Hi allemaal! Mijn naam is Fleur en voor mijn master doe ik onderzoek naar consumenten meningen over de kledingindustrie. Het gaat vooral over maatschappelijke onderwerpen en wat consumenten daarover willen weten van hun favoriete kledingmerken. Het zou super zijn als u me wilt helpen door 15 minuutjes de tijd te nemen om mijn enquete in te vullen: https://erasmushcc.qualtrics.com/SE/?SI ... UJMX4VjCzb. U helpt mij daardoor aan een diploma.
Alvast super bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Consumenten meningen gezocht over de kleding industrie!
Re: Consumenten meningen gezocht over de kleding industrie!
Dat is een hoop lezen, denken en beslissen waaruit men "moet" kiezen. Geen gemakkelijke vragen dit keer.
Goeie enquete!
Soms wat te lange zinnen en vreemde zinsopbouw.
Veel leeswerk. Tijd: 25 minuten nodig gehad.
Van de vele enquetes die ik voorbij heb zien komen ziet deze er en is deze erg professioneel.
Soms wat te lange zinnen en vreemde zinsopbouw.
Veel leeswerk. Tijd: 25 minuten nodig gehad.
Van de vele enquetes die ik voorbij heb zien komen ziet deze er en is deze erg professioneel.
Super bedankt voor het invullen! Het zijn inderdaad lastige vragen, dus bedankt voor het vrijmaken van tijd om ze te beantwoorden
Hoi Fleur,
Ik heb 'm voor je ingevuld! Zou jij mij misschien ook willen helpen? Ook voor m'n master en ook in het licht van CSR
bit.ly/1ELxTdf
Ik heb 'm voor je ingevuld! Zou jij mij misschien ook willen helpen? Ook voor m'n master en ook in het licht van CSR
bit.ly/1ELxTdf
-
Ik ben uiteindelijk genokt. Geen idee wat MVO is, dus dat werd al lastig om vragen te beantwoorden. Maar op een gegeven moment moet je dingen in volgorde zetten, en van een aantal dingen interesseert het me totaal niet. Echt helemaal niets. Plus dat de optie weet niet/geen mening bij sommige vragen ontbreekt, alhoewel 'neutraal' ook wel in de richting komt.
En waarom een kledingfabrikant wel of geen winst mag maken, kom op, het communisme is al lang geleden afgeschaft.
En waarom een kledingfabrikant wel of geen winst mag maken, kom op, het communisme is al lang geleden afgeschaft.
-
Ingevuld! Veel leesvoer maar goed te doen. Goeie enquête en ook goed om stil te staan bij deze materie . Succes hiermee!
( @wa: MVO= Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen )
( @wa: MVO= Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen )