LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korte enquete over persoonlijke financiën
Korte enquete over persoonlijke financiën
Hallo!
Ik studeer momenteel af in een ontwerp bureau in Noorwegen en ben bezig een product te maken waarmee je effectiever je financiën kunt beheren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan budgetteren en sparen, maar voornamelijk, een beter overzicht krijgen van het geld wat je uit kunt geven, vóór je het uit geeft.
Ik heb een korte enquete gemaakt en het zou me heel erg helpen als jullie deze in kunnen vullen. Hij is Engelstalig, anoniem, en ik hoef uiteraard geen details te weten over je financiële situatie.
Naar de enquete
Reacties die je niet kwijt kunt in de enquete zijn welkom in de comments op dit topic.
Alvast heel erg bedankt!
Groet,
Daniël
Ik studeer momenteel af in een ontwerp bureau in Noorwegen en ben bezig een product te maken waarmee je effectiever je financiën kunt beheren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan budgetteren en sparen, maar voornamelijk, een beter overzicht krijgen van het geld wat je uit kunt geven, vóór je het uit geeft.
Ik heb een korte enquete gemaakt en het zou me heel erg helpen als jullie deze in kunnen vullen. Hij is Engelstalig, anoniem, en ik hoef uiteraard geen details te weten over je financiële situatie.
Naar de enquete
Reacties die je niet kwijt kunt in de enquete zijn welkom in de comments op dit topic.
Alvast heel erg bedankt!
Groet,
Daniël
Re: Korte enquete over persoonlijke financiën
Ingevuld.
Ik mis vaak de optie "weet niet", dan wel "geen mening".
Ik mis vaak de optie "weet niet", dan wel "geen mening".
"If you want to receive a message when the product I'm making launches, feel free to leave your e-mail address. "
Hmm, gewoon ordi spam dus. Heeft niks met afstuderen te maken.
Hmm, gewoon ordi spam dus. Heeft niks met afstuderen te maken.
Studenten maken ook producten hoor. Bijvoorbeeld als afstudeerproject. Er staat nergens dat het een commercieel product betreft.
@dvdwinden, no problems with this enquête; for a change
Het was mogelijk bij leeftijd 699 in te vullen. Beetje vreemd...
Waarom kan ik bij het veld geslacht iets totaal irrelevants invullen?
Waaorm wil je dat eigenlijk weten? Ga je een app voor mannen maken en een andere app voor vrouwen? Is dit wel relevant?
Waarom kan ik bij het veld geslacht iets totaal irrelevants invullen?
Waaorm wil je dat eigenlijk weten? Ga je een app voor mannen maken en een andere app voor vrouwen? Is dit wel relevant?
-
Details over mijn financiële situatie krijg je ook niet. Maar wat is er mis met een gewoon huishoudboekje op papier, of een excelbestandje dat je kunt aanpassen naar eigen behoefte? Daarbij zijn er al zoveel sites en hulpmiddelen om te budgetteren...
Als mensen nu eens gewoon aan het werk gingen, in plaats van steeds maar weer op zoek naar een gat in de markt dat al lang gevuld is met zin en onzin....
Als mensen nu eens gewoon aan het werk gingen, in plaats van steeds maar weer op zoek naar een gat in de markt dat al lang gevuld is met zin en onzin....
witte angora schreef:Details over mijn financiële situatie krijg je ook niet.
Daar vraagt ie toch ook niet om, als het wel werd gevraagd vul ik een miljoen in .
Ja, zo denken verstandige mensen: lees maar eens hoeveel mensen er in de schuldsanering zitten; die dus niet zo verstandig zijn om hun huishoudboekje op orde te houden. Zou trouwens een goede tip voor "Den Haag" zijn, zo'n Excel bestand.Maar wat is er mis met een gewoon huishoudboekje op papier, of een Excel bestandje dat je kunt aanpassen naar eigen behoefte? Daarbij zijn er al zoveel sites en hulpmiddelen om te budgetteren...
Wat bedoel je hiermee? Dat Den Haag er eentje moet maken als template die burgers kunnen gebruiken? Dat blijkt helaas niet te werken.tenormin schreef:Zou trouwens een goede tip voor "Den Haag" zijn, zo'n Excel bestand.
Of dat Den Haag er eentje moet maken om zelf te gebruiken? Helaas, ook dat werkt niet zolang onkundige geldverspillers aan de macht zijn.
Dank voor jullie reacties.
@newmikey: Het is wel degelijk een afstudeerproject. Kun je geen product maken en uiteindelijk lanceren als afstudeerproject? Dat is kort door de bocht, niet?
@tenormin: Thanks!
@olaf79: Klopt, dat zal ik aanpassen. Die informatie is zeker relevant om een vollediger beeld te krijgen van het gedrag van mannen & vrouwen rond financiën. Ik zou niet twee apps maken, maar het kan helpen om ontwerp beslissingen te maken.
@witte angora: Daar is niets mis mee.
@newmikey: Het is wel degelijk een afstudeerproject. Kun je geen product maken en uiteindelijk lanceren als afstudeerproject? Dat is kort door de bocht, niet?
@tenormin: Thanks!
@olaf79: Klopt, dat zal ik aanpassen. Die informatie is zeker relevant om een vollediger beeld te krijgen van het gedrag van mannen & vrouwen rond financiën. Ik zou niet twee apps maken, maar het kan helpen om ontwerp beslissingen te maken.
@witte angora: Daar is niets mis mee.
donedvdwinden schreef:Hallo!.. bedankt! Groet, Daniël