Momenteel ben ik bezig met een afstudeeronderzoek over Japanse fondue. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de volgende enquête invult. Het duurt niet langer dan 5 minuten.
Je zou je afvragen waar we met de Nederlandse opleidingen naartoe gaan als we nu al een "Afstudeeronderzoek Japanse fondue" zien?
Krijgen we nu op de universitaire opleidingen geschiedenis ook afstudeerscripties "Het gebruik van tandenstokers in de jaren 50 van de 17e eeuw in Hoevelaken"? Wetenschappelijke studie afsluiten met "Het dwarrelgedrag van suikerkorrels in darjeelingthee"?
Ik heb voor de grap bij Thesis een enquête aangemaakt als proef dat wel. Het moeilijkste is nog het onderwerp kiezen en de vragen opstellen. Stel je hebt voor je "scriptie" antwoorden nodig betreffende de bierconsumptie in het weekend want als je afgestudeerd zuipschuit wil zijn moet je er toch wel iets van weten. Thesis helpt je op weg in 4 stappen. Als ik het als malloot al kan wordt iedereen professor.
De opleiding Trade management gericht op Azie doe ik
Trade management heeft niets met fondue van doen. Laat TS eerst maar een helder maken wat trade management inhoud. Ik kom niet verder dan handels ondernemerschap.
Om eerlijk te zijn heb ik wel het begin van een enquête aangemaakt maar die ging niet over zuipschuiten. Die van mij ging over mensen met een arbeidsbeperking. Ik werk zelf ook met die mensen. Daar een enquête over starten is net zo zinloos als Japanse fondue in een afstudeerproject.
Als Thetis zo gemakkelijk toegankelijk is dan staat Trosradar binnenkort vol met enquêtes die er niet toe doen. Voor mezelf wil ik best wel weten hoe anderen over mensen met een arbeidshandicap denken maar niet middels een onzinnige enquête, deze moet dan wel steekhoudend zijn.
Nu ben ik zelf ook bezig met een afstudeeronderzoek en daarom ook bereid om andere enquetes in te vullen...maar deze is niet echt correct hoor...
(Naast de spellingsfouten...lees je tekst maar even goed na.)
Vraag 3: kent u het gerecht (iets met een S)
Vraag 4: wat denkt u dat S is? Ik denk een gerecht...!