LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
-
Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
Hallo iedereen, ik heb dringend uw hulp nodig!!! Wie kan mij helpen om mijn afstudeeronderzoek wat extra kracht te geven?!
Ik studeer Facilitair Management aan de Hogeschool Utrecht. Op het moment ben ik aan het onderzoeken wat de perfecte balans voor de medewerker is voor het telewerken. Het telewerken is het werken op afstand. Bij deze wil ik jullie vragen om deze enquête in te vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.
Het invullen duurt een 5 á 8 minuten.
Hieronder heb ik de link naar mijn enquete (in het Nederlands):
https://docs.google.com/forms/d/14JuWBo ... =send_form
Alvast hartelijk dank!!!
p.s: Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden, mocht u nog een suggestie hebben om mijn aantal respondenten te vergroten dan hoor ik het graag!
Ik studeer Facilitair Management aan de Hogeschool Utrecht. Op het moment ben ik aan het onderzoeken wat de perfecte balans voor de medewerker is voor het telewerken. Het telewerken is het werken op afstand. Bij deze wil ik jullie vragen om deze enquête in te vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.
Het invullen duurt een 5 á 8 minuten.
Hieronder heb ik de link naar mijn enquete (in het Nederlands):
https://docs.google.com/forms/d/14JuWBo ... =send_form
Alvast hartelijk dank!!!
p.s: Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden, mocht u nog een suggestie hebben om mijn aantal respondenten te vergroten dan hoor ik het graag!
Re: Afstudeeronderzoek: Perfecte balans voor telewerken
Tja, met zulke vreemde vragen zal dat wel een probleem blijven...RobinC1990 schreef:Hallo iedereen, ik heb dringend ...wat extra kracht te ... vullen en wellicht te verspreiden onder mensen die u kent.... Het is heel erg lastig voor mij om respondenten te vinden...
-