LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alleen voor mannen - korte enquête voor mijn Master Thesis
Alleen voor mannen - korte enquête voor mijn Master Thesis
Lieve Mensen!
Ik heb jullie hulp voor mijn Master thesis nodig!
Ik ben benieuwd naar jullie mening van een parfum advertentie voor mannen. Het onderzoek duurt slechts 5 tot 6 minuten. Je zou me een groot plezier doen door mijn enquête in te vullen.
Alleen Nederlandse mannen kunnen deelnemen. Dit is de link naar de enquête: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9LI45OmPUz6ivAh
Hartelijk dank voor de hulp!
Ik heb jullie hulp voor mijn Master thesis nodig!
Ik ben benieuwd naar jullie mening van een parfum advertentie voor mannen. Het onderzoek duurt slechts 5 tot 6 minuten. Je zou me een groot plezier doen door mijn enquête in te vullen.
Alleen Nederlandse mannen kunnen deelnemen. Dit is de link naar de enquête: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9LI45OmPUz6ivAh
Hartelijk dank voor de hulp!
Re: Alleen voor mannen - korte enquête voor mijn Master Thesis
Ben Marokkaan. Mag dus niet meedoen ? Alleen Nederlandse mannen ?
en hoe zit het met transsexuelen?
mogen vrouwen die zich man voelen, of mannen die zich vrouw voelen ook meedoen?
mogen vrouwen die zich man voelen, of mannen die zich vrouw voelen ook meedoen?
Ben een Marokkaanse transseksueel (heel zeldzaam) en voel me door deze rassistische vraagstelling onaangenaam genomen.
....jullie mening van......
Sorry, preventief afgehaakt.
Sorry, preventief afgehaakt.
hou oud zou je moeten zijn, om je man te mogen noemen, in plaats van kind?sjoegel schreef:Ben een Marokkaanse transseksueel (heel zeldzaam) en voel me door deze rassistische vraagstelling onaangenaam genomen.
Gezien het nazi verleden van Hugo Boss (onderwerp van de enquête) zou dat toch geen al te grote verassing moeten zijn?sjoegel schreef:Ben een Marokkaanse transseksueel (heel zeldzaam) en voel me door deze rassistische vraagstelling onaangenaam genomen.
-
Ik heb Zwitsers, Duits en Vlaams bloed, plus een flinke portie West-Fries en nog wat andere lijntjes uit diverse provincies.SarahSW schreef:
Alleen Nederlandse mannen kunnen deelnemen.
Val ik onder de definitie 'Nederlandse' mannen, of mag ik ook niet meedoen?
Toch even gekeken...ik ben 12 en vrouw en toch kan ik meedoen. Enne..Messi? Verschrikkelijk goeie voetballer maar als boegbeeld voor een mannen parfum? Volslagen plank misslaan....
Wat een flutproject....
Wat een flutproject....
Een wàt? Een Master? Gezien het nivo van de vragen delen ze die Master diploma's zeker uit bij twee pakken cruesly in de bonus?
-
En als je eenmaal muesli zelf hebt gemaakt zoals het hoort, pruim je die cruesly ook niet meer...newmikey schreef:Een wàt? Een Master? Gezien het nivo van de vragen delen ze die Master diploma's zeker uit bij twee pakken cruesly in de bonus?
Denk dat ik maar aangifte ga doen tegen TS want ik voel
me gediscrimineerd.
me gediscrimineerd.