LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verschuren.be

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Winnij

Verschuren.be

Ongelezen bericht door Winnij »

http://www.verschuren.be
http://www.eenuniekekans.be
Heeft iemand wel eens gehoord van deze organisatie/site? Via een vage kennis ben ik in contact gekomen met "iemand" die zaken wilde doen met me. Hij verwees me o.a. naar deze site. De zaken gingen vnml. over e-commerce

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Duidelijk oplichting.
Er wordt gesproken over een "geweldige kans" maar nergens worden de werkzaamheden uitgelegd.
De investering wordt niet vermeld en ze blijven vaag.

mlm-er

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door mlm-er »

--------------------------------------------------------------------------------

Duidelijk oplichting.


Knap hoor. Je weet niet waar het over gaat, maar kan wel melden dat het oplichting is.
Dit is wel typisch zo'n ouderwetse recuteer site met een hoog bla bla-gehalte.
Veel mensen denken nog steeds dat je met dit soort onzin sites je business kunt bouwen.
Maarja, als ik het goed gezien heb, staat er .be achter. Dat verklaard dan wel weer een hoop.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Knap hoor. Je weet niet waar het over gaat, maar kan wel melden dat het oplichting is.
Dat kan ik aanvoelen.
Hoe dan? Nou als het echt zo geweldig is, dan kan en moet je dat toch direct duidelijk vertellen?
Als je het zo schimmig moet houden is er iets mis lijkt me.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan ik aanvoelen.

Kun je voor mij ook even aanvoelen of ik staatsloten moet kopen? BVD.

rebecca
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 sep 2003 16:42

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door rebecca »

Inderdaad duidelijke oplichting, welk zichzelf respecterend bedrijf zou nou niet zijn producten duidelijk op zijn website willen vermelden. Zoals bij zoveel MLM bedrijven het geval is, vermelden ze totaal niet wat ze doen en wat er van de deelnemers verwacht wordt.

eenuniekekans.be

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door eenuniekekans.be »

Aan de gene die hiervoor gezorgd heeft.
Bedankt voor de gratis reclame die u gemaakt hebt voor ons!!!!
goed gedaan reacties geven op iets wat u niet kent ha ha ha !!!!

Deze site is speciaal ontworpen om te selecteren, zodat wij dus onze kostbare tijd niet hoeven te verprutsen aan mensen die altijd maar negatieve vooroordelen hebben.

U moet weten hoge bomen vangen de meeste wind en kunnen dus echt
meer inccasseren dan degene die alles onwijken.
Het gezegde is:Het leven zal u weg duwen duwt u terug.
Wanneer u het nog niet begrijpt lees dan de tekst eens goed die beschreven staat op www.verschuren .be

verschuren.be

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door verschuren.be »

De reactie van eenuniekekans.be komt rechtstreeks van verschuren.be

U beslist over U leven of U laat over U leven beslissen.
Het is U keuze.

Onthoud een ding: SUCCES WORD NIET OP GEMAK BEHAALD
ANDERS ZOU SUCCES NIET BESTAAN.

DE DEFENITIE VAN KRANKZINNIGHEID IS :

HET ZELFDE BLIJVEN DOEN EN TOCH ANDERE
RESULTATEN VERWACHTEN.

EEN GEZOND EN EEN SUCCESVOL 2005 TOEGEWENST!!!

PS Dhr.VERSCHUREN persoonlijk

Bart1999

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Bart1999 »

HOOFDLETTERS....

Als er meer dan 10% hoofdletters in een tekst aanwezig zijn dan deugt de tekst niet.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Lekker vooroordeel heb jij Bart. Kom eens met voorbeelden en feiten!

Succes is een keuze ! Heb respect voor iemands keuze ...


Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Wat wil je, de d's de t's en de w's kloppen ook niet , waaruit kan worden afgeleid dat de basisschool opleiding van de schrijver niet gedeugd heeft. Dat zijn de types die voor het MLM-verhaal vallen. En tell-sell. En call-tv. En....

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Slim »

Dhr. Verschuren is op dit forum ook wel bekend als Nieuw.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

De Nieuwe Verschuren dus.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Nieuwe wijn in oude vaten...

borculo

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door borculo »

Kan mij iemand in godsnaam eens uitleggen, waarom er nog steeds mensen zijn, die in deze vorm van piramidespel trappen.

Daarnaast zijn de producten die verkocht worden, geen massproducten, maar producten die eenmalig aan iemand verkocht worden.

Bijv. een waterzuiveringsinstallatie, waarmee je kraanwater kunt zuiveren ( het water in Nederland is schoon ! ) in combinatie met koolzuurcilinder, zodat je water krijgt met de kwaliteit van Spa blauw / rood.

Toen ik echter vroeg om 100.000 flessen met eigen opdruk, werd ik raar aangekeken en werd mij gevraagd waarvoor ik dat nodig had.

100.000 flessen X 1liter water X 1 euro = 100.000 bruto opbrengst.
Kosten water 100 X 2,50= 2500 euro
Kosten flessen 10.000 euro
kosten etiketten 250 euro

Afgerond naar boven 15.000 euro kosten
Netto opbrengst 100.000 -/- 15.000 = 85.000,- euro

Volgens de persoon die mij dit aparaat probeerde te verkopen, zat mijn winst in het feit, dat ik onderverkopers moet zoeken, waarvoor ik 650 euro zou krijgen ( de helft van de inleg van een nieuwe verkoper) moest gaan zoeken.

Ik moest dus ongeveer 140 nieuwe verkopers zoeken om aan de winst van 85.000 euro te komen. Ik verkoop sneller 100.000 flessen dan dat ik 140 verkopers vind.

Het verhaal wat deze mensen brengen klopt niet en daarnaast zijn de producten commercieel totaal niet interessant.

Dus als men zo commercieel denkt met MLM, dan kom eens met fatsoenlijke/ degelijke en vooral commercieel interessante aanbiedingen.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

@borculo,

Het is eigenlijk heel simpel te verklaren waarom die persoon waar jij met die € 100.000,- gooide schrok.

Aan je verhaal te zien ben jij een Rasechte ondernemer die het grote plaatje qua inkomsten ziet. Iemand die begint met MLM doet dit in het begin meestal om een exstra bijverdienste te krijgen boven hun salaris.

Jij niet. Jij hebt een bedrijf en wilt iets in 1 keer groot op de markt zetten. Net als Soda club!

Geweldig! Bij mij was je welkom als ik dat verkocht wat jij wilde hebben.
Helaas ik doe iets in sieraden, dus???

Veel plezier en misschien kom je iemand tegen van die waterfilters die het plaatje wel ziet.

AVB 8)

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Geweldig! Bij mij was je welkom als ik dat verkocht wat jij wilde hebben.
Helaas ik doe iets in sieraden, dus???
Zou je het kunnen leveren, 100.000 sieraden? Je upline zou er blij mee zijn... Maar denk je niet dat er bij zulke getallen niet wat hoger in te prikken valt binnen de organisatie om zo wat marges te verhogen?
Jullie twee bijdragen zijn verder wel illustratief voor hoe de markt zo'n beetje in elkaar steekt. Je verduidelijkt perfect wat al die zelfstandige ondernemers met hun zakelijke mogelijkheden tot 6-cijfer inkomens en hun toekomst in eigen hand in feite zijn: kruimelaars in de marge die vooral hun baantje niet kwijt willen en keihard worden teruggezet door de eerste de beste echte zakenman die voorbij komt. Je moet het kunnen, maar als handelen je vak is dan verdien je daarmee gewoon je brood, met je eigen marges op je eigen verkopen. Als je het moet hebben van de marges van anderen dan is er iets mis!

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Heb jij het Geld? ± €380.000,-

Ik heb de sieraden!!!

Voor een goede organisatie is het leveren geen probleem.

Voor hun maakt het niks uit of ze leveren aan 1 persoon of aan 10.000 personen. Logistiek is dat juist eenvoudiger en goedkoper. Maar dit geld voor ieder bedrijf.

Een MLM distributeur ziet dat grote plaatje niet - op een paar na dan.
Maar dat is niet de essentie van MLM. Door het gebruiken van diverse Reps. wordt het bereik groter!

AVB 8)

joanna

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door joanna »

hallo allemaal,
ik merk dat de meeste mensen niet weten waar mlm om draait.
niet om verkoop, maar om mensen.
ieder heeft natuurlijk zijn eigen beeld hiervan, het heeft dus niets met veel geld of met verkoop te maken.
het zou goed zijn dat daar eens een programma over gemaakt zou worden in plaats van alleen maar negativiteit de wereld in te brengen voor sensatiebeluste (is dit wel nederlands) mensen.
zolang alles goed is, is het dus saai, jammer.... ik ben altijd van mening geweest dat iedereen het goed wilde hebben en dit ook aan andere gunt in plaats van het geloof en/of respect van en voor andere mensen af te breken.
ik wens in ieder geval iederéén alle goeds toe in hun leven met of zonder mlm :wink:

Gesloten