Oh, nou gaat student ineens ook weer meepraten. Wel meteen met voorwaarden, maar dat zijn we inmiddels al gewend.
Jammer dat je meteen weer modder gaat gooien.
Vooruit, douwe egberts is een nederlands bedrijf dat dit in zuid-amerika doet,
Waar kan ik daar iets over vinden? Heb het via Google geprobeerd maar ik kan nix vinden op de combinatie Douwe Egberts - MLM.
Een ander dan: DELA verzekeringen.
Ook hiervan kan ik niets vinden. Van de Dela site:
DELA is gevestigd in Nederland en België. Zij biedt haar producten aan via haar eigen loondienstorganisatie, internet en via Rabobanken en zorgverzekeraars, in België werkt DELA met makelaars in assurantiën.
Daarbij is de laatste laag NIET de dupe, want je hebt altijd de keuze om enkel klanten te werven.
En bij marktverzadiging?
En antwoorden hebben de tegenstanders helemaal NIET gegeven
Stel je vragen dan eens duidelijk, ik zie namelijk geen vragen die niet beantwoord zijn?
Wie zeg dat ik dat wil of dat MLM'ers dat willen. Ik stel het voor
Waarom stel je het voor? Omdat jij het wil...
Waar haal je de idiote gedachte vandaan dat het duurder zou zijn
Misschien omdat er 9 niveau's boven jou zitten die er ook allemaal een graantje van meepikken, waardoor de prijs dus hoger ligt???
Als je ook maar iets nadenkt zou je beseffen dat tevreden klanten essentieel zijn
Niet essentieel hoor. Als iedere verkoper maar zelf klant is (van zichzelf), en je je piramide breed genoeg maakt, dan heb je geen externe klanten nodig. Dit verschijnsel zie je vaak bij MLM (nee, niet bij alle).
Ga je nou ook schoppen tegen AH?! Want dat zijn toch een oplichters. Je zou je producten toch veel beter direct bij Unilever kunnen kopen.
Ja, mits Unilever zijn producten rechtstreeks aanbiedt, op een makkelijke, prettige, veilige, overzichtelijke manier, en de bijkomende transportkosten niet te hoog zijn. Dit zijn namelijk allemaal zaken die de supermarkt voor ons oplost, en daarvoor zijn we bereid te betalen. Zij leveren naast het fysieke product een dienst!!!
Simpel, omdat het bedrijf die contacten niet gehad zou hebben en ook niet zou krijgen als die mensen er niet voor betaald zouden worden
Dus mond-op-mond reclame werkt volgens jou niet (want ze krijgen anders die klanten niet)
OF men is enkel bereid klant te worden als er voor betaald wordt (dus het product of de dienst is niet van superieure kwaliteit of heeft een mindere prijs/kwaliteit verhouding dan vergelijkbare producten of diensten).
@ andere? Gast: hoe kom ik bij de klanten op level 9? Die ken ik niet?
Dat zijn dan ook niet JOUW klanten, maar die van de verkoper op niveau 9... Het argument blijft dat het vreemd is dat JIJ daaraan verdient.