LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek: de perceptie van kant-en-klaar gerechten

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Leijen12

Afstudeeronderzoek: de perceptie van kant-en-klaar gerechten

Ongelezen bericht door Leijen12 »

Ik ben afgestudeerd zelfstandig werkend kok en student voeding en diëtetiek aan de Hogeschool van Amsterdam. Op het moment ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij Marqt en doe onderzoek naar de perceptie van kant-en-klaar gerechten.

Dus heb jij je mening klaar over kant-en-klaar gerechten? Deel deze dan via onderstaande link en maak je kans op een diner voor twee, door mij gekookt bij jou thuis!

Super bedankt en wie weet tot snel!

https://nl.surveymonkey.com/s/kant-en-klaar

tenormin

Re: Afstudeeronderzoek: de perceptie van kant-en-klaar gerechten

Ongelezen bericht door tenormin »

@Leijen12, nog nooit van Marqt gehoord in deze regio. Wel ingevuld voor je; geen email adres: hoef je bij mij niet te komen koken :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat is perceptie?

Leijen12

tenormin schreef:@Leijen12, nog nooit van Marqt gehoord in deze regio. Wel ingevuld voor je; geen email adres: hoef je bij mij niet te komen koken :lol:
Haha, het is een supermarkt concept die 'echt eten' weer beschikbaar maakt voor consumenten. (marqt.com) Super bedankt in ieder geval!

tenormin

witte angora schreef:Wat is perceptie?
Waarneming, grappenmaker! :lol: :lol:

witte angora

tenormin schreef:
Jawel, maar ik ben maar een eenvoudige Turkse angorakat, ik weet dat allemaal niet. Bij mijn weten zul je bij een onderzoek dusdanig begrijpelijke taal en woordkeuze moeten bezigen dat de geïnterviewde de vragen begrijpt en er geen onjuiste interpretatie plaats kan vinden waardoor de onderzoeksresultaten negatief beïnvloed worden.

Zo, dat is er uit. 8)