Hallo,
Momenteel volg ik de master Persuasive Communication aan de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek naar blogs op het internet. Ik heb nog heel veel respondenten nodig dus je zal mij er enorm mee helpen deze vragenlijst in te vullen! Iedereen kan meedoen en het duurt ongeveer 5 min. Je krijgt een korte blog te lezen over hardlopen en daarna volgen een aantal vragen.
Hierbij de link naar de vragenlijst: https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... kv11u8KOqh
Groeten,
Floor
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help mij afstuderen! Onderzoek naar blogs
-
Re: Help mij afstuderen! Onderzoek naar blogs
En hier ben ik alweer gestopt: pagina 1 (heb zelf even de persoonsgegevens verwijderd).
Informed consent formulier onderzoek “Blogs”
Ik verklaar hierbij op voor mij duidelijke wijze te zijn ingelicht over de aard en methode van het onderzoek, zoals uiteengezet in de uitnodigingsmail voor dit onderzoek.
Ik stem geheel vrijwillig in met deelname aan dit onderzoek. Ik behoud daarbij het recht deze instemming weer in te trekken zonder dat ik daarvoor een reden hoef op te geven. Ik besef dat ik op elk moment mag stoppen met het onderzoek.
Als mijn onderzoeksresultaten gebruikt worden in wetenschappelijke publicaties, of op een andere manier openbaar worden gemaakt, dan zal dit volledig geanonimiseerd gebeuren. Mijn persoonsgegevens worden niet door derden ingezien zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.
Als ik meer informatie wil, nu of in de toekomst, dan kan ik me wenden tot xxxxxxx ([email protected]). Voor eventuele klachten over dit onderzoek kan ik me wenden tot het lid van de Commissie Ethiek namens de Graduate School of Communication via [email protected].
Ik begrijp de bovenstaande tekst en ga akkoord met deelname aan het onderzoek
Re: Help mij afstuderen! Onderzoek naar blogs
Nou, volgens GoogleAfbeeldingen ben je een mooie dame. En ik raad je aan om de gemiddelde leeftijd van de respondenten niet al te serieus te nemenFloor07 schreef:Hallo
Floor