LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête: Wat doen grappige YouTube-filmpjes met je?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Flobsel

Enquête: Wat doen grappige YouTube-filmpjes met je?

Ongelezen bericht door Flobsel »

Hallo allemaal,

Voor mijn afstuderen ben ik (net zoals velen hier :P) nog op zoek naar een aantal respondenten die mijn onderzoek willen invullen, en ik dacht, hier zijn er vast mensen die mij willen helpen! Mijn onderzoek heeft immers wel degelijk relevantie voor consumenten! Mijn onderzoek gaat over (grappige) filmpjes op YouTube en de effecten daarvan. Ik doe dit onderzoek voor mijn Master Communicatiewetenschappen aan de UvA. Het invullen moet op een computer (geen telefoons; er zit namelijk een "grappig" filmpje in, en die laadt niet op telefoons). Verder duurt het hooguit 10 minuten.

Ik wil (later) heel graag toelichten wat ik precies onderzoek! Ik vind het zelf namelijk zo interessant! Ik hoop dat veel mensen mij willen helpen, en anders sorry voor de spam en de overlast! Als er ergens iets niet helemaal duidelijk is, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Vriendelijke groetjes,

Floris

http://survey.az1.qualtrics.com/SE/?SID ... 48FzCQ9sPz

GJvdZ

Re: Enquête: Wat doen grappige YouTube-filmpjes met je?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld. Leuk filmpje van M.(ik zet niet de naam neer i.v.m. volgende deelnemers). Al een paar shows gezien maar deze kende ik niet.

Flobsel

Re: Enquête: Wat doen grappige YouTube-filmpjes met je?

Ongelezen bericht door Flobsel »

Ah, dankjewel! Ik zal toelichten waar dit onderzoek over gaat zodra ik genoeg respondenten heb (dat duurt hopelijk nog maar een weekje)!

Gesloten