| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een innovatieve auto en uw mening hierover (Max.5 minuten)
-
Koen Schouten
Een innovatieve auto en uw mening hierover (Max.5 minuten)
Beste Deelnemer,
Ik doe mijn masterscriptie onderzoek over een nieuwe innovatieve auto op de markt en ben zeer benieuwd naar uw mening hierover. De vragenlijst duurt maximaal 5 minuten en hiermee draagt u bij aan de ontwikkeling van innovatieve auto's.
Hiebij de link: https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/SE ... LvcFfzb67P
Alvast hartelijk dank voor uw deelname!
Koen Schouten
Student aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Ik doe mijn masterscriptie onderzoek over een nieuwe innovatieve auto op de markt en ben zeer benieuwd naar uw mening hierover. De vragenlijst duurt maximaal 5 minuten en hiermee draagt u bij aan de ontwikkeling van innovatieve auto's.
Hiebij de link: https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/SE ... LvcFfzb67P
Alvast hartelijk dank voor uw deelname!
Koen Schouten
Re: Een innovatieve auto en uw mening hierover (Max.5 minuten)
Vraag me alleen af waarom de intro 2 maal is geschreven.
Vreemd, een oordeel geven over een niet bestaand voertuig..toch even voor je ingevuld.
Wanneer u begint met de vragenlijst verklaart u deel te willen nemen aan dit onderzoek. Nogmaals bedankt voor uw medewerking!
wat zou de bedoeling/ betekenis van zo'n zin zijn?
-
witte angora
Volgens mij bestaat deze auto wél, want het introductieverhaaltje heeft het heel duidelijk over de elektrische auto. Met name omdat het ding zo'n kleine actieradius heeft.
Maar goed, ik heb het ingevuld, voor wat het waard is.
Maar goed, ik heb het ingevuld, voor wat het waard is.
Klopt, gaat inderdaad over een elektriek wagentje.Heb ik ook gelezen!
Maar...er staat ook dat deze een meer dan voldoende actieradius heeft en dat maakt het verschil....
Maar...er staat ook dat deze een meer dan voldoende actieradius heeft en dat maakt het verschil....
-
Koen Schouten
Beste Ruud,ruud_a schreef:Wanneer u begint met de vragenlijst verklaart u deel te willen nemen aan dit onderzoek. Nogmaals bedankt voor uw medewerking!
Om onderzoek te kunnen doen hebben we altijd de toestemming van de deelnemmer nodig. Hiermee verleend u toestemming zodat wij de resultaten anoniem kunnen analyseren.
Met groet,
Koen
Koen Schouten schreef:deelnemmer nodig. Hiermee verleend u toestemming
Ik mag verwachten dat een student toch wel kan spellen en weet wanneer hij een d en een t dient te gebruiken. Verder viel op dat het onderzoek ongeldige leeftijden accepteert, zoals leeftijden boven de 200 jaar.Koen Schouten schreef:Koen Schouten
-
witte angora
stond er echt deelneMMer?kuklos schreef:Koen Schouten schreef:deelnemmer nodig. Hiermee verleend u toestemmingIk mag verwachten dat een student toch wel kan spellen en weet wanneer hij een d en een t dient te gebruiken. Verder viel op dat het onderzoek ongeldige leeftijden accepteert, zoals leeftijden boven de 200 jaar.Koen Schouten schreef:Koen Schouten
dat staat er nog steeds, alleen niet met hoofdletters.witte angora schreef:stond er echt deelneMMer?kuklos schreef:Koen Schouten schreef:deelnemmer nodig. Hiermee verleend u toestemmingIk mag verwachten dat een student toch wel kan spellen en weet wanneer hij een d en een t dient te gebruiken. Verder viel op dat het onderzoek ongeldige leeftijden accepteert, zoals leeftijden boven de 200 jaar.Koen Schouten schreef:Koen Schouten
dat van die toestemming is me overigens bij andere onderzoeken nooit opgevallen.
het lijkt me trouwens voor de hand te liggen, dat als iemand een enquette op tros radar zet, dat je mag verwachten dat die iemand iets met die gegevens gaat doen.
dat mag ik in ieder geval hopen.