Hallo allemaal!
Mijn naam is Anne, ik ben een jonge arts en werk momenteel aan het in de toekomst ontwikkelen van een medicijnen app. Mensen die medicijnen gebruiken weten vaak niet precies wat ze gebruiken en in welke hoeveel van een middel zij gebruiken. Wanneer iemand met spoed in het ziekenhuis wordt opgenomen is het handig als hij/zij deze app heeft. Ook kan de app gebruikt worden als alarm als een pil moet worden ingenomen en kunnen de bijsluiters erin opgenomen worden.
Om te kijken of mensen een medicijnen app willen gebruiken heb ik een korte vragenlijst. Invullen duurt minder dan een minuut en zou mij erg helpen! Het kost minder dan 1 minuut tijd.
Hartelijk dank!
https://www.surveymonkey.com/s/ZHSFZDR
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medicijnen op je smartphone, <1 min vragenlijst!
-
Re: Medicijnen op je smartphone, <1 min vragenlijst!
Heb hem voor je ingevuld,succes
Het idee is best goed, maar......
Gaat er maar van uit dat iedereen een smartphone heeft / wil hebben kan bedienen.
Juist ouderen die er baat bij zouden hebben die hebben er niks aan,
omdat de techniek te ingewikkelt kan zijn.
Daarnaast nmoet de perspoon hem ook nog bij zich hebben of de
ambulance personeel de telefoon mee pakken als het in huis gebeurd.
Dan moet je nog hopen dat je kan inloggen op de app, als het goed is kan er een password op.
Nee kan je net zo goed een kaartje in portomene stoppen. Dat werkt altijd.
(al zit er dan geen password op)
Verder horen dat soort gegevens net als internet bankioeren helemaal niet op een smartphone thuis.
De kans dat een andere er mee vandoor gaan is te groot.
Gaat er maar van uit dat iedereen een smartphone heeft / wil hebben kan bedienen.
Juist ouderen die er baat bij zouden hebben die hebben er niks aan,
omdat de techniek te ingewikkelt kan zijn.
Daarnaast nmoet de perspoon hem ook nog bij zich hebben of de
ambulance personeel de telefoon mee pakken als het in huis gebeurd.
Dan moet je nog hopen dat je kan inloggen op de app, als het goed is kan er een password op.
Nee kan je net zo goed een kaartje in portomene stoppen. Dat werkt altijd.
(al zit er dan geen password op)
Verder horen dat soort gegevens net als internet bankioeren helemaal niet op een smartphone thuis.
De kans dat een andere er mee vandoor gaan is te groot.
Tegen de tijd dat deze app volledig functioneert hebben ook ouderen een smartphone. De verwachting is dat er binnen 2 jaar 5 miljard smartphones in gebruik zijn. Verder is een smartphone simpeler in gebruik dan een PC met internet, en dat wordt ook door heel veel ouderen gebruikt.