Voor mijn scriptie-onderzoek aan de RU naar de effectiviteit van gsm-advertenties ben ik dringend op zoek naar respondenten. In totaal heb ik zo'n 100 respondenten nodig, vandaar dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Voor mijn onderzoekje hoef je alleen maar naar een advertentie te kijken en er daarna vragen over te beantwoorden. In totaal duurt het maar 7-8 minuten en je kunt er ook nog kans mee maken op een iPod! Doe dus mee door één van onderstaande versies in te vullen:
http://tinyurl.com/OnderzoekE
Alvast heel erg bedankt voor je hulp!
Natuurlijk zou het helemaal mooi zijn als je de links ook nog door zou kunnen sturen naar bekenden.
Sjoerd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Laatst gewijzigd door sjoerdt2 op 10 jul 2011 16:15, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Ik heb er net één ingevuld, en vond het vrij irritant dat sommige vragen (al dan niet in dezelfde bewoordingen) 2 of 3 keer werden gesteld.
Ook is het een mij volledig onbekend merk waar dit onderzoek over gaat, en er wordt volop gevraagd wat ik van dat merk vind.
De optie 'ik ken dit merk niet' is er niet.
Ook is het een mij volledig onbekend merk waar dit onderzoek over gaat, en er wordt volop gevraagd wat ik van dat merk vind.
De optie 'ik ken dit merk niet' is er niet.
Re: Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Heb er ook 1 ingevuld. Succes met het onderzoek.
Voor alle andere kanshebbers... ik heb geen e-mailadres ingevuld want ik heb geen interesse in een iPod.
Voor alle andere kanshebbers... ik heb geen e-mailadres ingevuld want ik heb geen interesse in een iPod.
Dit is soms ook irri maar het kan wel een doel hebben.VioletPrue schreef:Ik heb er net één ingevuld, en vond het vrij irritant dat sommige vragen (al dan niet in dezelfde bewoordingen) 2 of 3 keer werden gesteld.
Dit kan ook bewust zo gedaan zijn, om bepaalde vooringenomenheid jegens een specifiek merk weg te nemen al naar gelang het specifieke doel van het onderzoek.VioletPrue schreef: Ook is het een mij volledig onbekend merk waar dit onderzoek over gaat, en er wordt volop gevraagd wat ik van dat merk vind.
De optie 'ik ken dit merk niet' is er niet.
Re: Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
@ Emmy75
Ik kan alleen maar zeggen dat je het goed doorziet
Het lijkt erop alsof je ervaring hebt met dit soort onderzoeken.
Overigens dank aan iedereen die mijn onderzoekje tot nu toe heeft ingevuld.
Ik heb nog wel respondenten nodig, dus vooral blijven invullen.
Ik kan alleen maar zeggen dat je het goed doorziet
Het lijkt erop alsof je ervaring hebt met dit soort onderzoeken.
Overigens dank aan iedereen die mijn onderzoekje tot nu toe heeft ingevuld.
Ik heb nog wel respondenten nodig, dus vooral blijven invullen.
Re: Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Dank je.sjoerdt2 schreef: Ik kan alleen maar zeggen dat je het goed doorziet
Het lijkt erop alsof je ervaring hebt met dit soort onderzoeken.
Ja klopt. Ik heb wel meerdere dingen gedaan en studies afgerond en heb inderdaad ook ervaring met dit soort onderzoeken. De controlevragen zijn wel een beetje obvious te noemen. Ik weet dat het behoorlijk lastig is om deze niet echt op te laten vallen.
Re: Help bij een scriptie-onderzoekje en maak kans op een iPod!
Het maximum aantal respondenten is bereikt. Nogmaals heel erg bedankt. En nu duimen voor de iPod...