| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeerenquête over het winkelgedrag van vrouwen
-
xSunflower
Afstudeerenquête over het winkelgedrag van vrouwen
Beste lezeressen,
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject van de opleiding 'Design for Interaction' aan de Technische Universiteit in Delft. Als onderdeel van afstudeerproject, onderzoek ik het shoppinggedrag van vrouwen (25 jaar en ouder). Graag zou ik jullie willen vragen om een korte enquête hierover in te vullen. Het neemt ongeveer 5 tot 10 minuutjes in beslag. Uw resultaten zullen uiteraard anoniem worden verwerkt ten behoeve van mijn project.
De link naar het onderzoek: http://goo.gl/forms/yO7z3gZuHN
Ik dank u alvast hartelijk voor uw tijd en inzet.
Met vriendelijke groet,
Samira
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject van de opleiding 'Design for Interaction' aan de Technische Universiteit in Delft. Als onderdeel van afstudeerproject, onderzoek ik het shoppinggedrag van vrouwen (25 jaar en ouder). Graag zou ik jullie willen vragen om een korte enquête hierover in te vullen. Het neemt ongeveer 5 tot 10 minuutjes in beslag. Uw resultaten zullen uiteraard anoniem worden verwerkt ten behoeve van mijn project.
De link naar het onderzoek: http://goo.gl/forms/yO7z3gZuHN
Ik dank u alvast hartelijk voor uw tijd en inzet.
Met vriendelijke groet,
Samira
-
xSunflower
Re: Afstudeerenquête over het winkelgedrag van vrouwen
Up!
Ik heb helaas nog niet zo heel veel responses, dus als u 'm nog niet heeft ingevuld, zou u mij enorm helpen!
Ik heb helaas nog niet zo heel veel responses, dus als u 'm nog niet heeft ingevuld, zou u mij enorm helpen!
-
Barre Barry
Hoe controleer je of de respondenten daadwerkelijk vrouwen van 25 jaar en ouder zijn?
"Bij welke kledingmerken winkelt u het meest?"
Je bedoelt: "Welke merken koop je het meest?" of "Bij welke winkels winkel je het meest?" ?
Je bedoelt: "Welke merken koop je het meest?" of "Bij welke winkels winkel je het meest?" ?
Heeftniks te maken met "winkelgedrag" , het is weer zo'n stagaire die voor 1 bepaald merk gaat. Omdat er wellicht een imago aan hangt. Oid
Ja, lekker, hoe vaak koopt u kleding per maand! @xSunflower, stuur me genoeg cash en ik ga voor die 1 maal per maand kleding kopen. Hoor helaas niet tot the happy few die per maand nieuwe kleding kunnen kopen. Niets om je voor te schamen, vind ik dan, de vragen op zich zijn ook van een niveau van "afstudeer studente", sorry.
Zou best een afstudeeropdracht kunnen zijn, maar dan voor een MBO?tenormin schreef:Niets om je voor te schamen, vind ik dan, de vragen op zich zijn ook van een niveau van "afstudeer studente", sorry.
Ik heb een tijdje op een MBO lesgegeven, en dit is ongeveer het niveau dat te verwachten was bij bepaalde richtingen.. zullen we maar zeggen.
Misschien dat TS dacht dat meer mensen zouden meedoen als ze zei dat het voor een TU is, of misschien moet TU Delft eens een visitatiecommissie naar de bewuste opleiding laten komen. Of misschien is het wel gewoon reclame voor dat ene merk. xD
Het is sowieso redelijk belachelijk dat je wekelijks of vaker gaat shoppen als je ook gewoon een baan en/of kinderen hebt. Klinkt eerder als iets wat een tiener zou doen.
-
sweet-devil
Ik snap het probleem niet zo, er is toch een 'anders, namelijk-optie' voor dit soort gevallen? Het niveau kan wel "student" zijn in jouw ogen, maar als die studente een extra hoofdstuk toevoegt en inzicht toont is er verder geen probleem met de scriptie. Ik stoor me zelf meer aan de schrijffouten in de enquête.tenormin schreef:Ja, lekker, hoe vaak koopt u kleding per maand! @xSunflower, stuur me genoeg cash en ik ga voor die 1 maal per maand kleding kopen. Hoor helaas niet tot the happy few die per maand nieuwe kleding kunnen kopen. Niets om je voor te schamen, vind ik dan, de vragen op zich zijn ook van een niveau van "afstudeer studente", sorry.