LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezinnen met kinderen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
LMense

Gezinnen met kinderen

Ongelezen bericht door LMense »

Ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar ouders van kinderen tussen de 4 en de 11 jaar die graag een dagje uit gaan met het gezin.
Ik doe onderzoek voor Keukenhof naar hoe Keukenhof leuker kan worden voor gezinnen met kinderen tussen de 4 en de 11 jaar. Heeft u kinderen in de basisschoolleeftijd, dan bent u de persoon die ik zoek! Het invullen van de enquete neemt maximaal 3 minuten van uw tijd in beslag.
U maakt bij het invullen kans op kaarten voor Keukenhof seizoen 2015.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen!

http://www.thesistools.com/web/?id=411889

Miepje1

Re: Gezinnen met kinderen

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Niet handig om dit topic drie keer te plaatsen, in plaats van één keer in de juiste rubriek.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerste vraag: gaat het om de bloemententoonstelling Keukenhof of landgoed Keukenhof? Het ligt beiden naast elkaar, maar het zijn toch echt twee totaal verschillende bedrijven.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Maar beide lijkt me nu niet iets om je kinderen aan te doen....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Vandaar ook dat afstudeeronderzoek.

Moet ik er bij zeggen dat ze bij de bloemententoonstelling nu al lopen te gillen dat het o zo fantastisch voor kinderen is, dus als ze nou zichzelf geloven, dan is dat onderzoek bij hen niet nodig.

En op het landgoed zijn ze al druk bezig activiteiten op te zetten voor kinderen, waaronder een kinderboerderij, verder zijn er een paar keer per jaar activiteiten speciaal voor kinderen. Vanuit de vrijwilligers komt er aardig wat feedback. Dus daar is dat onderzoek ook niet echt nodig.

Gesloten