Geachte meneer/mevrouw,
Momenteel studeer ik aan de HES-HvA Fraijlemaborg te Amsterdam en ben bezig met het schrijven van een scriptie voor een bedrijf dat energiedrankjes verkoopt. Om de vragenlijst in te kunnen vullen moet je 15 tot 30 jaar en energiedrankjes drinken. Voor dit onderzoek heb ik minimaal 100 respondenten nodig. Op die manier kunt u bijdragen aan het verbeteren van het product! Dus help mij om af te kunnen studeren en vul de vragenlijst is.
Zie onderstaande link naar de vragenlijst.
http://www.thesistools.com/web/?id=335507
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kelly Janssen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energiedrankjes vragenlijst invullen
-
Re: Energiedrankjes vragenlijst invullen
Drinken ouder dan 30 jarigen geen energiedrankjes? M.a.w. dat is al uitgezocht?
Leuk om te helpen het product te verbeteren, maar wat heb ik daar precies aan? Verloot dan tenminste nog een iris-cheque onder de deelnemers ofzo.
-
Of een tray energie-drankjessjohie schreef:Leuk om te helpen het product te verbeteren, maar wat heb ik daar precies aan? Verloot dan tenminste nog een iris-cheque onder de deelnemers ofzo.
-
Oh, en gelukkig blijkt uit de enquete helemáál niet welk merk het is :p
Je bedoelt degene die niet mee mogen "spelen" ?sjohie schreef:Leuk om te helpen het product te verbeteren, maar wat heb ik daar precies aan? Verloot dan tenminste nog een iris-cheque onder de deelnemers ofzo.
Dus jij studeert alleen af als het product verbetert?