| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek natuurbegraafplaatsen. Nodig: 50 enquêtes
-
RemcoKleijburg
Afstudeeronderzoek natuurbegraafplaatsen. Nodig: 50 enquêtes
Natuurbegraven is een opkomend fenomeen in Nederland. Remco Kleijburg, student Hogeschool Arnhem & Nijmegen, onderzoekt de interesse vanuit de markt voor deze nieuwe manier van begraven.
U kunt bijdragen aan het onderzoek door het invullen van een korte enquête. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten. U maakt daarbij kans op één van de vier VVV cheques ter waarde van € 25,- .
Alvast bedankt voor uw bijdrage!
https://nl.surveymonkey.com/r/natuurbegraafplaatsen
U kunt bijdragen aan het onderzoek door het invullen van een korte enquête. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten. U maakt daarbij kans op één van de vier VVV cheques ter waarde van € 25,- .
Alvast bedankt voor uw bijdrage!
https://nl.surveymonkey.com/r/natuurbegraafplaatsen
Laatst gewijzigd door RemcoKleijburg op 08 apr 2015 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
moederslink
Re: Afstudeeronderzoek natuurbegraafplaatsen. Nodig: 50 enquêtes
Ik heb het ingevuld, compliment voor de heldere enquête en het is idd een opkomend fenomeen , dus prima op geanticipeerd! Succes verder...
Ingevuld. Mij lijkt het mooi, als er tenminste voldoende nabestaanden zijn, zo'n natuurplek moet toch ook verzorgd worden, neem ik aan.
-
witte angora
Wat ik begrepen heb is dat het graf niet zichtbaar is. Er komt dus geen gedenksteen of iets dergelijks, nabestaanden hebben alleen een GPS-locatie. Het onderhoud van het bos/landschap wordt vervolgens betaald van het geld dat de begrafenis oplevert.
Je hebt gelijk, heb even op Google gekeken. Wel mooi idee. Dacht meer aan een plek in het bos waar een steen o.i.d. kwam te staan. Dan zorgt Staatsbosbeheer dus kennelijk voor een opgeruimd geheel. Dan heb ik ook de kosten onderschat, denk ik.witte angora schreef:Wat ik begrepen heb is dat het graf niet zichtbaar is. Er komt dus geen gedenksteen of iets dergelijks, nabestaanden hebben alleen een GPS-locatie. Het onderhoud van het bos/landschap wordt vervolgens betaald van het geld dat de begrafenis oplevert.
-
RemcoKleijburg
Dank voor het invullen van mijn enquête en de feedback!