Wie wil mij helpen afstuderen door mijn enquete over 'Online Gezondheidsinformatie' in te vullen.
Het duurt slechts een paar minuutjes en je zou mij er een groot plezier mee doen
https://vuamsterdam.qualtrics.com/SE/?S ... gzFkTWRiOV
Alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Een beetje kortzichtige gedachte. Juist in het kader van gezondheidszorg is dit relevante informatie. Tenzij je graag je kop in het zand steekt voor culturele verschillen. Kennelijk ben jij van mening dat we in Nederland one size fits all moeten toepassen en als je daar niet bij past hoepel je maar op.newmikey schreef: PS: met het geboorteland van m'n ouders heb je eigenlijk niets te maken en "ethnic profiling" is iets wat me buitengewoon tegen de borst stuit, vandaar een onzin-antwoord.
Het kan wel degelijk relevant zijn maar de relevantie weegt wat mij betreft zeker in dit geval niet op tegen de privacy impact en het principe dat ik géén informatie over derden verstrek voor database opslag.GJvdZ schreef: Een beetje kortzichtige gedachte. Juist in het kader van gezondheidszorg is dit relevante informatie. Tenzij je graag je kop in het zand steekt voor culturele verschillen. Kennelijk ben jij van mening dat we in Nederland one size fits all moeten toepassen en als je daar niet bij past hoepel je maar op.
Alternatief werd er alleen over acupunctuur geschreven: dat is maar 1 onderdeel. Waar ik zelf nooit baat bij gehad heb. Aardig onderzoekje.kuklos schreef:Sorry, maar hoe ongeloofwaardig wil je het maken? Een alternatief genezer die medicijnen adviseert? Dat ben ik nog nooit tegengekomen.