LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
-
Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
Hallo iedereen, ik heb dringend uw hulp nodig!!! Wie kan mij helpen om mijn afstudeeronderzoek wat extra kracht te geven?!
Ik studeer Facilitair Management aan de Hogeschool Utrecht. Op het moment ben ik aan het onderzoeken wat de perfecte balans voor de medewerker is voor het telewerken. Het telewerken is het werken op afstand. Bij deze wil ik jullie vragen om deze enquête in te vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.
Het invullen duurt een 5 á 8 minuten.
Hieronder heb ik de link naar mijn enquete (in het Nederlands):
https://docs.google.com/forms/d/14JuWBo ... =send_form
Alvast hartelijk dank!!!
p.s: Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden, mocht u nog een suggestie hebben om mijn aantal respondenten te vergroten dan hoor ik het graag!
Ik studeer Facilitair Management aan de Hogeschool Utrecht. Op het moment ben ik aan het onderzoeken wat de perfecte balans voor de medewerker is voor het telewerken. Het telewerken is het werken op afstand. Bij deze wil ik jullie vragen om deze enquête in te vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.
Het invullen duurt een 5 á 8 minuten.
Hieronder heb ik de link naar mijn enquete (in het Nederlands):
https://docs.google.com/forms/d/14JuWBo ... =send_form
Alvast hartelijk dank!!!
p.s: Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden, mocht u nog een suggestie hebben om mijn aantal respondenten te vergroten dan hoor ik het graag!
Re: Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
Tja, met zulke vreemde vragen zal dat wel een probleem blijven...RobinC1990 schreef:Hallo iedereen, ik heb dringend ...wat extra kracht te ... vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.... Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden...
-
Ik ben 35; moet ik dan als leeftijd "30-35" of "35-40" invullen?
En 20/80 betekent iets; zoals je wellicht ooit op de basisschool hebt geleerd, is het stam + t.
En 20/80 betekent iets; zoals je wellicht ooit op de basisschool hebt geleerd, is het stam + t.
Normaal gesproken betekent dit vanaf 30 tot 35 en vanaf 35 tot 40. Als je 35 bent val je dus in de laatste groep.Ad Verkaad schreef:Ik ben 35; moet ik dan als leeftijd "30-35" of "35-40" invullen?
Ik vind de vragen zeker niet raar. Ze zijn alleen wat algemeen en soms wat ondudielijk.encore schreef:Tja, met zulke vreemde vragen zal dat wel een probleem blijven...RobinC1990 schreef:Hallo iedereen, ik heb dringend ...wat extra kracht te ... vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.... Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden...
-
@AD Verkaad: Bedankt voor de oplettendheid op de spelfout. Af en toe gaat er nog wel eens iets mis;).
@ olaf79: Zou je mij wellicht aan kunnen geven waar de onduidelijkheden zitten? Dan kan ik daar nog eventueel aanpassingen aanbrengen.
Bedankt voor jullie reacties!
@ olaf79: Zou je mij wellicht aan kunnen geven waar de onduidelijkheden zitten? Dan kan ik daar nog eventueel aanpassingen aanbrengen.
Raar heb ik ook niet gezegd. Vreemd, is het woord dat ik bezigde. Net zoals jij "ondudielijk" bezigt.olaf79 schreef:...
Ik vind de vragen zeker niet raar. Ze zijn alleen wat algemeen en soms wat ondudielijk.
Zoals deze bijvoorbeeld:RobinC1990 schreef:@AD Verkaad: Bedankt voor de oplettendheid op de spelfout. Af en toe gaat er nog wel eens iets mis;).
Geeft uw werk de optie om buiten kantoor te werken?
Wat bedoel je daar precies mee en wat betekent buiten kantoor?
Of deze:
Wat is voor u de perfecte balans voor het werken op kantoor en daarbuiten? *
Bedoel je met daarbuiten, betaald werk en van dezelfde baas?
Wat bedoel je met telewerken
Tja, typisch de gedachtengang van een student. Die denken dat alles en iedereen in een gebouw werkt.
Stratenmakers bijvoorbeeld. Of euh..vuilnismannen. En natuurlijk de telewerkende banketbakker niet te vergeten.
Dus raar? Yup. Je zult echt eerst moeten vragen of het überhaupt wel mogelijk is om te telewerken.
Ik heb bijvoorbeeld mijn kantoor naast mijn huis. Werk ik tele?
Stratenmakers bijvoorbeeld. Of euh..vuilnismannen. En natuurlijk de telewerkende banketbakker niet te vergeten.
Dus raar? Yup. Je zult echt eerst moeten vragen of het überhaupt wel mogelijk is om te telewerken.
Ik heb bijvoorbeeld mijn kantoor naast mijn huis. Werk ik tele?
Ingevuld. Ik denk wel dat er een andere term voor "telewerken" moet komen. Je werkt immer niet "ver" maar gewoon ergens anders dan vroeger. Misschien is "werken" wel een goede omschrijving.