LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek Muziekfestivals

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Carlijne S

Afstudeeronderzoek Muziekfestivals

Ongelezen bericht door Carlijne S »

Beste allen,

Ik ben op zoek naar mensen die in de afgelopen 7 jaar (2008-2015) weleens naar Pinkpop, Lowlands, de Zwarte Cross, Concert at Sea, Solar, Paaspop, Bospop, Indian Summer, Down the Rabbit Hole en/of Best Kept Secret zijn geweest en mij willen helpen om af te studeren.
Door mijn leuke festivalenquête in te vullen, maak je kans op een bol.com cadeaubon t.w.v. €25,-!
Afhankelijk van jouw festivalervaring kost het je ongeveer 3 tot 10 minuutjes. Ook via je telefoon of tablet kan je de enquête gewoon invullen.
Klik op onderstaande link om naar de enquête te gaan:

https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com ... T1JcujVo3j

Alvast heel erg bedankt!

GJvdZ

Re: Afstudeeronderzoek Muziekfestivals

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ook ingevuld. Ik miste eigenlijk alleen de reden/het doel van de enquête, verder was alles wel helder en duidelijk.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ook ingevuld. Wel jammer dat er niet gevraagd wordt welke toiletten je gebruikt. Ik heb alleen ervaring in de opgegeven jaren met de gehandicaptentoiletten, waarvan er op Lowlands maar 2 op het terrein aanwezig zijn. En dat is wel andere koek (ook qua netheid en schoonmaak) als gewone damestoiletten. Misschien een aandachtspuntje.

Gesloten