Beste lezer,
voor het afronden van mijn opleiding aan de CAH Vilentum hogeschool houd ik een enquête over het koopgedrag van zuivel. Ik wil hiermee achterhalen wat de beweegredenen voor mensen is bij het kopen van zuivelproducten. U zou mij helpen bij het onderzoek als u mijn enquête zou willen invullen.
Het invullen van de enquête duurt minder dan 5 minuten en wordt geheel anoniem verwerkt. De resultaten worden alleen gebruikt voor mijn eigen onderzoek.
Zou u de enquête willen invullen op: http://www.thesistools.com/web/?id=480300
Alvast bedankt voor de genomen moeite en tijd!
Met vriendelijke groet,
Tom
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] enquête over koopgedrag van zuivel
-
Re: enquête over koopgedrag van zuivel
Ingevuld; een paar opmerkingen nog:
* jammer dat bij vraag 5 niet meerdere antwoorden mogelijk zijn
* als je bij vraag 12 invult dat je niets wb zuivel online bestelt is m.i.
* vraag 13 overbodig.
De enquête zelf vind ik nogal summier voor een Hogeschool student.
( en wat ik ook nooit begrijp is : wat je leeftijd en genoten opleiding er eigenlijk toe doen, ik kan het wel bedenken natuurlijk , maar toch , het is zooo standaard )
* vraag 13 overbodig.
( en wat ik ook nooit begrijp is : wat je leeftijd en genoten opleiding er eigenlijk toe doen, ik kan het wel bedenken natuurlijk , maar toch , het is zooo standaard )
-
@TomW11moederslink schreef:Ingevuld; een paar opmerkingen nog:
* vraag 13 overbodig.
Ingevuld en suc6 verder
@moederslink
Zoals ik pas in een intussen verwijderd topic heb geschreven, dat studenten met een enquete onderuit gehaald werden, is hier weer duidelijk te lezen.
Een opmerking op de vragen kan ik mij nog vinden,maar dan och nog een sneer uitdelen, maar ja....
-
Ik heb niet het idee dat zuivel ook maar iets kan kopen. Op grond daarvan zak je dus al als een baksteen.TomW11 schreef: voor het afronden van mijn opleiding aan de CAH Vilentum hogeschool houd ik een enquête over het koopgedrag van zuivel.