LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
SVVincent

Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44

Ongelezen bericht door SVVincent »

Hoi allemaal,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar wellness/sauna bezoekende vrouwen van 25 tot en met 44 jaar. Het gaat om het invullen van een enquête en het duurt ongeveer 10 minuten. Hiermee maak je kans op €50,-. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in de reis, die je als potentiële klant aflegt, vanaf het moment van oriëntatie tot aan en na de keuze.

Over het resort: In de directe nabijheid van Chaam, op enige afstand van de grotere gemeenten Breda en Tilburg en Vlaanderen, zal in het bosrijke gebied een van de nieuwe Brabantse Baroniepoorten worden ontwikkeld, gecombineerd met een luxueus thermencomplex. Momenteel loop ik stage voor dit toekomstige luxe thermencomplex genaamd ‘Het Eigen Thermen Resort’.

Voor meer informatie en de enquête zie onderstaande link:
https://www.survio.com/survey/d/K9D1A9T8P3B5Q6V8B

Alvast bedankt voor het invullen!

Groetjes, Vincent

Miepje1

Re: Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Leuk hoor. Deze vrouw van 57 gaat elke paar weken naar de sauna... maar mag niet meedoen aan de enquête? Wat is de reden? Denk je dat vrouwen van boven de 44 niet meer naar de sauna gaan soms?

SVVincent

Ongelezen bericht door SVVincent »

Hoi, bedankt voor het reageren. Natuurlijk zijn, wanneer dit resort opent, alle leeftijdsgroepen welkom! Ik denk ook zeker niet dat vrouwen boven de 44 niet meer naar de sauna gaan. Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.

De keuze is dus alleen relevant voor dit specifieke onderzoek, het zegt niets over andere leeftijdsgroep of bijv. ook het geslacht e.d.

Groetjes, Vincent

zombo

Ongelezen bericht door zombo »

Jammer, ook ik ben te oud. Straks komt uit je onderzoek dat saunabezoek de mensen jong houdt :D

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

SVVincent schreef:Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
Je zou natuurlijk ook kunnen melden wat die keuzes zijn geweest, maar ja, het blijft discrimineren op leeftijd.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

kuklos schreef:
SVVincent schreef:Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
Je zou natuurlijk ook kunnen melden wat die keuzes zijn geweest, maar ja, het blijft discrimineren op leeftijd.
............en geslacht !
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2016 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende tekst verwijderd

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
de maximum leeftijd voor vrouwen zal wel veel mannelijke aandacht trekken haha

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

kokka schreef:zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
Ik denk dat je wel eens heel erg warm zou kunnen zitten. Een beginnende ondernemer die een student 'in dienst' heeft genomen (stage, dus gratis) om hem vervolgens een marktonderzoek op te laten zetten om te bekijken hoe vrouwen uit deze leeftijdscategorie het best via reclame benaderd kunnen worden.

zombo

Ongelezen bericht door zombo »

witte angora schreef:
kokka schreef:zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
Ik denk dat je wel eens heel erg warm zou kunnen zitten. Een beginnende ondernemer die een student 'in dienst' heeft genomen (stage, dus gratis) om hem vervolgens een marktonderzoek op te laten zetten om te bekijken hoe vrouwen uit deze leeftijdscategorie het best via reclame benaderd kunnen worden.
Daar is toch niks mis mee, een onderzoek met afgebakende leeftijdsgrenzen? Een ander kan weer een onderzoek starten naar saunabezoek door 60-plussers.

Brahms

Maar dan nog zit ik niet in de doelgroep.......
De vraag is eigenlijk, waarom een onderzoek onder een zo kleine groep.
Door leeftijd en geslacht te laten invullen kan zeer je makkelijk het onderzoek breed opzetten, met ook duidelijk brede resultaten.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

"Ik ga met het openbaar vervoer naar mijn werk."

zeer mee oneens
oneens
neutraal
eens
zeer mee eens

Dat is toch een ja, nee, soms vraag?

Ditto voor de vraag erna.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

breien schreef:Bij de vraag over kranten mis ik het Dagblad van het Noorden en de LeeuwarderCourant? Leg mij eens uit wat de relevantie is van die vraag.
Geen enkele regionale krant staat erbij. :wink:
SVVincent schreef: .............Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
Uit nieuwsgierigheid deze enquête ingevuld ( niet verzonden hoor )
Ik kan nergens iets vinden wat deze leeftijdsbegrenzing rechtvaardigt :(

Vragen 25 en 26 gaan over welk vervoermiddel je gebruikt om naar je werk te gaan...ik vroeg mij de relevantie hiervan af......
Vraag 8 gaat over op welk moment je inlichtingen zoekt over wellnesscentra ......s'middags...s'avonds etc etc.
Ook hier vroeg ik mij de relevantie van af...
Maar goed , het is i.d.d natuurlijk niet mijn onderzoek , maar ik was gewoon toch wel wat nieuwsgierig naar je ongetwijfeld plausibele antwoorden :oops:
Jammer dat ik niet mee mag doen, maar in ieder geval succes met je studie !

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

:oops: overheen gelezen...sorry!
Maarrrr, dit wellnesscentrum komt in Chaam, bij Breda en Tilburg en dat is Brabant :P

Brahms

En lucratief voor staats BOS beheer, gebouwen plaatsen levert veel meer op dan de grond van het voormalige kleine zwembad teruggeven aan de natuur. Maak er maar een mooi bos van !

Gesloten