LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek Framing

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Viv

Onderzoek Framing

Ongelezen bericht door Viv »

Ik ben momenteel mijn studie Corporate Communication aan het afronden en daarbij heb ik uw hulp nodig! Ik heb alleen helaas nog niet genoeg respondenten die mijn survey hebben ingevuld. Zou u alsjeblieft 5 minuutjes van uw tijd aan mij willen doneren door mijn survey in te vullen. Ik ben u eeuwig dankbaar!

https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... 8D8YW2ykO9

Viv

Re: Onderzoek Framing

Ongelezen bericht door Viv »

Ik heb nog maar 15 mensen nodig die mijn survey invullen! Please help me out!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Helaas, het open vak voor tekst ontbreekt.....

Dat is nodig voor mijn persoonlijke mening.

Het mailtje is goed bedoeld maar het verplichten kan juist een tegengestelde reactie veroorzaken waardoor ze hun doel niet bereiken.

Verplicht snackbar loos leven, er zijn magere mensen die graag iets aankomen of er totaal geen last van hebben en nu na werktijd dit gaan inhalen....

Het gezonder willen zijn is prima maar niet verplichten want dat werkt vaak contra helaas en daar kon ik niets over kwijt als ondernemer met helaas praktijk ervaring....

En is het nu Firma Boom of Boon?
De eerste kan de Boom in maar 2e is draaideur firma uit Edam/Volendam????

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik wil best een bijdrage leveren, maar die vragen zijn bij vlagen zó omfloerst, dat ik er halverwege gestopt ben. Ik bedoel, wat is "Het is onverantwoordelijk van mij om me tegen de verandering te verzetten" voor vraag?

Toevallig heeft mijn werkgever recent ook een aantal dingen veranderd aan de catering, voorafgegaan door een enquête en veel discussie, maar dat soort vragen zaten er echt niet bij.

Gesloten