| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek - Automaterialen/accessoires
-
Remco_auto
Afstudeeronderzoek - Automaterialen/accessoires
Beste iedereen,
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeer scriptie bij een bedrijf in automaterialen en accessoires. Voor mijn scriptie heb ik uw hulp nodig! Beschikt u over een auto? Koopt u wel eens iets voor de auto? En bent u in het bezit van een rijbewijs? Dan kan ik uw hulp heel goed gebruiken! De enquête bestaat uit 23 vragen en zal 5 minuten van uw tijd kosten. Deze 5 minuten van uw tijd zullen mij enorm helpen voor mijn scriptie en zal ik u eeuwig dankbaar zijn! Ik hoop dat u de tijd neemt om deze enquête in te vullen.
http://www.survio.com/survey/d/M6C9K8Z4S7M8I9J8U
Voor eventuele vragen over de enquête zou u mij kunnen benaderen op [email protected]
Resulataten van deze enquête beschrijf ik naderhand in een reactie hieronder.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Remco Bos
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeer scriptie bij een bedrijf in automaterialen en accessoires. Voor mijn scriptie heb ik uw hulp nodig! Beschikt u over een auto? Koopt u wel eens iets voor de auto? En bent u in het bezit van een rijbewijs? Dan kan ik uw hulp heel goed gebruiken! De enquête bestaat uit 23 vragen en zal 5 minuten van uw tijd kosten. Deze 5 minuten van uw tijd zullen mij enorm helpen voor mijn scriptie en zal ik u eeuwig dankbaar zijn! Ik hoop dat u de tijd neemt om deze enquête in te vullen.
http://www.survio.com/survey/d/M6C9K8Z4S7M8I9J8U
Voor eventuele vragen over de enquête zou u mij kunnen benaderen op [email protected]
Resulataten van deze enquête beschrijf ik naderhand in een reactie hieronder.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Remco Bos
Laatst gewijzigd door Remco_auto op 18 mei 2015 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
stofzuigertje
Re: Afstudeeronderzoek - Automaterialen/accessoires
Niet goedkoper en/of beter dus je had beter geen naam van handelaar kunnen noemen???
-
Remco_auto
Iedereen die heeft gereageerd heel erg bedankt! Echter heb ik er nog een aantal nodig, wie helpt mij?
Done. En het is "fora". "Forums" is een lelijke vernederlandsing van een mooi woord.