LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Koen1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2013 16:41

[ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door Koen1991 »

Hallo!

Mijn naam is Koen en ben momenteel bezig met mijn HBO afstudeerscriptie. Dit is het laatste onderdeel om mijn opleiding Small Business & Retail Management af te ronden. Ik volg deze opleiding aan de Avans Hogeschool in Den Bosch.

Ik zoek ongeveer 300 respondenten die mijn enquete over online kijken en kopen willen invullen. Alle ingevulde enquêtes zullen vertrouwelijk worden behandeld en komen enkel in handen van de onderzoeker. Dit betekend dat de resultaten niet bij derde terecht zullen komen.

Het doel van mijn onderzoek is om inzicht te verkrijgen hoe men kijkt en koopt op het internet. Met de resultaten wil ik groepen maken die onderling verschillen in gedrag.

De enquete is in te vullen via de volgende link en duurt maar enkele minuten: http://questionnaire.netq-survey.com/6c ... c06fd7ec7d

Vult u de enquete in? Dan maakt u kans op één van de waardecheques van een willekeurige webwinkel!

Bedankt voor uw hulp!

Koen

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door tenormin »

Ingevuld! En succes gewenst.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door kuklos »

Vraag 7: Hoe beoordeelD u ....? BeoordeelT is met een T. Een student behoort dat te weten en het correct te schrijven.
Vraag 14, weer beoordeelD met een D, in plaats van een T.


Er staan nog meer taalfouten in. Van een student op hbo niveau mag je verwachten dat deze geen dergelijke d/t fouten meer maakt. En taaltechnisch beter onderlegd is dan uit deze enquête blijkt.

Enquête wel ingevuld, maar verdorie, ga eens aan je taalbeheersing werken. Dit waren teveel fouten voor een hbo niveau enquête.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door tenormin »

kuklos schreef:Vraag 7: Hoe beoordeelD u ....? BeoordeelT is met een T. Een student behoort dat te weten en het correct te schrijven.
Vraag 14, weer beoordeelD met een D, in plaats van een T.


Er staan nog meer taalfouten in. Van een student op hbo niveau mag je verwachten dat deze geen dergelijke d/t fouten meer maakt. En taaltechnisch beter onderlegd is dan uit deze enquête blijkt.

Enquête wel ingevuld, maar verdorie, ga eens aan je taalbeheersing werken. Dit waren teveel fouten voor een hbo niveau enquête.
Ben het wel met je eens dat grammatica belangrijk is (bak er zelf ook geen brood van; altijd in de knoei met stam + t of..) maar ik lees het wel veel fouten, ook kranten e.d. Vanmiddag nog een enquête ingevuld van een officiële organisatie (Zorgpanel NPCF) over gezondheid waar ik altijd (als patiënt) aan meedoe. Daar stond o.a. de zinsnede: ten alle tijden, ik weet dat het te allen tijde moet zijn maar....overal lees ik dit fout geschreven. Dus....fouten liggen dan toch bij de scholen.

Koen1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2013 16:41

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door Koen1991 »

Goedemorgen,

ten eerste bedankt allemaal voor het invullen van mijn enquete!

Wat de taalfouten betreft, dit klopt. Het vervelende aan het programma wat ik gebruik is dat ik het niet meer kan aanpassen...

Beoordeeld is inderdaad wel mega slordig maar ik heb mijn enquete 50 keer doorgelezen en laten controleren door andere. Wellicht hierdoor juist over heen gelezen. Ik zal uw feedback zeker meenemen want het hoort inderdaad niet te kunnen.

Bedankt voor uw feedback!

Roel Heeswijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2013 16:21

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door Roel Heeswijk »

Heb hem ook voor je ingevuld. Zit momenteel in hetzelfde schuitje.
Succes!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: [ ENQUETE / HELP! ] Online kijken en kopen

Ongelezen bericht door Jolijn »

Koen1991 schreef:Goedemorgen,

ten eerste bedankt allemaal voor het invullen van mijn enquete!

Wat de taalfouten betreft, dit klopt. Het vervelende aan het programma wat ik gebruik is dat ik het niet meer kan aanpassen...

Beoordeeld is inderdaad wel mega slordig maar ik heb mijn enquete 50 keer doorgelezen en laten controleren door andere. Wellicht hierdoor juist over heen gelezen. Ik zal uw feedback zeker meenemen want het hoort inderdaad niet te kunnen.

Bedankt voor uw feedback!
Door andere ... wat? Andere studenten of anderen?
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/andere-anderen
:wink:

Gesloten