Beste lezer,
Voor het afronden van mijn examenjaar ben ik voor het vak economie een ondernemersplan aan het maken. Hiervoor moet ik een enquête opstellen van mijn onderneming (restaurant).
U zou mij enorm helpen bij het onderzoek als u mijn enquête zou willen invullen.
Op deze site kunt u mijn enquête invullen: http://www.thesistools.com/web/?id=482882
Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en wordt geheel anoniem verwerkt. De resultaten worden alleen gebruikt voor mijn eigen onderzoek.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en tijd!
Met vriendelijke groet,
Linda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête ondernemingsplan restaurant
-
Re: Enquête ondernemingsplan restaurant
Hallo Linda, ik heb de enquête ingevuld. Succes met afstuderen!
Nog wel een opmerking: bij de vraag 'wat vind je belangrijker' in je restaurant kan alleen óf voor 'Goede Kwaliteit' óf voor 'Lage prijzen' gekozen worden.
Maar mijn keuze wordt meestal bepaald door beide elementen.
En ik heb het vermoeden dat dat voor heel veel mensen geldt.
Nog wel een opmerking: bij de vraag 'wat vind je belangrijker' in je restaurant kan alleen óf voor 'Goede Kwaliteit' óf voor 'Lage prijzen' gekozen worden.
Maar mijn keuze wordt meestal bepaald door beide elementen.
En ik heb het vermoeden dat dat voor heel veel mensen geldt.
Re: Enquête ondernemingsplan restaurant
Ik heb de enquête voor je ingevuld. Let je wel op dat bij de vragen met checklists alles aangevinkt kan worden? Ik zou hierbij bullets gebruiken (bij de laatste vraag met het geven van een cijfer tussen 1-10).
Veel succes verder!
Veel succes verder!