LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek: Hoe kiezen wij ons eten
Afstudeeronderzoek: Hoe kiezen wij ons eten
Voor mijn masterscriptie doe ik onderzoek naar hoe mensen hun eten kiezen en ik zou het erg leuk vinden als u mij bij het onderzoek zou willen helpen door mijn enquête in te vullen.
Het onderzoek duurt 10-15 minuten.
Met uw deelname helpt u mij heel erg en u maakt ook nog eens kans op één van de drie cadeaubonnen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Gesa
Dit is de link naar de enquête: http://www.helpscriptie.nl
Het onderzoek duurt 10-15 minuten.
Met uw deelname helpt u mij heel erg en u maakt ook nog eens kans op één van de drie cadeaubonnen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Gesa
Dit is de link naar de enquête: http://www.helpscriptie.nl
Re: Afstudeeronderzoek: Hoe kiezen wij ons eten
Heel erg bedankt!sjohie schreef:Gedaan.
Ingevuld, maar, niet alleen door deze enquête, ben ik nog steeds aan het nadenken over functional food. Ben er nog niet achter of het goed of slecht(er) is.
Hartelijk bedankt voor het invullen. Het is inderdaad een erg boeiend onderwerp, al zeg ik het zelf.tenormin schreef:Ingevuld, maar, niet alleen door deze enquête, ben ik nog steeds aan het nadenken over functional food. Ben er nog niet achter of het goed of slecht(er) is.
Ook ingevuld.
Ook u hartelijk bedankt!discovery schreef:Ook ingevuld.
U kunt nog steeds deelnemen aan het onderzoek.
Uw deelname wordt zeer gewaardeerd.
Uw deelname wordt zeer gewaardeerd.
Dank u wel!GJvdZ schreef:Gedaan.
Interessante enquête, zeker voor mij voeding en diëtetiek student. Mijn enquête over kant-en-klaar maaltijden staat ook dit forum, dus als je tijd hebt. ![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)