LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Consumentengedrag in de supermarkt

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Lennert15

Consumentengedrag in de supermarkt

Ongelezen bericht door Lennert15 »

Voor mijn afstuderen aan de Universiteit van Tilburg doe ik onderzoek naar het consumentengedrag van Nederlanders in de supermarkt. Iedereen maakt bewust of onbewust tientallen keuzes per week. Lijkt je het leuk om mee te doen aan mijn onderzoek vul dan onderstaande survey in. Hierin wordt gevraagd in hoeverre u het eens/oneens bent met een aantal stellingen.

Ik hoor graag wat jullie er van vonden.

Link survey:

https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com ... 1Z3Ma7eKm9

Julie4444

Re: Consumentengedrag in de supermarkt

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Lennert15 schreef:Voor mijn afstuderen aan de Universiteit van Tilburg doe ik onderzoek naar het consumentengedrag van Nederlanders in de supermarkt. Iedereen maakt bewust of onbewust tientallen keuzes per week. Lijkt je het leuk om mee te doen aan mijn onderzoek vul dan onderstaande survey in. Hierin wordt gevraagd in hoeverre u het eens/oneens bent met een aantal stellingen.

Ik hoor graag wat jullie er van vonden.

Link survey:

https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com ... 1Z3Ma7eKm9
Ingevuld. Vond het wel een beetje lastig de budgetvraag te beantwoorden omdat het een niet-vrijwillig maximum impliceert. Voor 2 volwassenen doe ik voor zo'n 30 à 40 euro per week boodschappen (dus heb minder dan 50 ingevuld), maar wij kunnen omdat we allebei universitair geschoold zijn en werken natuurlijk ook veel meer uitgeven. We vinden dit alleen niet nodig.

Lennert15

Ongelezen bericht door Lennert15 »

Hoi Julie. Met de vraag wordt bedoelt wat het budget is en wat er dus werkelijk uitgegeven wordt. Het kan inderdaad zijn dat er meer geld beschikbaar is voor boodschappen, maar de werkelijke uitgaven zijn van belang. Je hebt het dus juist geïnterpreteerd. Bedankt voor het invullen!.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Super. Succes :)

Gesloten