LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw lucratiever voorstel voor deelname aan mijn onderzoek

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Peter Gijsbers

Nieuw lucratiever voorstel voor deelname aan mijn onderzoek

Ongelezen bericht door Peter Gijsbers »

Beste deelnemers van deze Radar website,

De laatste dagen bleef het op een paar reacties na (die ik zeker enorm waardeer), vrij stil rond mijn oproep voor het afnemen van interviews. Daarom heb ik besloten het voor jullie een stukje makkelijker te maken, en een lijst met interview vragen op te stellen. Deze vragen zijn voor jullie leuk en makkelijk te beantwoorden. Als jullie tijd kunnen vrij maken om deze zo nauwkeurig mogelijk te beantwoorden en terug te sturen zou ik jullie zeer dankbaar zijn. Helaas kan ik deze interviewlijst niet in de bijlage toevoegen, omdat om een of andere reden de extensies doc en docx niet kunnen worden toegevoegd. Je kunt mij bereiken op mijn Radaraccount en via de mail (zie mailadres onder) en dan stuur ik je de interviewvragen. Omdat het vrij veel vragen zijn heb ik besloten jullie een beetje tegemoet te komen en onder alle inzendingen een cadeaubon naar keuze (of gewoon een bedrag) van 30 euro te verloten. Indien ik meer dan 10 inzendingen krijg, zal dit bedrag worden verhoogd naar 40 euro. Uiteraard doen mensen die ik via skype of op locatie mag interviewen ook mee met de verloting.

De ingevulde vragenlijst kun je gewoon terugsturen naar mijn Radar-account, of via de email: [email protected]

Hopende van jullie te horen!

Vriendelijke groeten,

Peter Gijsbers

Peter Gijsbers

Re: Nieuw lucratiever voorstel voor deelname aan mijn onderzoek

Ongelezen bericht door Peter Gijsbers »

Even voor het leesgemak: hier in deze oproep nog een keer mijn oude oproep waar het om gaat. Het is dus van belang dat je meerdere berichten hebt toegevoegd op de Radar website.

Beste deelnemers van deze Radar website,

Voor mijn Masterscriptie aan de Universiteit Utrecht (opleiding Film en Televisiewetenschappen) onderzoek ik jullie drijfkracht achter het proces van het plaatsen van berichten op deze website (in de vorm van reacties alsook het starten van een oproep) en de wijze waarop jullie deze berichten vormgeven (eventueel naar aanleiding van de Radar televisie uitzending, maar dit is niet noodzakelijk).

Daarom ben ik op zoek naar mensen die meerdere keren een bericht op deze website hebben geplaatst, die ik mag interviewen. Het interview zal hooguit 20 minuten duren en ik kan het interview op een locatie naar jouw keuze afnemen. Het liefst zo dicht mogelijk bij Utrecht en omstreken.

Graag hoor ik van je, je zou me er heel erg mee helpen.

Vriendelijke groeten,

Peter Gijsbers

Gesloten