LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeer onderzoek - varen in Friesland

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Ragnild

Afstudeer onderzoek - varen in Friesland

Ongelezen bericht door Ragnild »

Beste forumleden,

Ik ben studenten aan de Hogeschool Utrecht en ben, zoals veel anderen, op dit moment bezig met het schrijven van mijn scriptie. Nou heb ik een enquête, en mijn vraag is of jullie die in zouden willen vullen.

Nou zeggen jullie natuurlijk 'hé, wat is dit nou weer, ik heb geen flauw idee waar het over gaat!' Dat klopt, dus laat ik dan ook de uitleg nog maar even geven:

Ik ben op bezig met het schrijven van een communicatieplan voor de Stichting Elektrosloep Fryslân. Dit is een kleine stichting die met behulp van twee elektro sloepen (en hopelijk straks nog een derde) het Noordelijke Elfstedengebied promoot via het water.

Wat de stichting bied zijn boottochten door een aantal pittoreske Friese dorpjes met veel historie, of juist door een natuurgebied, waar ontzettend veel wild gezien kan worden. Dit komt ook deels omdat met een elektrische sloep gevaren wordt, die zijn namelijk een stuk stiller dan reguliere sloepen. Daar komt bij dat die van de stichting opgeladen worden in de haven door zonnepanelen, dus het is ook nog eens ontzettend groen.

De stichting wil dus graag het gebied, de cultuur en de historie met mensen delen. De vragen in mijn enquête gaan over het varen met een sloep, het varen met een elektrische sloep, of men bekend is met het Elfsteden gebied en dergelijke.

U zou mij ontzettend helpen door het invullen van mijn enquête. Hij is 21 vragen lang en duurt ongeveer 7 minuten.

U vind de enquête hier: http://www.thesistools.com/web/?id=414811.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Martine
& Stichting Elektrosloep Fryslân

sjohie

Re: Afstudeer onderzoek - varen in Friesland

Ongelezen bericht door sjohie »

Leuk, ingevuld!