Geachte mevrouw/meneer,
Ik ben een masterstudent Sociale Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn afstudeerscriptie ben ik geïnteresseerd in de wijze waarop mensen een voetbalwedstrijd beleven.
Wilt u mij helpen door mee te werken aan het onderzoek? Dit duurt circa 10 minuten.
Als je meedoet kunt u twee voetbalkaartjes winnen voor een wedstrijd in de Eredivisie bij een club naar keuze. Dit betekent dus een keer naar uw favoriete voetbalclub of naar een voetbalstadion waar u nog nooit bent geweest!
Het gaat om een video fragment van 2,5 minuut, waarin de samenvatting van een voetbalwedstrijd te zien is. Het is voor mijn onderzoek van belang dat je echt het gehele fragment bekijkt. Daarna wordt er een aantal vragen gesteld.
Dit is de link naar het onderzoek:
https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... Ng0ozoYHl3
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doe mee en win Eredivisiekaarten!
-
Doe mee en win Eredivisiekaarten!
Laatst gewijzigd door KoenvanSteensel op 05 dec 2012 17:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Doe mee en win Eredivisiekaarten!
Tuurlijk wil ik dat maar ik heb wat hulp nodig van u.
Hoe bekijk ik een fragment "zo realistisch mogelijk"?
Hoe bekijk ik een fragment "zo realistisch mogelijk"?
Het is de bedoeling dat u het fragment in zijn geheel en zo realistisch mogelijk bekijkt.
Re: Doe mee en win Eredivisiekaarten!
Waarom moet ik zelfs voor een onderzoek eerst een reclame bekijken van Pedigree? Kunnen we nu nooit eens ongestoord een filmpje kijken zonder reclame?
En waarom moet ik zeggen wat ik vind van de OS als ik vind dat het voetbal daar niet thuishoort, maar de andere sporten wel. Want juist dat kan ik niet aangeven.
En waarom moet ik zeggen wat ik vind van de OS als ik vind dat het voetbal daar niet thuishoort, maar de andere sporten wel. Want juist dat kan ik niet aangeven.