| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek gezondheidsinformatie; win €50,-
Onderzoek gezondheidsinformatie; win €50,-
Beste forumleden,
Voor een wetenschappelijk onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen heb ik nog deelnemers nodig. Ik zou het erg waarderen als u mij hierbij zou willen helpen. Het onderzoek bestaat uit het beantwoorden van vragen over gezondheid en het lezen van een kort nieuwsbericht.
Het invullen van deze vragenlijst zal ongeveer 10 minuten duren. Onder alle deelnemers verloot ik 5x een waardebon ter waarde van €50,-.
U kunt deelnemen aan dit onderzoek door op de volgende link te klikken: https://ugroningenbss.qualtrics.com/SE/ ... ihfVkoq9BH
Alvast bedankt voor uw hulp.
Groeten Florentine
Voor een wetenschappelijk onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen heb ik nog deelnemers nodig. Ik zou het erg waarderen als u mij hierbij zou willen helpen. Het onderzoek bestaat uit het beantwoorden van vragen over gezondheid en het lezen van een kort nieuwsbericht.
Het invullen van deze vragenlijst zal ongeveer 10 minuten duren. Onder alle deelnemers verloot ik 5x een waardebon ter waarde van €50,-.
U kunt deelnemen aan dit onderzoek door op de volgende link te klikken: https://ugroningenbss.qualtrics.com/SE/ ... ihfVkoq9BH
Alvast bedankt voor uw hulp.
Groeten Florentine
Laatst gewijzigd door Njoy_ op 29 jul 2014 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderzoek gezondheidsinformatie; win €50,-
Geen vakantie?Njoy_ schreef:...Alvast bedankt voor uw hulp...
En veel te veel dubbele dubbele dubbele vragen
encore schreef:Geen vakantie?Njoy_ schreef:...Alvast bedankt voor uw hulp...
En veel te veel dubbele dubbele dubbele vragen
Bedankt voor het invullen van de vragenlijst. Het kan lijken alsof er vragen dubbel gesteld worden, maar dit is wel in het belang van het onderzoek.
En de vakantie is juist handig, kan ik extra tijd besteden aan het onderzoek.
Super, bedankt!tenormin schreef:Ingevuld.
misschien even een dingetje aanpassen:
als iemand invult dat hij of zij zich niet insmeert kan je respondent niet verder tot dat hij invult met welke factor hij of zij zich dan insmeert. Beetje vreemd.
isabel
als iemand invult dat hij of zij zich niet insmeert kan je respondent niet verder tot dat hij invult met welke factor hij of zij zich dan insmeert. Beetje vreemd.
isabel
Gaf aan dat ik me niet insmeer maar kon gewoon verder. Dus jouw 'probleem' had ik niet. Dus ook wel een beetje vreemd.Isabel1 schreef:misschien even een dingetje aanpassen:
isabel
das gek, ik kreeg een melding dat ik de vraag met de verschillende factors moest beantwoorden
(was trouwens wel op mijn telefoon en niet op een computer, geen idee of dat uitmaakt)
hmmm, misschien heb ik dan wel wat verkeerd gedaan
(was trouwens wel op mijn telefoon en niet op een computer, geen idee of dat uitmaakt)
hmmm, misschien heb ik dan wel wat verkeerd gedaan
@Isabel1, zal vast wel liggen aan het feit dat ik alleen maar een ouderwetse p.c. heb (wel up-to-date)
. Heb je nog een laptop of p.c. zou ik zeggen: probeer eens of het daar aan ligt. Nou ja, zo important is het ook weer niet. Welterusten (of werk ze, geen idee).
Jaja, XP is niet gevoelig voor zonnestralen

Isabel1 schreef:misschien even een dingetje aanpassen:
isabel
Ik heb nog een keer naar de instellingen gekeken, maar het moet mogelijk zijn om deze vraag over te slaan. Misschien dat het dan toch met de mobiele versie te maken heeft..
Bedankt in ieder geval voor het invullen!
Iedereen die het tot nu toe heeft in gevuld; heel erg bedankt!
Zou bijna een nieuw onderzoekje willen starten. Vraag me namelijk af waarom er zoveel mensen wel kijken (dik 1200 nu) maar er maar weinig mijn onderzoek daadwerkelijk hebben ingevuld..
Als iemand mij zou kunnen vertellen wat hier de mogelijke reden van zou kunnen zijn? Dan heb ik er misschien nog wat aan voor een volgende keer!
Zou bijna een nieuw onderzoekje willen starten. Vraag me namelijk af waarom er zoveel mensen wel kijken (dik 1200 nu) maar er maar weinig mijn onderzoek daadwerkelijk hebben ingevuld..
Als iemand mij zou kunnen vertellen wat hier de mogelijke reden van zou kunnen zijn? Dan heb ik er misschien nog wat aan voor een volgende keer!
Dat is net zoiets als: kijken, kijken en niet kopen. Ze houden misschien niet van de zon, of vinden de vragen niet "leuk" genoeg. Tja, dwingen kan men mensen natuurlijk niet. Zijn maar weinig onderzoeken, enquêtes die echt aanslaan, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wens je toch, misschien elders, succes, hoor.Njoy_ schreef:Iedereen die het tot nu toe heeft in gevuld; heel erg bedankt!
gewoon nieuwsgierigheid denk ikNjoy_ schreef:Iedereen die het tot nu toe heeft in gevuld; heel erg bedankt!
en mogelijk vindt men de vragen te persoonlijk.
websites zijn vaak in staat te bepalen, waar je ongeveer woont.
of in ieder geval waar de computer woont waarmee je inlogt.
dat komt dan al heel dicht bij een koppeling van je gegevens en je identiteit.
vaak zit er dan ook nog een gebruikersnaam in de computer, die mogelijk ook mee gaat.
en wie weet wat nog meer voor informatie.
Bedankt voor jullie reacties.
Het kan inderdaad zijn dat het te persoonlijk wordt. Maar het aantal niet afgeronde vragenlijsten valt nog wel mee. Er zijn dus heel veel mensen geweest die of niet verder hebben geklikt dan het openingsstuk/intro of gewoon helemaal niet op de link hebben geklikt. Misschien was mijn intro niet aantrekkelijk genoeg.
Het kan inderdaad zijn dat het te persoonlijk wordt. Maar het aantal niet afgeronde vragenlijsten valt nog wel mee. Er zijn dus heel veel mensen geweest die of niet verder hebben geklikt dan het openingsstuk/intro of gewoon helemaal niet op de link hebben geklikt. Misschien was mijn intro niet aantrekkelijk genoeg.
-
rozemarijntje
Ingevuld!!! Nog eens zinnig onderzoek!!
Zou toch leuk zijn als een van ons idd eens wa won,van alles ingevuld,taarten,vv bonnen konden we winnen,je hoort nooit meer wat
maar goed,dit vond ik heel zinnig
Huidkanker kan,ik zeg kan toch gevaarlijk zijn,pas iemand die ik ken toch overleden uitzaaiingen..
9/10keet niet,maar toch degelijk wel keer goed fout gaan
Klinkt stom hoe ouder je word des te meer denk je erover na..
Vroeger op mijn zeg 23/tot 25 ste deed ik zonnenbanken,nu denk ik..neee van buiten lopen al kleurtje,soms ff tuin zitten heel soms in de zon...
Ik heb het geluk vie zonnenstralen en kleurtje,zit je er wat gezonder uit,kan ik wel gebruiken..
Eigen zonnenbank ligt dus al jaren opgeklapt op zolder...ach..
In de regel wordt huidkanker onderschat,oh plekje weghalen klaar..fout
Zou toch leuk zijn als een van ons idd eens wa won,van alles ingevuld,taarten,vv bonnen konden we winnen,je hoort nooit meer wat
Huidkanker kan,ik zeg kan toch gevaarlijk zijn,pas iemand die ik ken toch overleden uitzaaiingen..
9/10keet niet,maar toch degelijk wel keer goed fout gaan
Klinkt stom hoe ouder je word des te meer denk je erover na..
Vroeger op mijn zeg 23/tot 25 ste deed ik zonnenbanken,nu denk ik..neee van buiten lopen al kleurtje,soms ff tuin zitten heel soms in de zon...
Ik heb het geluk vie zonnenstralen en kleurtje,zit je er wat gezonder uit,kan ik wel gebruiken..
Eigen zonnenbank ligt dus al jaren opgeklapt op zolder...ach..
In de regel wordt huidkanker onderschat,oh plekje weghalen klaar..fout
-
Ad Verkaad
Inhoud van de site qualtrics.com wordt deels geblokkeerd door de firewall, waardoor ik de poll niet kan invullen. Kennelijk zijn de privacy-instellingen van de firewall hier het niet eens met de policy van qualtrics. Ik kan je poll dus niet invullen.Njoy_ schreef:Iedereen die het tot nu toe heeft in gevuld; heel erg bedankt!