LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête woningvoorkeuren in Oost-Groningen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
CecilevA

Enquête woningvoorkeuren in Oost-Groningen

Ongelezen bericht door CecilevA »

Woont u graag in een koopwoning in Oost-Groningen?
Voor mijn afstuderen aan de technische universiteit te Eindhoven ben ik bezig met een woningvoorkeuren onderzoek. Het is een enquête met vragen over uw woningvoorkeuren in een krimpregio zoals Oost-Groningen, en het onderzoek richt zich met name op mensen die in een Koopwoning willen wonen.

Met behulp van dit onderzoek wil ik meer te weten komen over uw woningvoorkeuren. Op basis van uw voorkeur kan de ontwikkeling van nieuwe woningen maar ook de sloop of onttrekking van bestaande woningen beter worden afgestemd op de wensen van de inwoners van Oost-Groningen. Deze informatie kan bijvoorbeeld worden gebruikt voor het ontwikkelen van nieuw woningbouwbeleid van de betrokken gemeenten, provincie en projectontwikkelaars.

De enquête bestaat voornamelijk uit meerkeuze vragen en in totaal zal de vragenlijst ongeveer 15 minuten van uw tijd in beslag nemen.
Onder de deelnemers die de enquête volledig invullen worden 2 waardebonnen verloot.

De gegevens zullen anoniem worden verwerkt en via onderstaande link kunt u meewerken aan mijn onderzoek.

http://vragen9.ddss.nl/q/Woningvoorkeuren

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking en mocht u vragen hebben kunt u mij altijd emailen.

met vriendelijke groet,

Cecile van Amerongen
student Bouwmanagement aan de technische universiteit Eindhoven
Laatst gewijzigd door CecilevA op 18 sep 2015 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink

Re: Enquête woningvoorkeuren in Oost-Groningen

Ongelezen bericht door moederslink »

Dag Cecile, ik heb de enquête ingevuld. Ik moet zeggen dat de enquête er goed verzorgd uit ziet, mn complimenten.
Vragen zijn niet altijd even gemakkelijk, ik moest soms echt wel even nadenken , maar dat geeft niet.
Oost Groningen is voor mij niet de 1e plek waar ik naartoe zou willen verhuizen , maar je weet maar nooit :wink:
Een tip nog: ik zou mn e-mailadres weghalen uit je post.
Veel succes met de studie verder.

CecilevA

moederslink schreef:Dag Cecile, ik heb de enquête ingevuld. Ik moet zeggen dat de enquête er goed verzorgd uit ziet, mn complimenten.
Vragen zijn niet altijd even gemakkelijk, ik moest soms echt wel even nadenken , maar dat geeft niet.
Oost Groningen is voor mij niet de 1e plek waar ik naartoe zou willen verhuizen , maar je weet maar nooit :wink:
Een tip nog: ik zou mn e-mailadres weghalen uit je post.
Veel succes met de studie verder.
Bedankt voor het invullen, en ik heb inderdaad toch even mijn email adres verwijderd.
nog bedankt voor de tip

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Sorry, maar met de vraag om een 6 positie postcode icm de rest van de vragen zou je onze specifieke woning kunnen identificeren, dus daarom ben ik gestopt met invullen.

moederslink

Sjohie: ik heb dat omzeild door een " fake " postcode in te vullen, 1234 OO bv, :wink:

CecilevA

moederslink schreef:Sjohie: ik heb dat omzeild door een " fake " postcode in te vullen, 1234 OO bv, :wink:
Dank dat u toch de moeite hebt genomen om de vragenlijst af te maken.
Ik heb de postcode nodig om te bepalen waar de huidige woning zich bevindt, en nee dit is niet nodig tot het specifieke adres, zou ik wel mogen vragen in welke gemeente u woont?

moederslink

Nou vooruit dan, hou het op omgeving Arnhem/ Nijmegen/ Rivierenland :oops:
( plus : ik heb familie in Oost Groningen nu wonen , vandaar dat ik het wel interessant vind :D )

Gesloten