Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic) er wordt op de man gespeeld.....
Gewoon niet echt "entertaining" meer.....

Goede nacht.
So be it
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
tja......er wordt op de man gespeeld.....
Geplaatst op 25 Apr 2007 07:16 door mrtelecom
--------------------------------------------------------------------------------
Daar heb je gelijk aan. Maar ik vind het zeer vreemd dat op een forum zoals dit de tegenstanders de grootste leugens mogen vertellen maar de waarheid verwijdert wordt als het niet in het straatje past
Valt mij ook op. En dan zou ik als moderator er een motivatie bijzetten waarom ik dingen aangepast/verwijderd heb.Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic)
Onvermijdelijk.er wordt op de man gespeeld.....
Jawel..., maar de lol gaat er vanaf wanneer het grote doel blijkt te zijn mensen te kleineren....Maar daar ben jij toch wel tegen opgewassen?
Het éérste is waar.... en het 2e in jouw ogen waarschijnlijk óók..., maar DAT is gebrek aan onderzoek, S......!Toch blijven zijn vragen onbeantwoord en ook in mijn omgeving zie ik geen MLM-ers financieel 'binnenlopen'.
En wanneer je echt onderzoek ZOU doen..., zou je verbaasd staan over het hoge percentage hoogopgeleiden in mlm!!!!Dus wanneer ik mijn woord zou richten tot zo'n krottenwijkbewoner,
Mee eens SBI, alleen gaat het eigenlijk al heel lang niet meer om de inhoud.Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic) er wordt op de man gespeeld.....
Gewoon niet echt "entertaining" meer.....
Ik piep ook niet. Ik kan er ook weinig aan veranderen. Alleen zijn er mensen die het 3 keer op een dag vragen en dat is vrij zinloos.Wat betreft aglo; daarover wil ik zeggen dat Ray niet moet piepen als men hem aanspreekt over genoemde release-data...dan had ie ze maar niet moeten noemen.
Als jij of anderen een andere mening zijn toegedaan is dat prima. Ik heb meerdere keren verteld wat mijn intentie is op dit forum. Het is voor het slagen van het concept belangrijk dat de community groot wordt. En natuurlijk probeer ik zelf een groot netwerk op te bouwen, maar het is indirect ook in mijn belang dat mensen waar ik geen financieel voordeel van heb goed geholpen en begeleid worden en geïnformeerd worden. Om die reden onderhoud ik een blog over AGLOCO en kan iedereen zich inschrijven voor een wekelijkse nieuwsbrief. Kortom, mijn belang is een grote groep nederlandse leden en uiteraard liefst zo veel mogelijk in mijn netwerkVerder vind ik ook dat hij niet moet zwetsen dat hij zijn topic heeft geopend om mensen te informeren, iedereen inclusief Ray zelf weet dat dat b*llsh*t is.De echte bedoeling is meer dan duidelijk.
Geen idee wat je bedoelt, Jan J.....ben benieuwd of je er ook conclusies aan gaat verbinden..
Ik vraag daarmee of je het zelf nog wel zinvol acht om nog zo vaak te reageren, ikzelf zie er dus niet het nut (meer) van in.Geen idee wat je bedoelt, Jan J.....
J.SBI
Was jij nu wél... of niet betrokken bij een mlmbedrijf, Jan
Het kost mij niet al te veel tijd en wanneer ik er een klein steentje toe kan bijdragen om nep-mlm en / of misstanden bloot te leggen zal ik dat niet laten.....Ik vraag daarmee of je het zelf nog wel zinvol acht om nog zo vaak te reageren, ikzelf zie er dus niet het nut (meer) van in.
Niet helemaal waar. Ik denk dat ik toch voor een aantal mensen heb duidelijk gemaakt dat elk mlmbedrijf NIET eender is!De topics veranderen, de personen waarmee je discussie voert blijven vaak dezelfde en met die personen ben je er in geen van de eerdere disussie uitgekomen..so why bother?
Nee. Geen grapje.Daar weet je zelf toch wel heel goed het antwoord op...? Zal wel weer een grap van je zijn...prima, maar zal er toch antwoord op geven.
Heb de ervaring dat veel mensen die "stoppen" (niet verlengen) erg vaak toegeven dat ze er veel van hebben geleerd.Een van hen heeft flinke averij opgelopen (bij WIN), bij de anderen is het beperkt gebleven tot een klein verlies en verspilling van (veel) tijd.
Ik heb me met name verdiept in WINltd, en ben goed op de hoogte van het reilen en zeilen daar.(seminars bezocht etc.)
Ook ben ik naar een seminar van ACN geweest en heb ik meerdere presentaties van apparaten als bijv. ''big power'' bijgewoond.
En terecht.Jij verwijt regelmatig de mensen hier op dit forum, dat ze onvoldoende onderzoek doen naar mlm.
Heel zelden vind je een neutrale site ,die positief bericht over mlm.
Je vind wel sites die positief berichten, maar in 99% van de gevallen zijn dat toch sites van distrubiteurs van een mlmbedrijf,of van het bedrijf zelf.
Waarom zouden ze ook......Noem mij maar eens 10 sites die neutraal zijn en positief berichten over mlm.
Maar draai het eens om ; talloze sites die negatief berichten ; daar zullen ongetwijfeld sites tussen zitten die je met een korrel zout moet nemen. maar toch...
Het blijft echt niet beperkt tot de site van mlmangel alleen ,al wil jij dat weleens doen geloven.
Mijn vraag aan jou is : waarom al deze negatieve anti mlm sentimenten?
Ik ben niet bezig met een kruistocht tegen mlm, heb ik helemaal geen zin in en al helemaal geen tijd voor.Ik ben vooral toegespitst op WINltd , omdat ik dat een oplichters-bende vind, die in mijn ogen allang verboden had moeten worden.
Voor de rest ieder zijn meug, ik vind het prima als jij ,Ray of ieder ander,succesvol is met mlm.Heb geen enkele reden jullie geen succes te gunnen.
Terugkomend op jouw vraag of ik betrokken ben bij een mlmbedrijf, nogmaals nee, je weet dat ook allang, ik heb jou al meerdere keren verteld dit ik een eigen zaak heb
Ook mooi. Maakt me ook niks uit.en niets met mlm van doen heb en ook niet wil hebben.
Ik begrijp dus niet zo goed wat je met die vraag wilt.