LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Ongelezen bericht door So be it »

http://www.gibbstech.co.uk/mediacentre/usmarket.pdf

Hier..., Wiecky..., een "artikeltje" wat niemand nog heeft.....

Veel succes....., niet meer dat 500 miljoen investeren hè..., anders zit er wat risico aan vast.....

GOgogogo for it

SBI

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het maakt die "upliner" nl, financieel, geen zak uit of JIJ er eens succes van maakt...... of diegene die jou heeft ingeschreven!!
Maar ik weet dat je dat tóch niet snapt..., want je ziet ook geen verschil tussen een bonus OVER een bedrag... en een bonus VAN een bedrag!!!
Je plaatje wordt wat roestig, de argumentatiekracht is er nu wel een beetje van af, als die er ooit al is geweest. Het idee was niet aan wiecky geadresseerd vanuit het oogpunt van de upliner, maar vanuit dat van een, eventuele, downliner. Waarom verbaast het me niet dat dit niet tot jouw onvolgroeide hersenmassa was doorgedrongen?

De redenatie is eenvoudig. Bij mlm gaat het om replicatie, dat heb jij onder andere zelf gemeld dus wat zou een betere bron van dit gegeven kunnen zijn? Vanwege de replicatie zal de upliner dus zeggen "doe wat ik doe", en de benodigde kennis overbrengen en tips om dat voor elkaar te brengen. En wat denk je nou zelf dat aantrekkelijker is om na te volgen, die handelingen die uiteindelijk leiden tot de inkomsten en de villa van de mlm-er die ik beschreven heb, of die van één of andere kneus uit een vinexwijkje in Zoetermeer en de waardevolle instructie te horen: "doe wat ik doe en schrijf infantiele postings op een onbetekenend forum met veel kinderlijke smileys erin over een hobby die zowat net zo veel kost als dat hij oplevert, en werk daarnaast full-time in een winkeltje om in je echte inkomsten te voorzien en noem iedereen die het niet met je eens is eikel of trol"...
Want laten we wel wezen, jij bent niet degene binnen de mlm die het echt goed geschoten heeft, is het wel? Daarmee heb je het óf zelf niet goed begrepen, óf heb je het verkeerde voorbeeld van je eigen upliner nagevolgd. In beide gevallen ben jij nou niet echt de aangewezen persoon die een 'verse' mlm-er goed op de rails kan zetten, laten we daar gewoon eerlijk met onze constatering in zijn.

Het is een beetje als de pastoor die voorlichting geeft, vind je ook niet? Vrij naar Wim Kan, wie zélf de sport niet beoefent moet anderen niet de spelregels leren. Als we jou naar Wassenaar Zuid zien verhuizen van je mlm-inkomsten mag je hier komen vertellen hoe de zaak in elkaar steekt, tot die tijd beschouwen we je als een stoorzender die komt vertellen hoe hij zou WILLEN dat het werkte, en er ondertussen geen grijpstuiver mee verdient. Wat je gemeenschappelijk hebt met 3590000 van je collega's.

Nee, dan toch maar liever de mlm-er in de villawijk opgezocht, die een paar dingetjes heeft uitgevoerd die jij even over het hoofd hebt gezien. En juist die dingetjes maken het zo interessant, omdat die het verschil maken tussen het landhuis en het vinexwoninkje. Maar jij weet er vast en zeker ook heeuuuul veeuuuul van hoor, omdat je heeuuuul veeuuuul onderzoek hebt gedaan. Ga vooral zo door, met je postings hier en alles. Dan gaan we in de tussentijd wel naar de rijke mlm-er om te informeren hoe het nou écht in elkaar steekt.
"Als"...... "Wanneer"....... Straks".......
De standaard woorden van anti-mlmertjes......
Altijd bereid om de vrolijke noot te kraken, dat maakt jouw aanwezigheid hier een permanente bron van vermaak. "Wanneer" werd jij ook alweer rijk? "Als" je na een tijd hard werken "straks" een voldoende grote downline hebt opgebouwd die je een steady autonoom inkomen oplevert. Zoiets was het toch, hè?

So be it

Zo..., even een moment van verpozing......
Het idee was niet aan wiecky geadresseerd vanuit het oogpunt van de upliner, maar vanuit dat van een, eventuele, downliner. Waarom verbaast het me niet dat dit niet tot jouw onvolgroeide hersenmassa was doorgedrongen?
Oh..., jij dacht dat ze aparte regels maken voor Wicky...??
Downliner... upliner...., maakt niks uit..... De één zal de ander niet belazeren.....
De één laat de ander voor zich werken.... alleen denken jullie steeds aan de verkéérde!!! LOL.......
De redenatie is eenvoudig. Bij mlm gaat het om replicatie, dat heb jij onder andere zelf gemeld dus wat zou een betere bron van dit gegeven kunnen zijn? Vanwege de replicatie zal de upliner dus zeggen "doe wat ik doe", en de benodigde kennis overbrengen en tips om dat voor elkaar te brengen.
Juist, jongen....! Héé... een blijk van intellect!!!
Alleen kan jij niet begrijpen, -maar dat geeft niks.., per slot van rekening ben jij ook alleen maar geprest om te leren goochelen met cijfertjes zodat je later een "goede baan met zekerheid" zal krijgen...-dat het hem niks uit maakt WIE in zijn downline gebruik maakt van zijn kennis en hulp.... (geeft niks dat je het niet snapt...., gewoon nog een vernederingpoging deze kant op... en jij voelt je weer lekker!)
En wat denk je nou zelf dat aantrekkelijker is om na te volgen, die handelingen die uiteindelijk leiden tot de inkomsten en de villa van de mlm-er die ik beschreven heb, of die van één of andere kneus uit een vinexwijkje in Zoetermeer en de waardevolle instructie te horen: "doe wat ik doe en schrijf infantiele postings op een onbetekenend forum met veel kinderlijke smileys erin over een hobby die zowat net zo veel kost als dat hij oplevert, en werk daarnaast full-time in een winkeltje om in je echte inkomsten te voorzien en noem iedereen die het niet met je eens is eikel of trol"...
Aardige gozer, hè, Wicky?? Leuk dat-ie er zo vaak naast knalt.... LOL
Hij is boos, natuurlijk....! Hij dacht óók dat 10.000x 1.500 euro.... 15 miljard was!!! :wink:
Want laten we wel wezen, jij bent niet degene binnen de mlm die het echt goed geschoten heeft, is het wel? Daarmee heb je het óf zelf niet goed begrepen, óf heb je het verkeerde voorbeeld van je eigen upliner nagevolgd. In beide gevallen ben jij nou niet echt de aangewezen persoon die een 'verse' mlm-er goed op de rails kan zetten, laten we daar gewoon eerlijk met onze constatering in zijn.
Juist.., juist...., je HEBT het niet zo op mensen in Vinexwijken.... en niet zo op "winkeliers".... en niet zo op mensen die geen milionair zijn??
Het is een beetje als de pastoor die voorlichting geeft, vind je ook niet?
Hij zal beslist méér over mlm weten dan jij.... Al heeft hij er nog nooit van gehoord...!

Verder ga je wat op de Amerikaanse toer "wie de meest humoristische vernederingen" kan spuien.... So be it. Dat mag hier.... :wink:
Wanneer dat je gelukkig maakt..., doe dat maar..., maar zeg nou niet te veel over mlm.... want dan krijg je weer voor je broek van me!
Vrij naar Wim Kan, wie zélf de sport niet beoefent moet anderen niet de spelregels leren. Als we jou naar Wassenaar Zuid zien verhuizen van je mlm-inkomsten mag je hier komen vertellen hoe de zaak in elkaar steekt,

Mág dat zo maar van jou....?:roll:
tot die tijd beschouwen we je als een stoorzender die komt vertellen hoe hij zou WILLEN dat het werkte, en er ondertussen geen grijpstuiver mee verdient. Wat je gemeenschappelijk hebt met 3590000 van je collega's
.
En een stoorzender?? Mooi!! En je bedoelt die 99,99% die er niks mee verdienen toch?? :wink:
Dan gaan we in de tussentijd wel naar de rijke mlm-er om te informeren hoe het nou écht in elkaar steekt.
Doe dat nou NIET!!!! Want dan IS er de mogelijkheid dat je, bij stom toeval, door krijgt hoe mlm in werkelijkheid draait... en dan vertel je geen onzin meer!!! (dan doe je het zwijgen er toe...)
En da's niet leuk....:lol:
Quote:
"Als"...... "Wanneer"....... Straks".......
De standaard woorden van anti-mlmertjes......

Altijd bereid om de vrolijke noot te kraken, dat maakt jouw aanwezigheid hier een permanente bron van vermaak. "Wanneer" werd jij ook alweer rijk? "Als" je na een tijd hard werken "straks" een voldoende grote downline hebt opgebouwd die je een steady autonoom inkomen oplevert. Zoiets was het toch, hè?
Hmmmmm, en wanneer ga jij eens een praatje maken met een topverdiener van mlm....?
Weinig kans, denk ik..., want ze zullen je mijden als de p...... :oops:
:wink:

So be it
Fijne avond weer..... (Nu ben je tenminste niet je baas aan het bestelen, Econometrist.....)

So be it

Verder had jij het over 1500 euro aan inkomsten. Als 10.000 man 1500 euro aan inkomsten hebben dan is dat een totaal van 15 miljard. terwijl de omzet van Amway slechts 6,3 miljard is.

Het klonk dus leuk, die downline van 100 man als rekenvoorbeeld en die inkomsten van 1500 euro, maar bij narekenen blijkt het plaatje ineens niet meer te kloppen.
Dus nu klopt het plaatje weer..., Maarschalk??

Mlm is nu een fantastische mogelijkheid om extra geld te verdienen op een zéér leuke en leerzame manier???

Dank je wel, jongen....
Fijn dat je dit zo ruiterlijk toegeeft....... :wink:

Zo..., nog even voorbereidingen treffen om weer mijn betaalde hobbies te kunnen uitoefenen morgen......

Truste, SBI

wiecky

Ongelezen bericht door wiecky »

het lijkt hier wel een spelletje van wie de meeste scheld woorden kan bedenken .....gelukkih zit ik hier veilig achter mijn eigen computertje want anders was ik al bang weggelopen voor sobeit......maar sobeit leg mij eens uit ...waarom ben je zo defensief, ben je een succes volle mlmer onder cover of heb je zelf ook de plank misgeslagen en durf je het eigelijk niet toe te geven.

en voor de vorm ....ik wil ook even op alle slakken zout leggen....mijn nickname is wiecky en niet wicky....en ik heb niet gezegt dat ik een bedrijfje wou in een product die nog niemand heeft ....maar in een product dat niet de halve wereld probeert te verkopen .....das nogal een verschil .....
als de mogelijkheid zou bestaan zou ik indd graag slapend rijk worden maar ja ik geloof nog slim genoeg te zijn dat dat niet gaat gebeuren daarom zocht ik naar meer info over mlm omdat ik dat makkelijker kan combineren met het moederschap.

dat ik zonder onderzoek te plegen nooit succesvol zal worden dat kan ik zelf ook nog wel bedenken ookal vind ik mezelf niet zo slim ........
alleen hoop ik dan wel iets beter bespraakte mensen tegen te komen dan jouw

So be it

Hi Wiecky,
Eens kijken wat je te vertellen hebt....
het lijkt hier wel een spelletje van wie de meeste scheld woorden kan bedenken

Ja, vind ik ook, hoewel, het "schelden"vind ik meevallen, maar het gaat bij mensen als M en Eco helemaal niet er over of mlm goed of slecht is....
.....gelukkih zit ik hier veilig achter mijn eigen computertje want anders was ik al bang weggelopen voor sobeit.
Voor mij weglopen? Moet je niet doen....
Zolang jer geen regelrechte leugens vertelt kun je met mij makkelijk overweg...
Heb alleen een hekel aan roddelaars en leugenaars.....
Ook aan "domme" mensen, maar dat is niet "netjes"....
Ik bedoel met dom meer (h*fterig"......)
.....maar sobeit leg mij eens uit ...waarom ben je zo defensief, ben je een succes volle mlmer onder cover of heb je zelf ook de plank misgeslagen en durf je het eigelijk niet toe te geven.
Je zal in echte mlm nooit de plank misslaan, W.....
Iedereen stelt zijn eigen doelen en doelen zijn er voor om bijgesteld te worden...... LOL
Veel mensen zijn helemaal happy met 200, 300 euri per maand er bij en daar wordt door de boys hier dan vaak op neergekeken.....
Wat "heet" succes....
Je hebt het recht om dat voor jezelf te bepalen.
en voor de vorm ....ik wil ook even op alle slakken zout leggen....mijn nickname is wiecky en niet wicky
Chips..., dan dringt NU pas tot mij door... Sorry....
....en ik heb niet gezegt dat ik een bedrijfje wou in een product die nog niemand heeft ....maar in een product dat niet de halve wereld probeert te verkopen .....das nogal een verschil .....
Wat is er mis mee om bijvoorbeeld "zeep" in je toko aan te bieden... van de beste kwaliteit, voor een goede prijs..., met de beste service... en de beste garantie??? (Náást nog tienduizenden artikelen??)
(Ja.., kom maar jongens..., begin maar weer!!:roll: )
als de mogelijkheid zou bestaan zou ik indd graag slapend rijk worden maar ja ik geloof nog slim genoeg te zijn dat dat niet gaat gebeuren daarom zocht ik naar meer info over mlm omdat ik dat makkelijker kan combineren met het moederschap.
Slim.. en realistich....
Terug gaan naar diegene die je in contact bracht met mlm... en vragen stellen....
Iemand mee nemen die zakelijk bij de pinken is.... en vragen stellen...
Weet hij of zij geen antwoorden..., dan schakelt hij zijn upline wel in voor antwoorden (WIE werkt er nu voor WIE??)
dat ik zonder onderzoek te plegen nooit succesvol zal worden dat kan ik zelf ook nog wel bedenken ookal vind ik mezelf niet zo slim ........
alleen hoop ik dan wel iets beter bespraakte mensen tegen te komen dan jou
Jammer dat je er zo over denkt, Wiecky.

Veel succes.

So be it

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@sobeit, jij stelt dat mijn berekeningen incorrect zijn. Wat is er fout aan? Wat zijn dan wel de juiste berekeningen, als we de voorbeelden nemen die jij ons gaf?

Verder gaf je aan dat Wiecky moet vragen hoeveel tijd haar vriendinnen hebben gestoken in mlm. Laat ik deze vraag aan jou stellen. Hoeveel tijd heb jij in jouw mlm organisatie gestoken en hoeveel verdien jij?

So be it

@sobeit, jij stelt dat mijn berekeningen incorrect zijn. Wat is er fout aan? Wat zijn dan wel de juiste berekeningen, als we de voorbeelden nemen die jij ons gaf?
En ik moet jullie rekenwonders uitleggen waarom 10.000 x 1.500 géén 15 miljard is???? Laat je nakijken......
Verder gaf je aan dat Wiecky moet vragen hoeveel tijd haar vriendinnen hebben gestoken in mlm. Laat ik deze vraag aan jou stellen. Hoeveel tijd heb jij in jouw mlm organisatie gestoken en hoeveel verdien jij?
Is dat dezelfde vraag dan???

Werk ze, vandaag.... of mág je een snipperdag....?

SBI

S.

Ongelezen bericht door S. »

Maarschalk schreef:Waarom toch steeds nieuwe mensen halen vraag ik me dan af. Ga je eerst eens richten op het vergroten, bijvoorbeeld verdubbelen van de omzet per distributeur. Zorg dat mensen veel langer blijven hangen.
Er valt zoveel meer te bereiken door je huidige groep distributeurs beter te laten werken. Alsmede te zorgen dat het verloop omlaag gaat.
Omdat het niet om de verkoop gaat, maar om het aantal betalende leden(distributeurs).
En nu heb ik sterk de indruk dat je zelf dit antwoord al lang weet. :wink:

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Oh..., jij dacht dat ze aparte regels maken voor Wicky...??
Downliner... upliner...., maakt niks uit..... De één zal de ander niet belazeren.....
De één laat de ander voor zich werken.... alleen denken jullie steeds aan de verkéérde!!! LOL.......
Nee geen aparte regels, en natuurlijk belazert niemand iemand, en welzeker dat ik aan de goede denk om voor de ander te laten werken. Probeer nu eens een enkele keer te begrijpen wat je leest!

Een 'verse' (lees: een hypothetische wiecky) overweegt om bij jullie mlm te gaan bedrijven. Dan moet je op de rails gezet worden door een upliner, nietwaar? Er zijn er 3,6 miljoen die hiervoor eventueel in aanmerking zouden komen, nietwaar? Of wou jij soms beweren dat er IBO's zijn met een 'ledenstop'? Nou dan!

Dan is dus de volgende vraag: WIE van die 3,6 miljoen zou ik nu eens uitzoeken om mij eens goed wegwijs te maken in deze wereld met de mooie mogelijheden? Is dat die rijkaard in zijn villa in Cruquius, of toch maar liever die man in dat winkeltje in sweetlake city? Eens kijken, welke van de twee zou het nu écht zelf ook goed begrijpen?
H'm... ik geloof toch dat de man in het winkeltje niet helemaal die fantastische mogelijkheden van deze geweldige kans benut, en dan zou IK moeten doen wat HIJ doet? Hij begrijpt het blijkbaar zelf ook niet helemaal, en hij zou het MIJ moeten leren?!? Nee, dan bij nader inzien toch maar liever richting villa...
Juist.., juist...., je HEBT het niet zo op mensen in Vinexwijken.... en niet zo op "winkeliers".... en niet zo op mensen die geen milionair zijn??
Welnee, hoe zou ik? Dit zijn alle drie de grootste groepen in hun soort. Maar om écht de fijne kneepjes aangeleerd te krijgen, om het écht van iemand te horen die weet waar het over gaat, dan moet je zijn bij degene waaraan je kan zien dat hij het zelf ook al gedaan heeft. Net als ik ook liever niet wordt geopereerd door een chirurg die in zijn auto bivakkeert, of in een rechtszaak wordt bijgestaan door een advocaat die bij zijn ouders inwoont.

Met andere woorden: van alle aanwezigen hier heb jij er misschien wel het meeste verstand van, maar van de 3,6 miljoen hoor jij tot de groep die meer de hulp van anderen nódig heeft dan dat je de hulp aan anderen kan géven. En op het concept van 'de lamme helpt de blinde' daar zitten we nu niet echt te wachten. En zo gaat er weer een prospect heel stilletjes jouw huisje voorbij.
Veel mensen zijn helemaal happy met 200, 300 euri per maand er bij en daar wordt door de boys hier dan vaak op neergekeken.....
Happy met €200 per maand....
Maar dat.. maar dat... hé, dat komt uit op 6,3m * 200 * 12 = 15 MILJARD!!! Waar ken ik dat bedrag toch van?? In ieder geval niet uit de jaarcijfers van amway. En dan heb ik zoals je ziet die 10.000 grootverdieners niet eens meegerekend!
Nee, 200 euro is niet een beginbedrag waar je happy mee kan zijn als bijverdienste, het is een vrijwel onhaalbaar utopisch droombedrag wat de overgrote meerderheid niet haalt.
En een stoorzender?? Mooi!! En je bedoelt die 99,99% die er niks mee verdienen toch??

Je doet jezelf tekort. Met de 10.000 die er redelijk uitspringen is het nog maar 99,72% dat met lege handjes achter blijft, nadat ze de jaarlijkse inschrijfkosten hebben betaald en een boekje en een bandje hebben besteld en hun eigen zeep hebben ingekocht.

En nu verwacht ik binnen 3 minuten van jou een reply waarin je stelt dat de overblijvende 3 tientjes niet 'niks' genoemd kan worden en er dus geen sprake is van 'lege handen'. Nee, mlm is een mooi systeem...

wiecky

Ongelezen bericht door wiecky »

zo nou zie ik dat sobeit ook netjes kan ......nou ben ik ook niet meer zo bang voor je en komt wat je zegt beter over..

die gene die mij ooit met mlm in contact bracht die heb ik al in geen tijden gezien en is er waarschijnlijk zelfs alweer mee opgehouden .....want zoals ik al eerder schreef waren de mlmers in mijn omgeving niet in staat om er een succes van te maken ......(en succes is dan naar eigen in te vullen dat kan voor de een 100 euro en voor een andere een veel hoger bedrag)

So be it

Hmmmmm, ik had niet door dat je lunchpauze om 12 uur begon, E, anders had je inderdaad binnen 3 min weer op je donder gehad......

Eerst even WiEcky...! :wink:
zo nou zie ik dat sobeit ook netjes kan

Als men probeert de boel te besodemiteren, kan ik link uit de hoek komen, inderdaad!
want zoals ik al eerder schreef waren de mlmers in mijn omgeving niet in staat om er een succes van te maken
Niet in staat???
Of had men andere prioriteiten??

Goed..., nu jij, Econometrist. Eens kijken...., wel kort want ik ben "onderweg".....

Nee geen aparte regels, en natuurlijk belazert niemand iemand, en welzeker dat ik aan de goede denk om voor de ander te laten werken. Probeer nu eens een enkele keer te begrijpen wat je leest!
Je zuster op een houtvlot!!!
Ik weet zéker dat jij nog altijd denkt dat de downline voor de upline werkt!!! :lol:
Een 'verse' (lees: een hypothetische wiecky) overweegt om bij jullie mlm te gaan bedrijven. Dan moet je op de rails gezet worden door een upliner, nietwaar? Er zijn er 3,6 miljoen die hiervoor eventueel in aanmerking zouden komen, nietwaar? Of wou jij soms beweren dat er IBO's zijn met een 'ledenstop'? Nou dan!
De énige die daar voor in aanmerking komt... is degene die je er over heeft verteld.... 8)
Dan is dus de volgende vraag: WIE van die 3,6 miljoen zou ik nu eens uitzoeken om mij eens goed wegwijs te maken in deze wereld met de mooie mogelijheden? Is dat die rijkaard in zijn villa in Cruquius, of toch maar liever die man in dat winkeltje in sweetlake city? Eens kijken, welke van de twee zou het nu écht zelf ook goed begrijpen?
JIJ begrijpt er in elk geval niks van! :roll:
Het is nl totaal niet relevant!
H'm... ik geloof toch dat de man in het winkeltje niet helemaal die fantastische mogelijkheden van deze geweldige kans benut, en dan zou IK moeten doen wat HIJ doet? Hij begrijpt het blijkbaar zelf ook niet helemaal, en hij zou het MIJ moeten leren?!? Nee, dan bij nader inzien toch maar liever richting villa...
Zóó..., het restantje arrogantjes van gisteren op je bammetje gehad? :twisted:
Het maakt voor jou geen MOER uit wie jou inschrijft knul.....
Of denk je dat je even naar de oprichters kan om te vragen of je vooraan mag lopen?
Je denkt dat het je wél lukt in het éne geval en niet in het andere?
Dat is je lot op het ogenblik, ja....., NU wordt alles vóór je geregeld!!!
Maar om écht de fijne kneepjes aangeleerd te krijgen, om het écht van iemand te horen die weet waar het over gaat, dan moet je zijn bij degene waaraan je kan zien dat hij het zelf ook al gedaan heeft.
Dat weet jij uit ervaring, natuurlijk?? :shock:
Net als ik ook liever niet wordt geopereerd door een chirurg die in zijn auto bivakkeert, of in een rechtszaak wordt bijgestaan door een advocaat die bij zijn ouders inwoont.

Verzin nóg eens wat?
Het doet toch niks terzake! :wink:
Met andere woorden: van alle aanwezigen hier heb jij er misschien wel het meeste verstand van, maar van de 3,6 miljoen hoor jij tot de groep die meer de hulp van anderen nódig heeft dan dat je de hulp aan anderen kan géven. En op het concept van 'de lamme helpt de blinde' daar zitten we nu niet echt te wachten. En zo gaat er weer een prospect heel stilletjes jouw huisje voorbij.
Dus???
Jij denkt dat dit klootjesforum een goede plek is om grote aantallen serieuze mensen te "werven"??? Wat ben nje toch schattig naief.... :P
Bij uitzondering komen er ook mensen met gezond verstand, maar je kunt mij er tenminste niet van betichten dat ik hier óóit een werfpoging heb gedaan....

Quote:

Happy met €200 per maand....
Maar dat.. maar dat... hé, dat komt uit op 6,3m * 200 * 12 = 15 MILJARD!!! Waar ken ik dat bedrag toch van?? In ieder geval niet uit de jaarcijfers van amway. En dan heb ik zoals je ziet die 10.000 grootverdieners niet eens meegerekend!
Nee, 200 euro is niet een beginbedrag waar je happy mee kan zijn als bijverdienste, het is een vrijwel onhaalbaar utopisch droombedrag wat de overgrote meerderheid niet haalt.
Niet huilen jongen...., misschien komt er ooit een mogelijkheid voor je waar met jouw capaciteiten wél uit de voeten kan...
Tot het zover is blijf je toch gewoon vakkenvullen???
Je doet jezelf tekort. Met de 10.000 die er redelijk uitspringen is het nog maar 99,72% dat met lege handjes achter blijft, nadat ze de jaarlijkse inschrijfkosten hebben betaald en een boekje en een bandje hebben besteld en hun eigen zeep hebben ingekocht.
Je doet jezelf tekort. NAAST de 10.000 die er met 1.500 euri, op parttimebasis, redelijk uitspringen, zijn er honderduizend die honderden euro´s verdienen..... En dat per maand natuurlijk!
Wanneer je nu ooit door Peter Jan de structuur en betalingsplan eens laat uitleggen...., dan bestaat... de mogelijkheid dat jij een beetje gaat snappen hoe dat kan... en ook zo komt!!
En nu verwacht ik binnen 3 minuten van jou een reply waarin je stelt dat de overblijvende 3 tientjes niet 'niks' genoemd kan worden en er dus geen sprake is van 'lege handen'. Nee, mlm is een mooi systeem...
En ik verwacht geen antwoord van jou voordat je thuis bent gekomen, het vuil hebt buiten gezet, hebt geholpen met de afwas en samen met je partner aan het stoeien bent geweest hoe de rest van de maand door te komen, want je salaris is eigenlijk maar toereikend voor 19 dagen.... :cry:

Fijne werkdag, jongen....
Ik zal me weer serieus tot jou richten als je iets naar voren brengt wat de schijn wekt dat je wat serieuzer kunt zijn....

Laat je pogingen tot vernedringen maar weer komen, knul....

So be it
En ik merk dat jij het wel eens bent met de " berekening" van M....?? :lol:

So be it

S....,
Ik had gedacht dat je verstandiger was.....

ER WORDT GEEN CENT VERDIEND MET INSCHRIJVINGEN!!!
Zijn jullie leesblind???

So be it :roll:

S.

Ongelezen bericht door S. »

Nee SBI, ik heb niet woordblind en heb nog scherpe oogjes.
Had het ook niet over inschrijvingen, maar over dat de ingeschrevene eerst een voorraad moet inkopen, dus in eerste instantie koper is.

Goed lezen he!
Worteltjes schijnen goed te zijn voor de oogjes. :wink:
Neem nu een kopje senseo. Nu kan het nog. Straks wanneer ik zakenpartner ben van ene Mario van Mooter dan mag het waarschijnlijk niet meer, al die cafeïne. Dat mag een geredde wedergeborene niet nuttigen.

En nu zou ik graag willen weten waar Eco woont. Nee, niet de exacte woonplaats/wijk/adres maar wat voor soort huis hij bewoont want hij is nogal anti-vinex geloof ik. En recht van oordelen geeft plicht tot openheid, vind ik.

Dus, Eco, hoe woon je?
Ik woon niet vinex, maar 60er jaren, al is het modaal qua koopwaarde.
Meubelstijl van duur, creatief opgeknapt tot praktisch ikea.
Kijk, nu krijgt dit topic toch nog inhoud.

muchra

Ongelezen bericht door muchra »

Wil even inhaken op boven staand stukje van een distributeur koopt eerst zelf de producten.

Dat is dus niet altijd het geval, producten worden hier pas besteld als de klanten het willen kopen.

En ik zeg gerust, koop inderdaad zelf ook wel eens spullen, dat zijn dan spullen die ik anders toch ook in de winkel zou moeten kopen.
Waarom zou ik dan een dief van mijn eigen portomonee zijn.

So be it

Nee SBI, ik heb niet woordblind en heb nog scherpe oogjes.
Had het ook niet over inschrijvingen, maar over dat de ingeschrevene eerst een voorraad moet inkopen, dus in eerste instantie koper is.
Goed.
Niet "woord"blind.
Gewoon blind dan?
maar over dat de ingeschrevene eerst een voorraad moet inkopen,
Van WIE moet dat???
En zie je wel de locica er van in dat wanneer iemand een bakkerij begint en zijn eigen brood niet eet, ik die persoon een eikel vind???
Buiten het feit dat het logisch is dat je wel wat produktkennis op hoort te doen....
Dus wat krijgt iemand voor advies??
Zet je hele assortiment produkten die je vroeger uit de winkel haalde eens in een doos in de schuur en ga aan de gang met deze producten.....

Vind je het allemaal maar niks.....?
Hele bubs terug in de bezorgdoos en je geld terug.....

Vind je het wél fijne produkten?
Hup, hele bubs die je in de schuur had staan... aan de buurvrouw geven met de mededeling dat je betere produkten hebt tegenwoordig.....

Oh oh oh..., wat zijn mlm-ers toch tillers....!

SBI
:roll:

Maarschalk

@sobeit, je hebt gelijk. Ik had inderdaad wat teveel nulletjes geteld. Zo jammer alleen dat je dan weer met een stel stompzinninge smilies en niet ter zake doende opmerkingen dit moet melden. Had het gewoon gelijk gezegd, dan kunnen we er iets mee.

Hoe zit het met de rest? Nog steeds blijk je ongelijk te hebben, o.a. de berekening van econometrist. De cijfers wijzen nog steeds uit dat jouw meldingen over 100 man downline, en 1500 euro per maand niet kloppen. Ook de 200 a 300 euro kloppen niet.

Rest nog de vraag, hoeveel tijd besteed jij eraan, hoe lang al en hoeveel verdien jij ermee. Aangezien jij degene bent die ons steeds terecht meent te moeten wijzen, zou jij dus de wijsheid in pacht moeten hebben, en dus ook het goed zou moeten doen. Hoeveel verdien jij dan met mlm?

Maarschalk

want hij is nogal anti-vinex geloof ik. En recht van oordelen geeft plicht tot openheid, vind ik.
@S. Als jij dit hebt gelezen heb je het punt van econometrist gemist.
Ik heb hem nergens horen zeggen dat er iets mis is met Vinex wijken en hun bewoners, maar hij heeft qua punt wel gelijk. Mensen in een Vinex wijk zijn niet de rijken van ons land. De villabewoners wel.
Als wij dus van een succesvol mlm-er moeten leren hoe het moet, waarom dan niet van de succesvolle mlm-er. Dus de mlm-er die met zij mlm inkomsten een villa kan betalen.

Zoals hij al stelt, waarom naar iemand toegaan die niet het grote geldschip heeft zien binnenlopen met mlm?
Ik weet dat sobeit allerlei pogingen doet om dit belachelijk te maken en er omheen te draaien, maar econometrist heeft gelijk. Waarom niet diegene zoeken die heeft aangetoond te weten hoe het werkt?

Maarschalk

En zie je wel de locica er van in dat wanneer iemand een bakkerij begint en zijn eigen brood niet eet, ik die persoon een eikel vind???
Je hebt hier een punt sobeit. Doch slechts een half punt.
Inderdaad heb je gelijk dat als iemand de producten die hij/zij promoot zelf niet ook gebruikt deze persoon geen vertrouwen uitstraalt over hetgeen hij/zij verkoopt.

Maar je vergelijking gaat mank zodra het de orde van grootte betreft. Een bakker die zijn eigen gebakken brood consumeert neemt hiermee een zeer klein deel van zijn eigen omzet af. Een mlm-er heeft gemiddeld zo weinig omzet (en dus inkomsten) dat zijn eigen consumptie een substantieel deel van zijn omzet uitmaakt.
Zijn eigen consumptie vervuilt de omzetcijfers die we kunnen uitrekekenen.

So be it

@sobeit, je hebt gelijk. Ik had inderdaad wat teveel nulletjes geteld. Zo jammer alleen dat je dan weer met een stel stompzinninge smilies en niet ter zake doende opmerkingen dit moet melden. Had het gewoon gelijk gezegd, dan kunnen we er iets mee.
Jullie weten het toch allemaal zo goed???
En je denkt wérkelijk dat dit slechts een "enkel" foutje was???
Jullie weten NIETS van mlm..., zoals ook weer blijkt uit je volgende opmerking....:
Hoe zit het met de rest? Nog steeds blijk je ongelijk te hebben, o.a. de berekening van econometrist. De cijfers wijzen nog steeds uit dat jouw meldingen over 100 man downline, en 1500 euro per maand niet kloppen. Ook de 200 a 300 euro kloppen niet.
Nee, jongetje..., te lui om te rekenen??
Zal je één ding verklappen...:
Wanneer iemand € 1.500 / maand aan bonus krijgt.... dan zit (gemiddeld) hetzelfde bedrag nóg eens in de rest van zijn organisatie.....
Hij heeft dat ook een goede "breedte" in zijn org.
Heeft hij "gebouwd" op een "smalle" basis... , dan zit er evenredig een grotere bonus voor zijn downline......
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Tuurlijk begrijp je er geen zak van...
Voor zoiets moet je ook even aan tafel gaan zitten met wat tekenpapier en plaatjes maken.... :)
Toch wel grappig dat jullie consequent denken de wijsheid in pacht te hebben en denken dat je wel ff in een kwartiertje bloot legt waar wijze mannen járen en járen aan hebben gesleuteld!!
Rest nog de vraag, hoeveel tijd besteed jij eraan, hoe lang al en hoeveel verdien jij ermee. Aangezien jij degene bent die ons steeds terecht meent te moeten wijzen, zou jij dus de wijsheid in pacht moeten hebben, en dus ook het goed zou moeten doen. Hoeveel verdien jij dan met mlm?
Ook IK heb de wijsheid niet in pacht.... en óók jij kunt het beloningsprincipe in een paar tellen (half uurtje) door hebben... als je die plaat voor je hersens weg haalt en je oogkleppen verwijdert!

En je vraag is al vaker gesteld en heb jij of wie dan ook helermaal niets aan.....
Of wanneer ik er een succes van hebt gemaakt..., kan jij het ook??
Of wanneer ik er geen donder aan doe en niks verdien kan jij het ook niet???

Je sneuvelt telkens door je gebrek aan kennis over mlm, jongen....
Ik denk dat Jor ver genoeg is om je het één en ander uit te leggen.....:
Hij vreet je niet op....
Hij zal je naam niet bekend maken....
Hij zal je niks vóór liegen..., maar ook aan ZIJN verdiensten heb jij geen houvast!
Je zult als een beginneling moeten leren hoe je met mensen omgaat.....:

Voor IEDEREEN die uit zijn gewone stramien zó in mlm stapt kleven er vóór- en nadelen aan.

Een rasverkoper heeft het nadeel dat hij mensen snel enthousiast zal kunnen maken en snel kan overtuigen.
Hij heeft het voordeel dat hij geen mensenvrees heeft.....

Een vooraanstaande zakenman heeft het voordeel dat mensen tegen hem op kijken en snel op zijn uitnodiging voor een gesprek zullen ingaan... en hij heeft het nadeel dat ze bij zichzelf vaak zullen denken:
Maar HIJ is een succesvol zakenman en ik kan nóóit wat hij kan.....
:(

Een positief denkende armoedzaaier heeft als nadeel dat mensen kunnen denken.....:
Moet hij MIJ gaan vertellen hoe ik rijk kan worden???
Daat staat tegenover dat zijn voordeel is dat (positieve) mensen óók kunnen gaan denken:
Maar wanneer HIJ er € 200 per maand parttime aan kan verdienen... kan ik er beslist het 10-voudige uithalen!!!

Ga maar eens naar de zaal en bekijk hoe jij kunt zien of iemand succesvol met mlm is, of niet....
En ik zei het al eerder....:
Een TITEL zegt niets... als het geen indicatie van een bepaald financieel inkomen is.....

SBI

Gesloten