Verrast door mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai, Kyoto-Verdrag,

Ik begrijp je mening ( en je hebt natuurlijk helemaal gelijk :-) ), denk alleen dat de manier waarop je je 'uit' niet gewaardeerd zal worden door Thea, Ellen en de andere pillendraaiers, aangezien ze mijn formuleringen al erg vonden....

Mvg.
Info

P.S Volgens mij hebben ze hun famillie al gepest en hun vrienden en hun kenissen en iedereen die ze ooit tegen zijn gekomen...Anders kunnen ze nooit hoog genoeg zijn 'opgeklommen' in hun pyramide om zo enthousiast te zijn over hun rotzooi...

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Wat een energie en overtuiging straalt er uit de berichten. Van mensen die precies weten hoe het werkt en wat er gaande is. Helaas voor jullie zijn wij overtuigd door het tegendeel en niet door wat anderen vertellen.
Wij hebben onze eigen ervaringen en wensen jullie veel succes met jullie strijd tegen wat jullie noemen illigale praktijken en verkoop van rotzooi, bagger, enz.

pino

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pino »

Wat doet deze pillen op langer termijn met je motor.
Weten jullie dat wel eigenlijk.
Jullie proberen via deze forum pillen te verkopen.

Sjaak en Nel

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Sjaak en Nel »

Na tien pillen word je motor verslaafd en moet je er rustgevende pillen ingooien anders , word je motor overspannen.

sjaak en nel

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Wat een energie en overtuiging straalt er uit de berichten. Van mensen die precies weten hoe het werkt en wat er gaande is. Helaas voor jullie zijn wij overtuigd door het tegendeel en niet door wat anderen vertellen.
Wij hebben onze eigen ervaringen en wensen jullie veel succes met jullie strijd tegen wat jullie noemen illigale praktijken en verkoop van rotzooi, bagger, enz.
Hai Ellen,

Hoe kan je overtuigt worden door een tegendeel ? En MLM is toch juist gebaseerd op het aannemen van 'wat anderen je vertellen'? Het beroemde mond-tot-mond argument, wat je zelf ookal eerder hebt aangevoerd ?

Ook heb ik nooit gezegd dat het zou gaan om 'illegale praktijken', ik heb alleen gezegd dat als iets legaal is dit nog niet hoeft te zeggen dat iets goed is.

Wederom geef je nog steeds geen argumenten, laat staan een steekhoudend betoog. Ik raad je aan om maar niet meer te reageren, aangezien alleen maar meer schade aanricht dan dat het je lukt jezelf en je producten te promoten.

Misschien is het handig even kontakt op te nemen met iemand hoger in de 'piramide' zodat je nog wat meer voorgekauwde nonsense kan ontvangen die je dan hier weer kan voorkauwen ? Dat moet je toch wel lukken ?

Kortom: Overtuig me maar. Misschien stap ik nog wel in. Zoals je weet is iedereen een potentiele klant.....(Dat moet ook wel, zie mijn vorige post met de berekening)

Mvg.
Info
Laatst gewijzigd door Info op 06 aug 2003 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Thea

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Thea »

Doe wat je wilt, want kletsen doen ze toch en als iemand genoeg zelfvertrouwen heeft en zelf overtuigd is dat hij/zij met goede dingen bezig is, dan zal hij/zij met zekerheid zijn/haar doel bereiken, vooral als iemand iets doet waar ie goed in is.
Het maakt niet uit wat iemand over je zegt, zolang hetgene wat je doet recht uit het hart komt, is het goed en heb je niks te vrezen voor de hele wereld.

Thea

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Doe wat je wilt, want kletsen doen ze toch en als iemand genoeg zelfvertrouwen heeft en zelf overtuigd is dat hij/zij met goede dingen bezig is, dan zal hij/zij met zekerheid zijn/haar doel bereiken, vooral als iemand iets doet waar ie goed in is.
Het maakt niet uit wat iemand over je zegt, zolang hetgene wat je doet recht uit het hart komt, is het goed en heb je niks te vrezen voor de hele wereld.
Okee, Thea. Lijkt op het eerste gezicht een mooi sentiment. Maar lees nu eens goed door wat je geschreven hebt. En denk dan eens aan een Hitler. Of een Saddam. Of een Stalin. Allemaal recht uit het hart, deden waar ze goed in waren en trokken zich niks aan van wat anderen zeiden.

Dus kunnen we dit soort new-age prietpraat aub. achterwege laten en terugkeren naar de discussie ? Overtuig me, daar ben je toch zo goed in ? Is je op je tuinfeestje ook gelukt, dus moet hier op een forum toch ook kunnen ?

Mvg.
Info

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Info, ik kan je niet overtuigen, dat kan alleen jijzelf. En nee, dank je, ik wil met jou niet samenwerken. Tip: Zoek het lekker zelf uit en laat de Firepower testen om zo met het bewijs te komen dat jij de waarheid spreekt en ik niet. Ik weet dat je het niet zult doen en ook waarom.
Aangezien ik de hele discussie met jou energie verspilling vind, zal ik je wijze raad opvolgen en niet meer op je reageren, succes met je kruistocht.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai Ellen,

Jammer dat je de discussie een 'energieverspiller' vindt. Als het beantwoorden van kritische vragen je zoveel energie kost, zit je dan wel in de juiste branche ?

Mijn 'kruistocht' valt wel mee hoor, ik heb totaal geen belang bij het wel of niet bewijzen van de kwaliteit van het door jou geleverde product. Jij echter wel, dus ik zou denken dat jij graag die discussie aan zou willen gaan.

Je bewijst nu echter wel mijn stelling dat MLM gebakken lucht is, die niet te beargumenteren valt, dus daarvoor mijn dank.

Mvg.
Info

Duidelijk!

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Duidelijk! »

Als dit inderdaad zo goed werkt en alleen maar voordelen heeft, waarom gebruikt niet iedereen in Nederland die pil? Waarom wordt ie niet bij garages verkocht? Waarom hoor ik de ANWB er niet over? Waqarom hoor ik milieuorganisaties er niet over? Waarom wordt het spul niet standaard aan de benzine toegevoegd bij de pomp? Vertel me dat eens, Ellen en Thea..


Ik zeg: Omdat het rotzooi is.

Duidelijk!

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind deze discussies zinloos. Ik heb deze pillen 3 maanden gebruikt en ben nu aan mijn derde auto bezig. Die anderen allemaal ingeruild . Veel te zuinig door die pillen.

Ik gooi nu wonderolie in de tank kan ik iedereen aanbevelen.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hey Gast,

Kunnen we die Wonderolie in flesjes doen ? Dan verkoop ik die aan al mijn vrienden, kennissen en familieleden en dan gaan die ook weer Wonderolie verkopen en dan worden we slapend rijk ! En dan post ik daarna hier een positief verhaal over onze Wonderolie en dan verkopen we nog meer !! Wat een geniaal idee !

Wat dacht je van ' Eureca Magic Poweroil ' ? Brought to you by : Extreem Power Products (EPP)....

WOW ! Ik ga echt rijk worden...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :wink: :roll: :shock: :D Hoi

Thea

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Thea »

Hier is nou een voorbeeld van:
Een discussie is eindeloos en leidt tot niets, het enige wat er meestal wel wordt bereikt is dat mensen boos bij elkaar weglopen!

Wordt vervolgd!

Thea

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Uhm, Thea...

Een discussie is een manier om van mening te wisselen met anderen. Om andere inzichten op te doen, om je mening uiteen te zetten en te trachten een ander te overreden. Een discussie leidt meestal tot zeer constructieve acties of ander iig tot een verspreiding van kennis en kan daarom per definitie niet nutteloos zijn. De discussie is het nut van de discussie.

Als jij met mensen discusieert die tijdens of na een discussie 'boos'weglopen, dan zijn dat slechte gesprekspartners (en meestal ook slechte verliezers, de 'winnaar' van een discussie zal zelden boos weglopen).

Kortom, wees niet bevreest voor de macht van het woord en ga de discussie aan. Mits je natuurlijk overtuigt bent van je standpunt.

Mvg.
Info

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Als jij met mensen discusieert die tijdens of na een discussie 'boos'weglopen, dan zijn dat slechte gesprekspartners (en meestal ook slechte verliezers, de 'winnaar' van een discussie zal zelden boos weglopen).
Je zegt het zelf ook al, boos weglopen.
Dit gebeurt meestal, omdat een discussie eindeloos is en een winnaar van een discussie bestaat niet, omdat men naar eigen inziens gelijk heeft en dat telt voor beide partijen.

Info, ik laat je volledig in je eigen waarde, je hebt jou gelijk, ik heb mijn gelijk en wie weet wat de toekomst ons nog brengt.

Mvg,
Thea

Ricus

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ricus »

Een tip voor iedereen die afgeeft op MLM bedrijven.

DOE EENS SERIEUS ONDERZOEK NAAR DE BEDRIJVEN.
Ik weet zeker dat je er dan anders over gaat denken.

Of lees het boek lessen van een arme en lessen van een rijke vader.

Groeten

Duidelijk!

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Duidelijk! »

Waarom zou ik er onderzoek naar doen? Wat is dat voor onzin? Laat ze zelf maar goede reclame maken. Dat is hetzelfde als die bedrijven die je constant bellen voor een abonnement en als je weigert gaan ze vragen waarom niet. De wereld op zijn kop!

Duidelijk!

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer thea dat je niet op mijn vragen ingaat. Wat is het standpunt van de ANWB over deze pil? Ik ben erg benieuwd.

ricus

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door ricus »

Hallo Duidelijk,

Dat is nu juist de kracht van een MLM bedrijf dat ze geen reclame maken, want de beste reclame is mond tot mond reclame, zowel positief als negatief.

Ik bedoelde alleen maar dat degene die zo fel reageren op MLM bedrijven dat ze dat waarschijnlijk alleen maar hebben gehoord dat het niet kan werken en dat het zogenaamde piramide spelen zijn.
Daarom zeg ik doe onderzoek naar dat bedrijf waarvoor je benadert bent of hebt gehoord van iemand en vel dan je oordeel zolang je niets gezien hebt kun je er ook niet over oordelen.
De meeste MLM bedrijven zijn gewoon goede bedrijven kijk maar op een onafhankelijke site. bv www.review.com .

Voor mij is MLM de beste manier om over een paar jaar financieel onafhankelijk te worden, en ik weet zeker dat ik dat met mijn huidige baan niet zal gaan halen.
Dit houdt niet in dat het voor iedereeen iets kan wezen maar beslis gewoon niet voor iemand anders, wie ben jij om te bepalen wat goed is voor iemand( dit bedoel ik niet persoonlijk)

Groeten Ricus

Gesloten