LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek imago Krimpenerwaard

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
mdejong15

Afstudeeronderzoek imago Krimpenerwaard

Ongelezen bericht door mdejong15 »

Hallo allemaal!

Ben nieuw hier dus als ik iets verkeerd doe, graag gelijk aangeven.

Ik ben Michael, zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding Commerciële Economie; SportMarketing & Management aan de Hogeschool Rotterdam en ben volop bezig met afstuderen. Een deel van de afstudeeropdracht is een imago-onderzoek. Daarbij heb ik aardig wat respondenten nodig en ik hoop er hier ook wat te vinden.

Het doel van het onderzoek is het imago onderzoeken van het gebied de Krimpenerwaard. De primaire doelgroep van het onderzoek is mensen uit de omgeving Rotterdam en Gouda. Mensen uit de regio's Den Haag, Drechtsteden, Gorinchem en Utrecht zijn ook geschikt, aangezien dit ook aardig in de buurt ligt. Mensen die al in het gebied woonachtig zijn, vallen NIET onder de doelgroep, evenals mensen die te ver uit de regio wonen (buiten de eerder genoemde gebieden dus)

En nu de brandende vraag, zouden jullie ook even vijf minuutjes van jullie tijd vrij willen maken om de enquête in te vullen? Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom !

De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=320152

Het invullen is uiteraard geheel anoniem.

Alvast heel erg bedankt !

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek imago Krimpenerwaard

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kunt U niet beter een plaatselijk forum of krant zoeken?

U komt nu in geheel Nederland en grappen makers kunnen de boel verzieken.
Er is totaal geen controle of ik werkelijk de persoon ben die ik voor doe.

En de regio, voor een Rus is 200 km vlak bij, voor Hollanders erg ver weg en soms zelfs buitenland zoals België of Duitsland....

mdejong15

Re: Afstudeeronderzoek imago Krimpenerwaard

Ongelezen bericht door mdejong15 »

Ik snap uw punt en andere mogelijkheden om de enquête te verspreiden zullen zeker gebruikt worden. Ben ook op zoek gegaan naar regionale fora, maar hoop hier ook een beetje respons te krijgen.

Gesloten