Hi,
Voor mijn afstudeerproject ga ik mij bezighouden met het aankoopproces van consumenten en hoe een interactief product, bijvoorbeeld een applicatie, dit zou kunnen ondersteunen. Hiervoor is het belangrijk dat ik onderzoek doe naar de wensen en behoeften van consumenten tijdens het aankoopproces. Door middel van deze enquête probeer ik hier inzicht in te krijgen.
https://cline14.typeform.com/to/ZxDPNX
Het invullen van de enquête duurt zo'n 10-15 minuten. De resultaten zullen anoniem worden verwerkt.
Alvast hartelijk dank voor het deelnemen aan dit onderzoek!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [Enquête] Ondersteuning tijdens het aankoopproces
[Enquête] Ondersteuning tijdens het aankoopproces
Laatst gewijzigd door Pienro op 05 mei 2016 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: [Enquête] Ondersteuning tijdens het aankoopproces
Ingevuld!
Compliment voor deze mooi opgezette enquête met voldoende antwoord/ keuze mogelijkheden.
Alleen : ik wilde nog even 1x 1 pagina teruggaan , maar toen kwam ik weer bij het begin uit en moest opnieuw beginnen...
Kan dit kloppen of heb ik iets niet goed gedaan?
Compliment voor deze mooi opgezette enquête met voldoende antwoord/ keuze mogelijkheden.
Alleen : ik wilde nog even 1x 1 pagina teruggaan , maar toen kwam ik weer bij het begin uit en moest opnieuw beginnen...
Kan dit kloppen of heb ik iets niet goed gedaan?
Heel erg bedankt voor het invullen!
Als je rechts onderin in het scherm gebruik hebt gemaakt van de knoppen met de pijltjes erop om terug te gaan naar de vorige vraag, dan moeten de antwoorden in principe ingevuld blijven.
Als je rechts onderin in het scherm gebruik hebt gemaakt van de knoppen met de pijltjes erop om terug te gaan naar de vorige vraag, dan moeten de antwoorden in principe ingevuld blijven.
-
Ik heb dat ook gedaan vlg mij.
Geeft verder niks , maar ik ga hem niet nog een x invullen
Succes verder!
Geeft verder niks , maar ik ga hem niet nog een x invullen
Succes verder!