LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête: communicatie van auto-accessoires

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
bospeich

Enquête: communicatie van auto-accessoires

Ongelezen bericht door bospeich »

Goedemiddag,

Sinds februari loop ik stage bij een grote auto-importeur. In opdracht van het bedrijf en de Hogeschool van Amsterdam, doe ik onderzoek naar de communicatie van auto-accessoires. Om mijn onderzoek succesvol af te kunnen ronden, heb ik nog een aantal respondenten nodig. Bent u in het bezit van een auto en heeft u wel eens auto-accessoires aangeschaft? Zou u dan alstublieft mijn enqûete willen invullen? Het kost u 3-5 minuten en het zal mij erg helpen.

Alvast dank!

http://www.thesistools.com/web/?id=414688

Met vriendelijke groet,

Bo
bospeich

witte angora

Re: Enquête: communicatie van auto-accessoires

Ongelezen bericht door witte angora »

Communicatie van auto-accessoires? Zoiets als dat het kinderzitje tegen de autoradio zegt dat hij stiller moet zijn, omdat het zitje hoofdpijn heeft?

Ja sorry, ik ben niet zo bijdehand hoor. Maar ik kan me er ook niks bij voorstellen eerlijk gezegd.

bospeich

Ongelezen bericht door bospeich »

Het gaat erom hoe het aanbod van accessoires wordt gecommuniceerd naar de consument. Er zijn verschillende communicatiemiddelen die kunnen worden ingezet om de consument aan te zetten tot het kopen van een accessoire. Het doel van mijn onderzoek is erachter komen welk communicatiemiddel het meest gewenst is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, de communicatie ten aanzien van, of betreffende de verkoop auto-accessoires. Dat is wat anders.

nibt

Ongelezen bericht door nibt »

Dit is een forum voor kritische consumenten.

Die zitten doorgaans niet te wachten op een nieuwe manier om lastig gevallen te worden met reklame voor luchtverfrissers en pluche dobbelsteentjes.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Slechte enquête. Je kan nergens aanvinken dat je GEEN auto-accessoires hebt gekocht. En bij de vraag waarom is er bij "anders, namelijk" geen invulvak.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Weer zo'n gevalletje onderzoek omdat het moet...
Je onderzoekt welk communicatie middel het meest gewenst is...Wat bedoel je daarmee en gewenst voor wie? De klant of de verkoper. Hoe definieer je meest gewenst?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tis verder allemaal heel onduidelijk...
Wat is een accessoire en als die in een pakket zit of in een duurder model is het dan gekocht of onderdeel van de auto?

Nog een opmerking die ik vaker maak. Kies goede en duidelijke groepen voor je leeftijd en inkomensvragen. Hiervoor zijn standaard regels opgesteld. Deze staan ongetwijfeld in je handleiding onderzoek doen...Na 4 jaar moet je die wel eens gelezen hebben lijkt me.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Wel eens van lease-rijders gehoord? Alle automerken afgaan en dan aan het eind: "Indien u nog opmerkingen of suggesties heeft ter verbetering van de communicatie-uitingen van Ford Nederland op het gebied van accessoires, dan kunt u dit in de onderstaande ruimte aangeven."

Zwak, héél zwak. Als je dáár de oorlog mee moet winnen, geef ik de autodealers weinig kans.

Gesloten