Hallo allemaal,
Ik ben een masterstudente aan de Universiteit van Amsterdam. Ik doe op dit moment wetenschappelijk onderzoek naar gezondheidsinformatie m.b.t. mondhygiëne. Hiervoor heb ik veel respondenten nodig en ik zou het erg waarderen als u me zou willen helpen.
Invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. Bovendien maakt u kans om een bol.com cadeaubon t.w.v. €25 te winnen.
U kunt deelnemen door op de volgende link te klikken:
https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... HuFPcpOh13
Alvast heel erg bedankt voor uw hulp!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek gezondheidsinformatie
-
Re: Onderzoek gezondheidsinformatie
Ingevuld! Succes!
Ingevuld. Een opmerking: heb alle vragen over flossen met nee moeten beantwoorden. Gebruik op advies tandarts rubberen ragers, zijn speciale maten voor elk gebit en ook speciale Elmex pasta tegen plak. (Op recept).
Moest ik ook aan denken.tenormin schreef:Ingevuld. Een opmerking: heb alle vragen over flossen met nee moeten beantwoorden. Gebruik op advies tandarts rubberen ragers, zijn speciale maten voor elk gebit en ook speciale Elmex pasta tegen plak. (Op recept).
Ik flos vrijwel nooit, maar heb nog nooit een gaatje gehad en gebruik wel andere mondhygiëne producten. Mogelijk zouden wij een vertekenend beeld kunnen geven.
Ja, was al een beetje bang als "vies mens" te boek te komen , 't zal wel een doel hebben het alleen over flossen te hebben; buiten de ragers gebruik ik ook de Waterpik (die naam heb ik niet verzonnen, haha).Julie4444 schreef:tenormin schreef:
Moest ik ook aan denken.
Ik flos vrijwel nooit, maar heb nog nooit een gaatje gehad en gebruik wel andere mondhygiëne producten. Mogelijk zouden wij een vertekenend beeld kunnen geven.