dan heb je meteen je antwoord.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Wat ik nu niet kan begrijpen is waarom je niet gewoon kan zeggen dat het fout ( kan ) zitten en mensen hier voorzichtig mee om moeten gaan.

Ik zal proberen normale mlm-bedrijven wat meer neutraal te benaderen maar nova lusus valt daar echt niet onder.

Beetje flauw om weer over dat gratis aanmelden te beginnen terwijl ik allang hebt gezegd dat dit mogelijk is.Dat je nu komt met het woordje ( echt ) valt mij bitter tegen, het lijkt dat je koste wat koste iets recht wilt praten wat krom is ( of op zijn minst de schijn tegen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

En vind je het niet een beetje flauw om te doen alsof alles fout zit bij NovaLusus terwijl je NIET inhoudelijk op de feiten in gaat?

Zal wel weer mijn eeuwige laatste woord zijn, maar ik snap het gewoon niet. Jij wilt klaarblijkelijk dat je eigen antwoorden als laatste blijven staan zonder dat er vragen over gesteld worden die bewijzen dat je reactie niks meer dan een mening is die niet kan worden onderbouwt.

Ik stop er maar mee omdat je toch altijd het laatste woord wilt en gefrustreerd word van vragen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Okt 2008 10:31 door antileugens

En vind je het niet een beetje flauw om te doen alsof alles fout zit bij NovaLusus terwijl je NIET inhoudelijk op de feiten in gaat?
Zeur toch niet zo man, de feiten mag iedereen zelf beluisteren en hun antwoord staat meeerder malen op deze site.Ik krijg sterk het idee dat als straks bewezen zou worden dat het fout zit jij nog uitvluchten voor Nova lusus verzint.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=308

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Geef dan eens antwoord man, in plaats van de hele tijd maar om de brei heen te draaien: Welke zaken in dat programma zijn niet aangekaart in het weerwoord van NovaLusus. Kuklos geeft ook al geen antwoord, dus wie zeurt er nou?
Jullie beiden spuien alleen vuil maar zodra er vragen gesteld worden komt er geen antwoord, behalve dat ik het laatste woord zou willen. Gek genoeg antwoord jij enkel met niets zeggende posts en zegt dan dat ik wel weer het laatste woord wil hebben. Het lijkt er zeer sterk op dat dat juist bij jou het geval is om me zo de mond te snoeren zonder dat je een doodsimpele vraag hoeft te beantwoorden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Eigenlijk vraag ik me al een hele poos af waarom het nu juist in het mlm-topic zo vaak bijna uit de hand loopt.Ik reageer in vele topic's en nergens maak je mee dat het zo hard tegen hard gaat als hier.Het enige wat ik kan bedenken is dat het hiet om geld gaat en zodra je de manier van geld verdienen ( mlm dus ) aanvalt kom je aan iemands inkomen en dat zou een reden kunnen zijn.Sinds 2004 ben ik op dit forum aanwezig( in meerder topic's ) en in geen enkel ander topic heb ik ooit een probleem gehad met wie dan ook.Heb de kans genomen om zelf iets te beginnen met mlm benut simpel om er de andere kant van te bekijken. Het was een hopeloze onderneming die me dan wel geen geld ( althans weinig ) heeft gekost maar wel flink wat tijd.Vanuit dat standpunt kan ik niemand aanraden zich met mlm bezig te houden.Er word veel te veel beloofd op hun website's en daarom( en vele andere reden ) redden mensen het niet, die dan losers worden genoemd en vooral erop worden gewezen dat het falen toch echt hun eigen schuld is.Kortom, in dit topic blijft het eeuwig hommeles tussen tegenstanders en mensen die met mlm hun brood ( proberen ) te verdienen,uitgezonderd de Longe Ranger natuurlijk, die is neutraal en probeert de onzinverhalen uit de wereld te helpen ( van de tegenstanders dan wel te verstaan ) de voorstanders zijn namelijk altijd heilig.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Waarom geef je nou niet gewoon antwoord? Dat is namelijk de reden dat het uit de hand loopt, wél allerlei dingen beweren maar ze niet onderbouwen en vooral geen antwoord op volstrekt legitieme vragen geven.

Het lijkt er namelijk verdacht veel op dat je nu weer de redelijkheid zelf probeert uit te hangen terwijl je nog steeds gewoon doodsimpel vragen ontwijkt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Okt 2008 12:05 door antileugens

Waarom geef je nou niet gewoon antwoord? Dat is namelijk de reden dat het uit de hand loopt, wél allerlei dingen beweren maar ze niet onderbouwen en vooral geen antwoord op volstrekt legitieme vragen geven.
Deze reactie geef je nu al jaren onder je diverse nickname's.Je vraagt altijd anderen te antwoorden en geeft ze ( vrijwel ) nooit zelf.Ik probeer inderdaad hier redelijk te zijn, dat klopt wel.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door antileugens »

Weer geen antwoord maar wel weer een niet onderbouwde insinuatie.

Op welke 'feiten' uit opgelicht gaat NovaLusus niet in?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Zal het eenmaal redelijk proberen.

Waarom vertelde Herman Bikker nu aan dat tafeltje met NL kopstukken,
(Als je echt geld wil gaan verdienen moet je een pakket van 600 euro kopen en dan twee mensen zoeken die ook een 600 euro pakket kopen + een wekelijks ticket). 1, Daar gaan ze niet op in !!!!!!
Waarom gaan ze niet in op het feit dat de man op het podium zegt.(Koop een 600 euro pakket en intereseer er twee anderen voor die dit pakket nemen DAN GA JE GELD VERDIENEN!!) 2, Daar gaan ze niet op in!!
Waarom reageerde op dat moment nu niemand van de top terwijl dit dus kennelijk onzin is!! 3, daar gaan ze niet op in.

Nee, de complete wereldpers afkraken is kennelijk makkelijker.
De tragedie van programma’s zoals "TROS opgelicht" wordt het best beschreven door de vooraanstaande Amerikaanse journalist Joseph Pulitzer naar wie de Pulitzer Prijs werd genoemd: “Een cynische, mercenaire, demagogische, corrupte pers zal na verloop van tijd een volk creëren als basis voor zichzelf”

Programma’s als "TROS Opgelicht" vervullen geen publieke zaak. Ze hebben niets te maken met de waarheid of het zoeken naar de waarheid, zoals de leugens en misleidingen die ze gebruiken om feiten te creëren duidelijk laten zien.

Ze zijn fundamenten voor extreem egotisme en adembenemende arrogantie van degenen die op de voorgrond treden. Het is geen journalistiek. Het is een morele bankroete zoektocht naar kijkcijfers en roem en ze bedreigen democratie en individuele vrijheid.

Programma’s zoals Opgelicht zijn, zoals Pulitzer zei cynisch, demagogisch en corrupt.

Gesloten