Beste mensen,
Ik doe onderzoek naar het reisgedrag van stellen in de leeftijdscategorie 30 t/m 35 jaar. Val jij onder deze doelgroep (paar jaar jonger of ouder mag ook) zou je dan zo vriendelijke willen zijn om 5 minuutjes van je tijd vrij te maken voor het invullen van deze enquête? Dat zou heel erg fijn zijn!
Dit is de link:
https://docs.google.com/forms/d/1Hiqtx3 ... =send_form
Alvast bedankt!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquete reisgedrag stellen
Re: Enquete reisgedrag stellen
Waarom een onderzoek en welk doel dient dit? Ga je afstuderen?
Ja, ik ben aan het afstuderen! Ik doe onderzoek naar het reisgedrag van stellen voor een reisorganisatie zodat zij deze doelgroep beter kunnen bereiken.
Ahh...het heeft dus een commercieel belang? Nou dikke doei dan!
Die doelgroep kunnen ze niet bereiken. Bovendien heb je het wel erg vaak over safari's. Wildlife moet vooral met rust gelaten worden. De witte man is de oorzaak van de ellende daar. Laat witte man weg.
Tevens ga ik een wereldreis binnen Europa maken...
Vreemde, zeer vreemde "enquête"...
Tevens ga ik een wereldreis binnen Europa maken...
Vreemde, zeer vreemde "enquête"...
-
Nooit geweten dat een reisorganisatie aan HBO- en universitair onderwijs doet en vervolgens het afstuderen examineert.Geertje88 schreef:Ja, ik ben aan het afstuderen! Ik doe onderzoek naar het reisgedrag van stellen voor een reisorganisatie zodat zij deze doelgroep beter kunnen bereiken.
Maar verder, je zit op het verkeerde forum. Er zijn andere fora waar je doelgroep wat manifester aanwezig is.