Hallo!
Tegenwoordig hebben we bijna allemaal wel eens iets online besteld, maar de kans dat het je boodschappen zijn is klein! Voor mijn afstudeerscriptie (MSc Marketing Intelligence) onderzoek ik "het online boodschappen doen". Ik richt me op het bestelproces en de bezorgservice (dus niet de afhaalpunten). Ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken! Mijn vragenlijst neemt ongeveer 4 minuten in beslag en is via deze link te vinden: https://groningen.qualtrics.com/SE/?SID ... joZNuUpoX3.
Mocht je geïnteresseerd zijn in de resultaten, laat het even in een reactie weten!
Alvast bedankt voor het invullen!
Aneta
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boodschappen bestellen via het internet
Boodschappen bestellen via het internet
Laatst gewijzigd door Aneta op 19 nov 2015 12:31, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Boodschappen bestellen via het internet
Dankjewel!sjohie schreef:Ingevuld.
Wat bedoel je met online boodschappen doen. Want boodschappen is een heel ruim begrip?
Ik heb dit met opzet niet heel uitgebreid uitgelegd om niemand te beïnvloeden. Iedereen heeft een eigen associatie bij het doen van boodschappen. Maar ik bedoel eigenlijk alles wat je tegenwoordig bij een offline supermarkt kan halen, dat je dat dus ook online kan bestellen.olaf79 schreef:Wat bedoel je met online boodschappen doen. Want boodschappen is een heel ruim begrip?
-
KatiusciaAzzaro
Beste Aneta,
Ik doe ook onderzoek naar online boodschappen doen. Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen?
Groetjes Katiuscia
Ik doe ook onderzoek naar online boodschappen doen. Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen?
Groetjes Katiuscia
Dit kun je beter even op een PM (persoonlijke mail) zetten.KatiusciaAzzaro schreef:Beste Aneta,
Groetjes Katiuscia