LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44
Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44
Hoi allemaal,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar wellness/sauna bezoekende vrouwen van 25 tot en met 44 jaar. Het gaat om het invullen van een enquête en het duurt ongeveer 10 minuten. Hiermee maak je kans op €50,-. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in de reis, die je als potentiële klant aflegt, vanaf het moment van oriëntatie tot aan en na de keuze.
Over het resort: In de directe nabijheid van Chaam, op enige afstand van de grotere gemeenten Breda en Tilburg en Vlaanderen, zal in het bosrijke gebied een van de nieuwe Brabantse Baroniepoorten worden ontwikkeld, gecombineerd met een luxueus thermencomplex. Momenteel loop ik stage voor dit toekomstige luxe thermencomplex genaamd ‘Het Eigen Thermen Resort’.
Voor meer informatie en de enquête zie onderstaande link:
https://www.survio.com/survey/d/K9D1A9T8P3B5Q6V8B
Alvast bedankt voor het invullen!
Groetjes, Vincent
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar wellness/sauna bezoekende vrouwen van 25 tot en met 44 jaar. Het gaat om het invullen van een enquête en het duurt ongeveer 10 minuten. Hiermee maak je kans op €50,-. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in de reis, die je als potentiële klant aflegt, vanaf het moment van oriëntatie tot aan en na de keuze.
Over het resort: In de directe nabijheid van Chaam, op enige afstand van de grotere gemeenten Breda en Tilburg en Vlaanderen, zal in het bosrijke gebied een van de nieuwe Brabantse Baroniepoorten worden ontwikkeld, gecombineerd met een luxueus thermencomplex. Momenteel loop ik stage voor dit toekomstige luxe thermencomplex genaamd ‘Het Eigen Thermen Resort’.
Voor meer informatie en de enquête zie onderstaande link:
https://www.survio.com/survey/d/K9D1A9T8P3B5Q6V8B
Alvast bedankt voor het invullen!
Groetjes, Vincent
Re: Gezocht: vrouwelijke wellness/sauna bezoekers van 25 t/m 44
Leuk hoor. Deze vrouw van 57 gaat elke paar weken naar de sauna... maar mag niet meedoen aan de enquête? Wat is de reden? Denk je dat vrouwen van boven de 44 niet meer naar de sauna gaan soms?
Hoi, bedankt voor het reageren. Natuurlijk zijn, wanneer dit resort opent, alle leeftijdsgroepen welkom! Ik denk ook zeker niet dat vrouwen boven de 44 niet meer naar de sauna gaan. Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
De keuze is dus alleen relevant voor dit specifieke onderzoek, het zegt niets over andere leeftijdsgroep of bijv. ook het geslacht e.d.
Groetjes, Vincent
De keuze is dus alleen relevant voor dit specifieke onderzoek, het zegt niets over andere leeftijdsgroep of bijv. ook het geslacht e.d.
Groetjes, Vincent
Jammer, ook ik ben te oud. Straks komt uit je onderzoek dat saunabezoek de mensen jong houdt
Je zou natuurlijk ook kunnen melden wat die keuzes zijn geweest, maar ja, het blijft discrimineren op leeftijd.SVVincent schreef:Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
............en geslacht !kuklos schreef:Je zou natuurlijk ook kunnen melden wat die keuzes zijn geweest, maar ja, het blijft discrimineren op leeftijd.SVVincent schreef:Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2016 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
de maximum leeftijd voor vrouwen zal wel veel mannelijke aandacht trekken haha
-
Ik denk dat je wel eens heel erg warm zou kunnen zitten. Een beginnende ondernemer die een student 'in dienst' heeft genomen (stage, dus gratis) om hem vervolgens een marktonderzoek op te laten zetten om te bekijken hoe vrouwen uit deze leeftijdscategorie het best via reclame benaderd kunnen worden.kokka schreef:zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
Daar is toch niks mis mee, een onderzoek met afgebakende leeftijdsgrenzen? Een ander kan weer een onderzoek starten naar saunabezoek door 60-plussers.witte angora schreef:Ik denk dat je wel eens heel erg warm zou kunnen zitten. Een beginnende ondernemer die een student 'in dienst' heeft genomen (stage, dus gratis) om hem vervolgens een marktonderzoek op te laten zetten om te bekijken hoe vrouwen uit deze leeftijdscategorie het best via reclame benaderd kunnen worden.kokka schreef:zou het niet gewoon een klein marktonderzoekje zijn van een beginnende ondernemer?
Maar dan nog zit ik niet in de doelgroep.......
De vraag is eigenlijk, waarom een onderzoek onder een zo kleine groep.
Door leeftijd en geslacht te laten invullen kan zeer je makkelijk het onderzoek breed opzetten, met ook duidelijk brede resultaten.
De vraag is eigenlijk, waarom een onderzoek onder een zo kleine groep.
Door leeftijd en geslacht te laten invullen kan zeer je makkelijk het onderzoek breed opzetten, met ook duidelijk brede resultaten.
"Ik ga met het openbaar vervoer naar mijn werk."
zeer mee oneens
oneens
neutraal
eens
zeer mee eens
Dat is toch een ja, nee, soms vraag?
Ditto voor de vraag erna.
zeer mee oneens
oneens
neutraal
eens
zeer mee eens
Dat is toch een ja, nee, soms vraag?
Ditto voor de vraag erna.
-
Geen enkele regionale krant staat erbij.breien schreef:Bij de vraag over kranten mis ik het Dagblad van het Noorden en de LeeuwarderCourant? Leg mij eens uit wat de relevantie is van die vraag.
Uit nieuwsgierigheid deze enquête ingevuld ( niet verzonden hoor )SVVincent schreef: .............Echter zijn er voor de afbakening van dit onderzoek keuzes gemaakt, waaronder dus deze leeftijdsbegrenzing.
Ik kan nergens iets vinden wat deze leeftijdsbegrenzing rechtvaardigt
Vragen 25 en 26 gaan over welk vervoermiddel je gebruikt om naar je werk te gaan...ik vroeg mij de relevantie hiervan af......
Vraag 8 gaat over op welk moment je inlichtingen zoekt over wellnesscentra ......s'middags...s'avonds etc etc.
Ook hier vroeg ik mij de relevantie van af...
Maar goed , het is i.d.d natuurlijk niet mijn onderzoek , maar ik was gewoon toch wel wat nieuwsgierig naar je ongetwijfeld plausibele antwoorden
Jammer dat ik niet mee mag doen, maar in ieder geval succes met je studie !
-
overheen gelezen...sorry!
Maarrrr, dit wellnesscentrum komt in Chaam, bij Breda en Tilburg en dat is Brabant
Maarrrr, dit wellnesscentrum komt in Chaam, bij Breda en Tilburg en dat is Brabant
En lucratief voor staats BOS beheer, gebouwen plaatsen levert veel meer op dan de grond van het voormalige kleine zwembad teruggeven aan de natuur. Maak er maar een mooi bos van !