LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korte enquete over persoonlijke financiën
Korte enquete over persoonlijke financiën
Hallo!
Ik studeer momenteel af in een ontwerp bureau in Noorwegen en ben bezig een product te maken waarmee je effectiever je financiën kunt beheren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan budgetteren en sparen, maar voornamelijk, een beter overzicht krijgen van het geld wat je uit kunt geven, vóór je het uit geeft.
Ik heb een korte enquete gemaakt en het zou me heel erg helpen als jullie deze in kunnen vullen. Hij is Engelstalig, anoniem, en ik hoef uiteraard geen details te weten over je financiële situatie.
Naar de enquete
Reacties die je niet kwijt kunt in de enquete zijn welkom in de comments op dit topic.
Alvast heel erg bedankt!
Groet,
Daniël
Ik studeer momenteel af in een ontwerp bureau in Noorwegen en ben bezig een product te maken waarmee je effectiever je financiën kunt beheren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan budgetteren en sparen, maar voornamelijk, een beter overzicht krijgen van het geld wat je uit kunt geven, vóór je het uit geeft.
Ik heb een korte enquete gemaakt en het zou me heel erg helpen als jullie deze in kunnen vullen. Hij is Engelstalig, anoniem, en ik hoef uiteraard geen details te weten over je financiële situatie.
Naar de enquete
Reacties die je niet kwijt kunt in de enquete zijn welkom in de comments op dit topic.
Alvast heel erg bedankt!
Groet,
Daniël
Re: Korte enquete over persoonlijke financiën
Ingevuld.
Ik mis vaak de optie "weet niet", dan wel "geen mening".
Ik mis vaak de optie "weet niet", dan wel "geen mening".
"If you want to receive a message when the product I'm making launches, feel free to leave your e-mail address. "
Hmm, gewoon ordi spam dus. Heeft niks met afstuderen te maken.
Hmm, gewoon ordi spam dus. Heeft niks met afstuderen te maken.