LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête over invloed van internet op de muziekverkoop
-
Enquête over invloed van internet op de muziekverkoop
Goedendag allemaal!
Wij zijn Laurens, Karlijn en Suzanne. Wij zitten in 6vwo en voor ons onderzoek zijn wij benieuwd naar de invloed van internet op de muziekverkoop. Is deze positief of negatief en wat is er in de afgelopen jaren allemaal veranderd? Om hierachter te komen hebben wij een enquête gemaakt.
Deze duurt maar 2-3 minuutjes! Als u benieuwd bent naar de uitslag van ons onderzoek kunt u uw e-mail achterlaten en zullen wij u het resultaat toesturen. Uw email zal alleen daarvoor gebruikt worden.
Onze enquête is te vinden op: www.vul-in.tk
Alvast bedankt!
Wij zijn Laurens, Karlijn en Suzanne. Wij zitten in 6vwo en voor ons onderzoek zijn wij benieuwd naar de invloed van internet op de muziekverkoop. Is deze positief of negatief en wat is er in de afgelopen jaren allemaal veranderd? Om hierachter te komen hebben wij een enquête gemaakt.
Deze duurt maar 2-3 minuutjes! Als u benieuwd bent naar de uitslag van ons onderzoek kunt u uw e-mail achterlaten en zullen wij u het resultaat toesturen. Uw email zal alleen daarvoor gebruikt worden.
Onze enquête is te vinden op: www.vul-in.tk
Alvast bedankt!
-
Re: Enquête over invloed van internet op de muziekverkoop
Sorry, ik vul niks in. Er is hier een trol die af en toe 'marketingonderzoekjes' doet om gegevens van gebruikers hier te krijgen, en vervolgens vindt je die informatie op het forum terug. Zoals laatste keer dat ik geboortejaar 1909 invulde, en ineens was ik 103 jaar.
Misschien dat jullie echt zijn, maar ik doe er niet aan mee.
Misschien dat jullie echt zijn, maar ik doe er niet aan mee.
-
Oké toch bedankt voor uw aandacht
Wel ingevuld hoor. Als jullie "nep" blijken te zijn merk ik dat later wel in een ander topic, toch?
Ook ingevuld. Maar volgens mij was het opnemen van de radio dmv cassettebandjes door de thuiskopie heffing gelegaliseerd? En ook mis ik als audiofiel zelfgemaakte opnames op DCC en MD, beide inmiddels ter ziele digitale vervangers van de cassettebandjes.
De thuiskopieheffing is pas ingevoerd ten tijde van CD-R's.
En nog steeds illegaal.GJvdZ schreef:De thuiskopieheffing is pas ingevoerd ten tijde van CD-R's.
Laatst gewijzigd door olaf79 op 18 dec 2013 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind jullie onderzoeksvraag nogal breed en ik denk dat om deze te beantwoorden (als ik heel eerlijk ben) dit de pet van 6 vwo leerlingen ver te boven gaat. Er zijn talloze onderzoeken hiernaar gedaan, deze had je beter kunnen raadplegen en de boel als secundair onderzoek / literatuur studie opzetten.
cd kopieren is trouwens niet illegaal.
Evenals het downloaden voor prive doeleinden. Uploaden / beschikbaarstellen is wel illegaal tenzij je de gebruikelijke afdracht betaald aan onze vriendjes bij de BUMA Deze vragen in de enquete zijn dus verkeerd.
Bij muziek luister via was beter geweest:
- streaming via internet, want er zijn tig streaming diensten.
cd kopieren is trouwens niet illegaal.
Evenals het downloaden voor prive doeleinden. Uploaden / beschikbaarstellen is wel illegaal tenzij je de gebruikelijke afdracht betaald aan onze vriendjes bij de BUMA Deze vragen in de enquete zijn dus verkeerd.
Bij muziek luister via was beter geweest:
- streaming via internet, want er zijn tig streaming diensten.