Hallo allemaal. Wij doen onderzoek naar wat mensen verwachten bij culinaire evenementen. Wij organiseren namelijk zo'n evenement als project tijdens de opleiding Media, Informatie en Communicatie (Saxion). Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar respondenten tussen de 30 en 60 jaar oud. De enquête zal ongeveer 5 minuten van uw tijd innemen. Het bevat een deel met algemene vragen en een deel specifiek gericht op culinaire evenementen.
U helpt ons enorm als u onze enquête invult!
http://www.thesistools.com/web/?id=350436
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek: Culinaire evenementen
Re: Onderzoek: Culinaire evenementen
De enquête is niet langer online.
Wel hoor....
Mag niet meedoen.....
Ik verbaas mij elke keer maar weer over het grote aantal 'moderne' opleidingen in Nederland. Hoe wil je in vredesnaam later een baan vinden met al die vage opleidingen? 'Media, informatie en communicatie'... hoe verzin je het.
Tenormin: gewoon meedoen. Kan jou het schelen. Ze zien je toch niet.
Tenormin: gewoon meedoen. Kan jou het schelen. Ze zien je toch niet.
Zou zeggen ga eens kijken bij het Preuvenement die elk jaar in MaastrichtNeutral schreef:Hallo allemaal. Wij doen onderzoek naar wat mensen verwachten bij culinaire evenementen. Wij organiseren namelijk zo'n evenement als project tijdens de opleiding Media, Informatie en Communicatie (Saxion). Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar respondenten tussen de 30 en 60 jaar oud. De enquête zal ongeveer 5 minuten van uw tijd innemen. Het bevat een deel met algemene vragen en een deel specifiek gericht op culinaire evenementen.
U helpt ons enorm als u onze enquête invult!
http://www.thesistools.com/web/?id=350436
wordt gehouden.Hoeft er ook niets ingevuld te worden maar je weet meteen
hoe je zo iets moet organiseren.(Als ik het goed heb in Augutus)