LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ brokkel

Het verschil zit in de kwaliteit van de distributeur.....marktwerking of zoiets noemde je dat toch ?

@ Kuklos

Als ik alles zou mee nemen in mijn uitleg zodanig dat jij tevreden bent, zijn we in 2025 nog niet klaar. Enig inzicht en basis kennis over ondernemen en de daarbij behorende kosten mag ik toch wel verwachten van mensen die mee discussiëren over ondernemers onderwerpen.

Wat distributeurs moveert om via marktplaats te verkopen, is hun eigen keus, net als het hun eigen keus is om met WIN te starten. Niemand MOET met WIN starten, ze doen het allemaal zelf, en de minimale leeftijd is 18 jaar. Iedereen kan helemaal zelf beslissen in loondienst te blijven en niets nieuws te proberen.

@ leo

Winkela in het CENTRUM van Amsterdam variëren van €158 - €485 /m2. Dus overdrijf even niet met je €800 in combinatie met een budget van €20.000.

@ Jolijn

Ik vind dat je de feiten goed op een rij hebt. Jij weet tenminste waarover je praat.

kuklos
Berichten: 10110
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:@ Kuklos

Als ik alles zou mee nemen in mijn uitleg zodanig dat jij tevreden bent, zijn we in 2025 nog niet klaar.
Dus dat is jouw reden om kosten die je wel dient te maken bij WIN niet mee te nemen? Omdat je liever mij de schuld geeft?
HW007 schreef:Enig inzicht en basis kennis over ondernemen en de daarbij behorende kosten mag ik toch wel verwachten van mensen die mee discussiëren over ondernemers onderwerpen.
Wanneer ga je die kennis dan eindelijk eens tonen? En wanneer ga je dan eindelijk eens een eerlijke vergelijking maken met ALLE kosten die erbij komen als iemand WINt?
HW007 schreef:Wat distributeurs moveert om via marktplaats te verkopen, is hun eigen keus, net als het hun eigen keus is om met WIN te starten. Niemand MOET met WIN starten, ze doen het allemaal zelf, en de minimale leeftijd is 18 jaar.
Sja, en WIN is natuurlijk brandschoon, geeft altijd perfect voorlichting, zet niemand aan tot hoge inkopen, vertelt aan iedereen de succesratio en alles wat je nog meer zou moeten weten.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos

Alle kosten.

Deal ?

Als jij alle kosten opnoemt die die €20000 winkel met zich meebrengt en niets vergeet, noem ik alle kosten van WIN op.

Ik wacht op jouw €20000 winkel begroting, cq jaarcijfers.

Als je dat niet kunt, houd dan op te zeveren over een paar honderd euro's, die bij niet MLM direct al een paar duizend euro's zijn, die ook niet gespecificeerd werden.

kuklos
Berichten: 10110
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Als je dat niet kunt, houd dan op te zeveren over een paar honderd euro's, die bij niet MLM direct al een paar duizend euro's zijn, die ook niet gespecificeerd werden.
En de aap komt uit de mouw. Jij vermeld dus bewust bepaalde kosten bij mlm niet.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Als je dat niet kunt, houd dan op te zeveren over een paar honderd euro's, die bij niet MLM direct al een paar duizend euro's zijn, die ook niet gespecificeerd werden.
En de aap komt uit de mouw. Jij vermeld dus bewust bepaalde kosten bij mlm niet.
Ja Kuklos,

Ik vermeld heel bewust niet de niet relevante gegevens om het leesbaar te houden voor anderen. Iemand die €20000 kan investeren in een winkel zal niet wakker liggen van €200 meer of minder. Althans ik niet.

Ik zever tenminste niet over alle bijkomende kosten die voor niet-mlm bewust niet geschreven worden en/of genegeerd worden.

kuklos
Berichten: 10110
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Ik vermeld heel bewust
Prima. Jouw vergelijking kan dus de prullenbak in.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Ik vermeld heel bewust
Prima. Jouw vergelijking kan dus de prullenbak in.
Denk dat weinig serieuze mensen in jouw prullebak ge:interesseerd zijn.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Jolijn »

HW007 schreef: Ik vermeld heel bewust niet de niet relevante gegevens om het leesbaar te houden voor anderen. Iemand die €20000 kan investeren in een winkel zal niet wakker liggen van €200 meer of minder. Althans ik niet.
Ik zever tenminste niet over alle bijkomende kosten die voor niet-mlm bewust niet geschreven worden en/of genegeerd worden.
Als je goed nadenkt over iedere €200 die je besteedt, kun je die winkel ook goed inrichten, met alles wat daar zo bij hoort. €20.000 is nu ook weer niet een bedrag waarmee je naar believen kunt rondstrooien.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

Jolijn schreef:
HW007 schreef: Ik vermeld heel bewust niet de niet relevante gegevens om het leesbaar te houden voor anderen. Iemand die €20000 kan investeren in een winkel zal niet wakker liggen van €200 meer of minder. Althans ik niet.
Ik zever tenminste niet over alle bijkomende kosten die voor niet-mlm bewust niet geschreven worden en/of genegeerd worden.
Als je goed nadenkt over iedere €200 die je besteedt, kun je die winkel ook goed inrichten, met alles wat daar zo bij hoort. €20.000 is nu ook weer niet een bedrag waarmee je naar believen kunt rondstrooien.
zoals ik al eerder bevestigde, heb je een heldere kijk op geld verdienen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Jolijn »

Daarom voor mij ook geen MLM.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Als ik op FUNDA.NL zoek naar winkelpanden, kom ik in Einhoven bedragen tegen van €60-€200 per m2. minimale oppervlaktes van 55m2.

Het muggeziften heeft dus helemaal geen zin. Dit toont weer aan dat het niet uitmaak of ik nu €600 of €6000 noem, altijd is er commentaar.
Omdat het gewoon niet waar is. Er staat op Funda geen enkel winkelpand in Eindhoven wat je voor Euro 600 per maand kan huren. Not even close.
Winkela in het CENTRUM van Amsterdam variëren van €158 - €485 /m2. Dus overdrijf even niet met je €800 in combinatie met een budget van €20.000.
Wat dacht je van Cornelis Schuytstraat 7 Euro 980 per m2 /jaar, Cornelis Schuytstraat 44 Euro 923 per m2/jaar en Johannes Verhulstraat 107 Euro 706 m2/jaar,

En dat zijn allemaal nog B-locaties, de A-locaties zijn nog veel duurder. Er is niks overdreven aan mijn posting

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Leo

Inderdaad,m momenteel niet in Eindhoven maar wel in Den Bosch voor 500/maand.

http://www.fundainbusiness.nl/winkel/s- ... chrijving/

Dus als je zoekt vind je wel wat. Lang niet iedereen kan een winkel voor 500 vinden.....net als lang niet iedereen doorzet met MLM.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

HW007 schreef:@ Leo

Inderdaad,m momenteel niet in Eindhoven maar wel in Den Bosch voor 500/maand.

http://www.fundainbusiness.nl/winkel/s- ... chrijving/

Dus als je zoekt vind je wel wat. Lang niet iedereen kan een winkel voor 500 vinden.....net als lang niet iedereen doorzet met MLM.
Leuk dat je deze locatie noemt, daar woon ik namelijk vlakbij in de buurt. En dit betreft een klein (praktisch) leegstaand winkelcentrum in een woonwijk wat zeer binnenkort wordt gesloopt.

Dus als je iets zoekt moet je goed weten waarnaar je op zoek bent. Wil je een winkel voor 20.000 euro inrichten en exploiteren voor een paar maanden in een verder leeg winkelcentrum totdat de slopers beginnen?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Leo

Dat je voor 500 niet veel kunt verwachten, was ook niet de insteek.
Er is dus wel een winkelpand te vinden voor minder dan 600.

Met je veronderstelling 400-800 had ik mee minnen gaan als er stond 100-800, maar net of je heel bewust doet of er slechts duurdere panden beschikbaar zijn, en 20000 is ook niet gebaseerd op de 800/m2/jaar. En om die 20000-winkel ging het.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

HW007 schreef:@ Leo

Dat je voor 500 niet veel kunt verwachten, was ook niet de insteek.
Er is dus wel een winkelpand te vinden voor minder dan 600.

Met je veronderstelling 400-800 had ik mee minnen gaan als er stond 100-800, maar net of je heel bewust doet of er slechts duurdere panden beschikbaar zijn, en 20000 is ook niet gebaseerd op de 800/m2/jaar. En om die 20000-winkel ging het.
Ik had eerder gezegd dat je voor Euro 600 in een buitenwijk van een klein dorpje terechtkomt. (of blijkbaar wat jij gevonden hebt, als anti-kraak in een centrum wat gesloopt wordt)

En echt als je denkt dat je voor Euro 100 m2/jaar ergens iets in of vlakbij het centrum van een redelijke stad kunt vinden. Sorry, maar dan heb je geen flauw benul van de huurprijzen. In een stad als Den Bosch/Tilburg kom je voor Euro 400m2/jaar op de B-locaties uit.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Leo

Als ik met een winkel geld zou willen verdienen, zou ik op een A-locatie willen zitten en eclusieve spullen willen verkopen aan klanten met geld. De kosten zijn hoog en miosschien extreem hoog, maar het te verwachten rendement is een veelvoud van rendement als kruidenier.

Klein denken = klen geld en moeilijk.
Groot denken = groot geld en grote verantwoording.

Dat laatste bevalt mij beter. Ik kijk ook verder dan de eerste MLM-knaken en pas MLM in binnen mijn geheel van activiteiten.

MAXIEM

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door MAXIEM »

HW007

Klanten met geld zijn vrijwel altijd lastige klanten die elk dubbeltje omkeren. Blijkbaar heb jij andere ervaringen. Geef hier maar even jouw jaaromzetten en winstcijfers door van de laatste 5 jaar.

Maxiem.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

MAXIEM schreef:HW007

Klanten met geld zijn vrijwel altijd lastige klanten die elk dubbeltje omkeren. Blijkbaar heb jij andere ervaringen. Geef hier maar even jouw jaaromzetten en winstcijfers door van de laatste 5 jaar.

Maxiem.
Mensen die ik niet vertrouw, hebben zeker niets te maken met mijn inkomsten.

kuklos
Berichten: 10110
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Mensen die ik niet vertrouw, hebben zeker niets te maken met mijn inkomsten.
En toch laat jij jezelf portretteren in de Panorama en doet daar uitspraken over wat je verdient. Althans, beweert te verdienen.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Mensen die ik niet vertrouw, hebben zeker niets te maken met mijn inkomsten.
En toch laat jij jezelf portretteren in de Panorama en doet daar uitspraken over wat je verdient. Althans, beweert te verdienen.

Jazeker en dat is zeker voldoende info voor belangstellenden.
Het hoe en waarom in de Panoram, hoort in ieder geval niet in een WIN topic thuis. Als je goed op de foto kijkt zie je dat ik de sheet van de Circle in handen heb.

Gesloten