LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeerscriptie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Slowfashion

Afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door Slowfashion »

Mannen ik heb jullie hulp nodig! Laat je niet afschrikken door het woord fashion.

Ik ben Claudia van der Linden en op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie. Met Leontien Hendrix doe ik voor onze afstudeerscriptie onderzoek naar slow fashion. Zouden jullie ons willen helpen door deze enquête in te vullen? Het invullen van de enquête kost hooguit 5 minuten, is volledig anoniem én je verricht er een goede daad mee want je helpt mij en Leontien ontzettend!

Alvast bedankt! :D

http://goo.gl/forms/VHxfqlqoHa

prem

Re: Afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door prem »

Leuke enquete, bij provincie heb ik maar wat ingevuld want ik woon niet in Nederland.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Slowfashion schreef:Mannen ik heb jullie hulp nodig! Laat je niet afschrikken door het woord fashion.
Ja, met het woord MANNEN zet je bij voorbaat de vrouwen buitenspel. Dus heb toch maar even gekeken: wat een 'opluchting' ik mocht ook meespelen. :lol:

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

"Bent u in het bezit van een slow fashion item?"

Ik mis het antwoord "geen idee"

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ad Verkaad schreef:"Bent u in het bezit van een slow fashion item?"

Ik mis het antwoord "geen idee"
Ik zou het ook niet weten. Maar ja, ik ben een man. Ben niet zo bezig met schoonheidszalfjes en weet ik veel wat.

Gesloten